آخرین خبرها

قیمت طراحی سایت با سئو چقدر است؟

آیا برای کسب و کار خود به دنبال طراحی سایت هستید اما دوست دارید قبل از این کار قیمت طراحی سایت و سئو را بدانید؟ ما در این مقاله در مورد مزیت طراحی سایت و اهمیت SEO برایتان خواهیم گفت و در پایان نیز شما را با یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران آشنا خواهیم کرد. بعد از خواندن این مقاله می توانید به این سوال در ذهن خود پاسخ دهید که چرا قیمت طراحی سایت و سئو در برخی شرکت ها بالاتر است. به این ترتیب دید بهتری نسبت به این موضوع پیدا کرده و با اطلاعات قبلی به سراغ طراحان حرفه ای خواهید رفت.

اهمیت طراحی سایت برای مشاغل امروزی

امروزه کمتر کسی است که از سایت برای معرفی کسب و کار خود استفاده نکرده باشد. علت این امر را می توان در جایگاه اینترنت در زندگی انسان امروزی دانست. اکنون دیگر همه ما برای خرید هر چیزی به اینترنت مراجعه می کنیم. حتی اگر کالای مورد نظرمان را مستقیما از سایت های فروشگاهی نخریم، باز هم برای اطلاع از قیمت ها به سایت های فروشگاهی سر می زنیم. به همین دلیل است که صاحبان مشاغل، برای جلب نظر مشتریان، سعی دارند در فضای مجازی بر رقبای خود پیشی بگیرند.

تحقیقات نشان داده است که میزان خرید اینترنتی ایرانیان در سال 98 چیزی نزدیک به 300 میلیون تومان بوده است. ضریب نفوذ اینترنت در سال 98 با رشد 3 درصدی به 94 درصد رسیده است. این آمار سال به سال افزایش یافته و بر میزان اعتماد مردم به خریدهای اینترنتی افزوده می شود. البته شیوع بیماری کرونا نیز خود یکی از علل تمایل مردم به خرید آنلاین بوده است.

آیا تنها با طراحی سایت می توان در صفحه اول گوگل دیده شد؟

درست است که برای دیده شدن و رقابت با سایر اصناف مرتبط اولین گام طراحی سایت است اما باید بدانید که این کار به تنهایی برای دیده شده در صفحه اول گوگل کافی نیست. به همین دلیل است که شرکت های طراحی سایت معتبر با گروه SEO به رتبه گیری سایت مشتری کمک می کنند. بله درست متوجه شدید، SEO ابزاری برای رتبه گیری سایت است. یک سئوکار حرفه ای به خوبی می داند که برای ارتقا رتبه سایت شما باید چه کارهایی را انجام دهد. البته یادتان باشد که این کار زمان‌بر است و طی یک روز حتی یک ماه ممکن است نتیجه دلخواه حاصل نشود.

سئوکارهای حرفه ای برای ارتقا سایت چه کارهایی را انجام می دهند؟

زمانی شما طراحی سایت خود را بر عهده شرکت های طراحی سایت می گذارید، قیمت طراحی سایت یک مبحث و قیمت SEO آن نیز مبحثی جداگانه است. از آنجایی که سایت بدون SEO تقریبا تلاشی بی حاصل برای دیده شدن در گوگل است، اغلب مشتریان از خدمات SEO استقبال می کنند. قیمت طراحی سایت حرفه ای گاه بسیار بالا است در حالی که این فرایند تنها بخشی از کار است. خدمات سئو سایت شامل موارد زیر می شود:

  • تولید محتوای حرفه ای با توجه به الگوریتم های گوگل و کلمات کلیدی
  • تولید URL استاندارد و صحیح برای پیج های سایت
  • استفاده از تصاویر مناسب با ALT های مشخص (واژه ALT به معنی جایگزین است به این معنی که توضیحات عکس برای گوگل قابل خوانش باشد)
  • لینک گذاری داخلی و خارجی
  • ایجاد کمپین های رپورتاژ برای شناخته شدن سایت شما در سایر سایت های معتبر
  • استخراج کلمات کلیدی پرمخاطب و استفاده از آن کلمات در محتوای سایت

این موارد، تنها بخشی از وظایف تیم سئو است و همان طور که مشاهده می کنید، تمامی این مراحل بسیار تخصصی و زمان‌بر است. به همین دلیل قیمت طراحی سایت با SEO ممکن است قدری از آنچه تصور می کردید بیشتر باشد؛ اما این موضوع را نیز از یاد نبرید که با دیده شدن شما در صفحه اول گوگل به طبع بر تعداد مخاطبین شما افزوده شده و این‌گونه تمامی این هزینه ها دیر یا زود با سود بیشتری به جیبتان بر می گردد.

طراحان سایت حرفه ای به چه مواردی اهمیت می دهد؟

بهترین طراحان سایت کسانی هستند که به جز ظاهر سایت به موارد دیگر نیز اهمیت می دهند در ادامه شما می توانید با چند مورد از مهم‌ترین قسمت های طراحی سایت آشنا شوید:

  • ایجاد درگاه پرداخت معتبر و سریع
  • رسیدگی به سرعت سایت
  • شناخت نیازهای مخاطب سایت
  • افزایش نرخ بازدید از سایت
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • مناسب بودن صفحه سایت برای موبایل و تبلت (ریسپانسیو بودن سایت)

وجود تمامی این پارامترها موجب می شود که سایت شما یکی از بهترین های گوگل باشد به همین دلیل است که قیمت طراحی سایت حرفه ای اندکی بالا است. البته گاه شرکت هایی هم هستند که به رغم نام آوازه شان خدمات معمولی ارائه داده و قیمت طراحی سایتشان تنها به دلیل همین نام و آوازه زیاد است؛ اما نگران نباشید شما در ادامه با یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت آشنا خواهید شد که نه تنها شناخته شده و معتبر است، بلکه قیمت های معقولی برای خدمات خود ارائه می دهد.

جمع بندی

همان‌طور که قولش را داده بودیم در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین ها در زمینه طراحی سایت آشنا کنیم. شرکت ایران سایت، یکی از نام آوران این حوزه کاری است که با سابقه بیست ساله تاکنون موفق به ارتقا بسیاری از کلمات کلیدی در گوگل و رساندن سایت مشتری به صفحه اول گوگل شده است. این نتایج درخشان، حاصل زحمات تیم طراحی سایت و سئو شرکت ایران سایت است که با تلاش شبانه روزی در خدمت مشتریان گرامی هستند. برای آشنایی بیشتر با خدمات ایران سایت پیشنهاد می کنیم از طریق آدرس iransite.com سری به صفحه اصلی سایت بزنید.

 

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *