آخرین خبرها

قیمت کرکره برقی و جک پارکینگی ویلا در سهلیه ، کردان و تهراندشت

اگر در زمینه ساخت و ساز به خصوص ایمن سازی سازه‌های مختلف فعالیت دارید حتماً با کرکره برقی، حفاظ کرکره‌ای و .. آشنایی دارید. ما در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره نصب کرکره برقی ویلا در سهلیه و کردان کرج صحبت کنیم و به مسائلی همچون ایمن سازی ویلا در مناطق اطراف شهر کرج که جزء مناطق ییلاقی به شمار می‌آید بپردازیم. همان طور که می‌دانید در حال حاضر برای جدا شدن از فضای شلوغ شهری بسیاری از افرادی که ساکن تهران هستند اقدام به ساخت ویلا در مناطق اطراف تهران مانند کرج، کردان، سهیلیه و .. می‌کنند تا تعطیلات آخر هفته را در منطقه‌ای خوش آب و هوا بگذرانند و به تهران نیز نزدیک باشند. اما مسئله ایمن سازی ویلا یکی از موارد مهمی است که سازندگان و متخصصان این حوزه اهمیت بالایی برای آن قائلند و ترجیح می‌دهند با استفاده از حفاظ کرکره‌ای پنجره ویلا و همچنین استفاده از جک پارکینگی برای درب ویلاهایی که ساخته می‌شود تا حد زیادی جهت برقراری امنیت آن تلاش نمایند.

تلفن تماس جهت مشاوره و خرید:

021-91024104
021-66151947

کرکره برقی چیست؟

امروزه یکی از مواردی که در ساخت ساختمان‌های جدید و حتی بازسازی ساختمان‌های قدیمی به کار می‌رود، کرکره برقی برای درب پارکینگ، درب ورودی ویلا و حتی برای پنجره‌هاست که به این ترتیب می‌توان تا حد بسیار زیادی امنیت ویلا را تضمین کرده و از سرقت سارقان جلوگیری نمود.

در پاسخ به این پرسش که کرکره برقی چیست و چه ساختاری دارد باید گفت کرکره برقی دربی است که از ساختاری اتوماتیک و مدرن برخوردار است و می‌تواند برای درب فروشگاه و مغازه، درب پارکینگ و انبار و یا همان طور که پیشتر گفتیم برای ایمن سازی پنجره‌ها مورد استفاده قرار گیرد. پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی بسیاری که امروزه در همه عرصه‌ها شاهد آن هستیم سبب شده که محصولات و دستگاه‌هایی طراحی و تولید شوند که شرایط زندگی را برای کاربران ساده‌تر، ایمن‌تر و با کیفیت‌تر نمایند.

سابقه تولید و استفاده از کرکره برقی و یا حفاظ کرکره‌ای پنجره ویلا در ایران در حدود 25 سال است. در ابتدا روش استفاده از این محصول به گونه‌ای بود که تکنسین‌ها و سازندگانی که در این حوزه فعالیت داشتند کرکره‌های عادی را با نصب دستگاه بالابر به کرکره برقی تبدیل می‌کردند. اما در حال حاضر کرکره‌های برقی با ساختار مدرن‌تر و شکیل‌تری ساخته می‌شود که نه تنها زیبایی بیشتری به محیط و ساختمان می‌بخشد بلکه کارایی بسیار بهتری دارند و کاربر به آسانی و بی‌دغدغه از آن استفاده خواهد کرد.

نکته مهمی که در خصوص انتخاب و یا سفارش کرکره برقی و یا حفاظ کرکره‌ای پنجره ویلا باید به آن اشاره کرد این است که این دسته از محصولات باید هم در قسمت موتور که کار بالا و پایین بردن درب را انجام می‌دهد و هم در تولید کرکره درب از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشند. زیرا چنانچه کرکره برقی از صفحات فلزی محکمی تولید نشده باشد، می‌تواند در برابر تغییرات جوی مانند وزش باد شدید، طوفان و یا سرقت به راحتی دچار آسیب شود.

علاوه بر این چنانچه موتور کرکره برقی از ساختار مناسبی برخوردار نباشد، می‌تواند به راحتی از کار افتاده و شما را در شرایطی که در ویلای خود هستید و دسترسی آسانی به تکنسین‌ها و متخصصان این محصول ندارید، با مشکل جدی مواجه نماید.

نکات مهم در مورد انتخاب و سفارش کرکره برقی پارکینگ

ما در انتهای این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که برای خرید کرکره برقی در تهراندشت و یا انتخاب بهترین کرکره برقی در کردان و کرج بهتر است به کجا مراجعه کنید، اما پیش از آن لازم است به نکات مهمی که می‌تواند در انتخاب بهترین کرکره برقی و حفاظ کرکره‌ای پنجره ویلا به شما کمک نماید، اشاره کنیم.

  • ابعاد کرکره برقی باید به درستی اندازه‌گیری شود.
  • کرکره برقی درب باید متناسب با تعداد باز و بسته شدن از موتور متناسب بهره ببرد.
  • تیغه کرکره نباید به هنگام باز و بسته شدن صدای زیادی تولید نماید.
  • در حال حاضر تیغه کرکره برقی دارای سه نوع مختلف تیغه آلومینیوم، ترکیب تیغه آلومینیوم و شفاف و همچنین تیغه کرکره پلی کربنات شفاف می‌باشد که می‌توان متناسب با نوع نیاز و میزان باز و بسته شدن درب اقدام به سفارش درب کرد.

محاسبه قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی اصولا به این موارد ارتباط پیدا می‌کند که درب از چه نوع فلزی ساخته شده باشد و یا موتور کرکره برقی چه ویژگی‌هایی داشته و توسط کدام برند ساخته شده باشد. ارزان‌ترین موتور کرکره برقی موتور توبلار است و تیغه‌هایی که برای کرکره برقی در این مدل در نظر گرفته می‌شود سبک‌ترند بنابراین به طورکل قیمت کمتری خواهند داشت. از بهترین موتورهای کرکره برقی هم می‌توان به موتور توبلار لینوکس، بتا، بارزانته، سیگما و SDC اشاره کرد.

جک درب پارکینگ

یکی دیگر از لوازمی که در خصوص تجهیز درب‌های پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد جک درب پارکینگ است. چنانچه در اطراف تهران و کرج مانند سهیله و کردان ویلایی دارید می‌توانید جهت خرید جک پارکینگی در کرج و هشتگرد به سایت دیدبان که در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت مراجعه کنید زیرا در این سایت این محصول در مدل‌ها و برندهای مختلفی وجود دارد و در دسترس شما قرار دارد. ما در این بخش سعی داریم اطلاعاتی کلی درباره این محصول در اختیار شما قرار دهیم.

در حال حاضر پارکینگ، حیاط و انبارهای بزرگ دارای درب‌هایی هستند که می‌توانند با مجهز شدن به جک درب پارکینگ به طور اتوماتیک و برقی کار کنند و با فشردن یک دکمه باز و بسته شوند.

جک درب پارکینگ از دو بازویی تشکیل یافته که روی درب نصب می‌شود و با توجه با چشم الکترونیکی و همچنین سایر یراق‌آلاتی که مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند به راحتی و بدون آن که شما نیاز به پیاده شدن از ماشین داشته باشید تنها با استفاده از ریموت کنترل، باز و بسته شود.

مواردی که می‌تواند بر قیمت این محصول تأثیرگذار باشد شامل موارد زیر می‌شود.

  • انتخاب برند و مدل مناسب
  • اینکه جک برای درب یک لنگه یا دو لنگه خریداری شود.
  • وزن درب یکی از عوامل مهم در انتخاب جک به شمار می‎‌آید زیرا باید بتواند وزن درب را برای باز و بسته شدن تحمل نماید.
  • نوع هیدرولیکی و یا الکترونیکی جک درب می‌تواند در قیمت آن مؤثر باشد.

فروشگاه دیده بان ایمن

چنانچه قصد ساخت ویلا در خارج از شهر به خصوص مناطق ییلاقی را دارید، در نظر گرفتن موارد ایمنی برای جلوگیری از سرقت یکی از موضوعات مهم محسوب می‌شود. برای این منظور و برای خرید و سفارش لوازمی از این قبیل مانند کرکره برقی و یا جک درب پارکینگ و .. لازم است به مرکزی مراجعه کنید که بتواند این نوع از محصولات را در مدل‌ها و برندهای مختلف در اختیار شما قرار دهد. مجموعه دیده بان ایمن در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارد که می‌توان به تولید و نصب درب و پنجره دوجداره، کرکره برقی، دوربین مداربسته و .. اشاره کرد. چنانچه برای سفارش کرکره برقی ویلا در کرج و یا انتخاب جک پارکینگی برای ویلا در سهیلیه و کردان و .. مردد مانده‌اید و نمی‌دانید به کجا مراجعه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت دیده بان بزنید زیرا این شرکت با بهره‌مندی از تیم فعال و ماهر و همچنین تکنسین‌های کاربلد می‌تواند بهترین خدمات را در خصوص نصب کرکره برقی در تهراندشت و  کردان به مشتریان ارائه نماید. فقط کافی است در گوگل “کرکره دیده بان” را سرچ کنید.

همچنین ببینید

نصب حفاظ بالکن‌ در تهران

نصب حفاظ بالکن‌ در تهران

اگر در تهران هستید نصب حفاظ بالکن‌ خود را به ما بسپارید. با صنایع فلزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *