آخرین خبرها

لیست هتل های خوب کیش

هتل‌های خوب زیادی در کیش وجود دارند که هرکدام دارای امکانات و خدمات خاص خود هستند. این هتل‌ها عموماً پنج ستاره مثل هتل ایران کیش و چهار ستاره مثل هتل آرامیس کیش هستند و طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به سایر هتل های کیش دارند. در ادامه لیستی از بهترین هتل های 5 ستاره و 4 ستاره کیش را به همراه آدرس آن‌ها ذکر می‌کنیم و سپس به بررسی جزئی‌تر آن‌ها می‌پردازیم.

ردیفنام هتلآدرس
1هتل ترنج کیش (5 ستاره)جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان
2هتل مارینا پارک کیش (5 ستاره)جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو
3هتل امیرکبیر کیش (5 ستاره)جزیره کیش، بلوار میرمهنا، روبه‌روی بازار پارس خلیج فارس
4هتل داریوش کیش (5 ستاره)جزیره کیش، میدان داریوش
5هتل ایران کیش (5 ستاره)جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس (بلوار سیاحتی)
6هتل اکسلسیور کیش (5 ستاره)جزیره کیش، ساحل کشتی یونانی
7هتل فلامینگو کیش (4 ستاره)جزیره كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا
8هتل آرامیس کیش (4 ستاره)جزیره كيش، ميدان پرديس
9هتل لیلیوم کیش (4 ستاره)جزیره کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی
10هتل ارم کیش (4 ستاره)جزیره كيش، بلوار خيام
11هتل مریم کیش (4 ستاره)جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر

بهترین هتل های پنج ستاره کیش

تعداد هتل های پنج ستاره کیش کم نیست و هر ساله نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. هتل‌های پنج ستاره از بهترین امکانات رفاهی در سطح استانداردهای بین‌المللی برخوردارند و اقامت در آن‌ها خاطره‌ای خوش را برای هر مسافر رقم می‌زند. تعدادی از امکانات کلی این هتل‌ها که در بین اغلب آن‌ها مشترک است، استخر، جکوزی، باشگاه، اینترنت رایگان، صبحانه و نهار رایگان، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس و … می‌باشد. در ادامه تعدادی از بهترین هتل های کیش را معرفی خواهیم کرد.

هتل ترنج کیش

اگر به دنبال اقامت رویایی جزیره کیش هستید، اولین پیشنهاد ما به شما رزرو هتل ترنج کیش است. این هتل 5 ستاره به کلی بر روی دریا ساخته شده است، بنابراین می‌توان گفت دریایی ترین هتل کیش ، ترنج است. در میان هتل های ساحلی کیش ، ترنج تنها هتلی است که علاوه بر ساخته شدن روی دریا، هم دارای تراس‌های ساحلی و هم دارای یک قاب شیشه‌ای در کف است که می‌توان از آن محیط زیست دریا را نظاره کرد. بی‌جهت نیست که این هتل به هتل مالدیو کیش نیز معروف شده است.

هتل مارینا پارک کیش

بزرگ‌ترین فضای سبز کیش، متعلق به مارینا پارک است. این هتل سرسبز برای آن دسته از افرادی که به طبیعت شرجی و درختان استوایی کیش علاقه دارند، یک انتخاب عالی است. همچنین مارینا دارای چشم‌اندازی زیبا و نزدیکی چند صد متری با دریا است. این هتل با داشتن ساحل، کلوپ تفریحات آبی و البته اسکله اختصاصی خود معروف شده است. معماری هتل مارینا با چهار ضلع مجزای خود شناخته می‌شود که هر کدام از این اضلاع به یک منظره منحصربه‌فرد ختم می‌شوند.

هتل امیرکبیر کیش

اگر تمایل دارید در هتلی نوساز و تمیز با تزیینات ایرانی و قاجاری اقامت داشته باشید، هتل امیرکبیر کیش پیشنهاد ما به شما است. البته تمامی معماری و دکور این هتل به ایرانی بودن آن خلاصه نمی‌شود و می‌توانید در برخی قسمت‌های آن معماری مدرن روز دنیا را هم مشاهده کنید. از خدمات هتل امیرکبیر کیش می توان به نظافت خوب و صبحانه عالی آن اشاره کرد اما موقعیت قرارگیری آن در شمال کیش و دور بودن از مرکز جزیره باعث نارضایتی برخی از افراد شده است.

هتل داریوش کیش

لاکچری ترین هتل کیش در میان تعداد انبوه هتل های خوب کیش ، هتل بزرگ داریوش است. در واقع از بدو ورود به هتل داریوش، شکوه و تجمل آریایی را با نمای باستانی آن حس خواهید کرد و پس از ورود نیز می‌توانید در سراسر هتل اعم از تفریحات، لابی، رستوران و اتاق های هتل داریوش کیش ، تلفیق مدرنیته و سنت را به تماشا بنشینید. این هتل جزو معدود هتل های کیش است که تقریباً هیچ نظر منفی نداشته است. البته قیمت رزرو هتل داریوش همانند سایر هتل های پنج ستاره کیش گران است که باتوجه به کیفیت بالای آن، توجیه می‌شود.

هتل ایران کیش

نمای مدرن، نزدیکی به دریا و جاهای دیدنی کیش ، قیمت مناسب نسبت به سایر هتل های 5 ستاره کیش و … همگی از مزایای هتل ایران کیش هستند. هتل 5 ستاره ایران در سال 1393 ساخته شده است و دارای اتاق‌ها و معماری نوساز می‌باشد. اگر می‌خواهید قیمت کمتری برای رزرو اتاق های هتل ایران کیش بپردازید، می توانید اتاق‌های رو به خیابان آن را انتخاب کنید که هزینه رزرو کم‌تری دارند.

هتل اکسلسیور کیش

یکی از زیباترین هتل های کیش که البته نوسازترین هتل کیش نیز محسوب می شود، هتل اکسلسیور کیش است. این هتل از هتل های 5 ستاره جدید کیش است و جزو پروژه‌های لوکس عمرانی کشور می‌باشد. هتل اکسلسیور دارای 22 طبقه و 256 واحد است و در ساحل کشتی یونانی واقع شده است، بنابراین از مراکز تجاری کیش تا حدودی فاصله دارد اما دارای ساحلی بسیار زیبا و خاص است. قرار است این هتل تا پایان سال 1402 به بهره‌برداری برسد و رزرو هتل اکسلسیور کیش برای مسافران عزیز امکان‌پذیر شود.

بهترین هتل های چهارستاره کیش

هتل های 4 ستاره کیش شاید امکاناتی در حد هتل‌های 5 ستاره این جزیره نداشته باشند اما در نوع خود دارای بهترین امکانات هستند که شاید در نگاه اول کمتر کسی متوجه تفاوتشان شود. همچنین این هتل‌ها مانند هتل های 5 ستاره کیش، از جمله هتل‌های هافبرد کیش با صبحانه رایگان و ناهار محسوب می‌شوند که یکی از مزایای آن ها در کنار قیمت مناسبشان است. در ادامه تعدادی از بهترین هتل های چهار ستاره کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل فلامینگو کیش

ظاهر دلفین‌مانند هتل فلامینگو بر زیبایی و استقبال از این هتل 4 ستاره کیش افزوده است. همچنین هتل فلامینگو کیش با فضای سبز و آلاچیق‌های زیاد خود شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید هتلی را رزرو کنید که هم قیمت به‌صرفه‌تری دارد و هم از کیفیت بالایی برخوردار است، این هتل گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. البته این‌ها تنها مزایای فلامینگو نیستند! نزدیکی به جاهای دیدنی و رستوران های کیش و دسترسی عالی به مراکز خرید کیش نیز از جمله محاسن اقامت در هتل فلامینگو محسوب می‌شود.

هتل آرامیس کیش

شاید تعداد واحدهای اقامتی هتل آرامیس کیش کم باشد اما استقبال از آن زیاد است. می‌پرسید چرا؟ یکی از دلایل محبوبیت هتل آرامیس کیش، قرار گرفتن آن در مهم ترین میدان جزیره کیش، یعنی میدان پردیس است. این میدان جایی است که اغلب اماکن تفریحی و گردشگری کیش در نزدیکی و حوالی آن ساخته شده است که از مهم‎ترین آن‌ها می‌توان به مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش اشاره کرد. البته هتل آرامیس از جمله هتل های 4 ستاره قیمت مناسب کیش هم محسوب می‌شود که مهمانان می‌توانند با رزرو آن در مخارجشان صرفه‌جویی کنند.

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم یکی از هتل‌های به نسبت گران‌قیمت چهار ستاره در کیش است که این موضوع به دلیل نوساز بودن و شیک بودن آن است. در واقع نما و دکوراسیون هتل لیلیوم را حتی می‌توان از تعدادی از هتل های 5 ستاره کیش بهتر دانست. این هتل نیز دسترسی عالی به مراکز خرید مانند بازار سارینا کیش دارد.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های نزدیک دریا در کیش است که دارای واحدهای اقامتی زیاد است. تمامی اتاق‌های این هتل 4 ستاره یا رو به دریا هستند و یا به منظره زنده و پر هیجان جزیره کیش. تعداد اتاق های هتل ارم کیش 243 واحد است، بنابراین در اغلب مواقع سال می‌توان در آن جایی برای اقامت پیدا کرد. هتل ارم نیز در قطب تفریحی تجاری کیش، یعنی شرق آن واقع شده است. از مزایای این هتل، اینترنت رایگان و ترانسفر رایگان فرودگاهی است اما این هتل نیز مانند اغلب هتل های چهار ستاره در کیش ، فاقد استخر می‌باشد.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

در هر سفری همیشه اطلاع داشتن از نظر مسافران سابق آن شهر کمک می‌کند که اقامت بهتری را برای خود رقم بزنید. به همین دلیل دانستن نظرات مسافران کیش در باره هتل‌های آن خالی از لطف نیست. تقریباً اغلب مسافران کیش، هتل ترنج کیش، هتل داریوش کیش و هتل مارینا پارک کیش را جزو بهترین هتل های پنج ستاره کیش می‌دانند و کمتر ایرادی را به آن‌ها وارد کرده‌اند. به خصوص در مورد هتل داریوش که می‌توان گفت امتیاز بالاتری را در بین مسافران کیش به خود اختصاص داده است.

همچنین در میان هتل های 4 ستاره کیش ، هتل فلامینگو، هتل لیلیوم و هتل آرامیس کیش به دلیل امکانات رفاهی بیشتر، نظافت مناسب‌تر و قرارگیری در موقعیت خوب، دارای محبوبیت بیشتری در بین مهمانان خود بوده‌اند.

بهترین هتل های ارزان کیش

انتخاب بین هتل های ارزان کیش ، امری سلیقه‌ای است و بستگی زیادی به توان مالی هر مسافر دارد. برای مثال تعدادی از مسافران محدوده قیمتی بین 1 الی 2 میلیون تومان به ازای هر شب را قیمتی ارزان در نظر می‌گیرند اما تعدادی دیگر مبلغ زیر 1 میلیون تومان را مبلغ ارزانی برای رزرو هتل کیش می‌دانند. اما به طور کلی اغلب مسافران کیش هتل‌های زیر را به عنوان بهترین هتل های قیمت مناسب کیش معرفی کرده‌اند:

  • هتل پارسیان کیش
  • هتل آبادگران کیش
  • هتل ستاره کیش
  • هتل ریان قائم کیش
  • هتل سیمرغ کیش

بهترین هتل های کیش رو به دریا

جزیره زیبای کیش از چهار سمت خود به خلیج نیلگون فارس مشرف است، بنابراین در سراسر آن می‌توان هتل های دریایی کیش را پیدا کرد. اما همیشه برای مسافران این جزیره سوال بوده است که بهترین هتل های رو به دریا در کیش کدام هتل‌ها هستند. باید بگوییم اگر برای شما محدودیت بودجه وجود ندارد، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل شایان و هتل مارینا کیش، زیباترین و بهترین هتل های کیش رو به دریا هستند. این هتل‌ها جاذبه‌های زیادی برای مسافران از جمله ساحل اختصاصی، اتاق‌های رو به دریا با امکانات کامل رفاهی و … دارند. اما اگر تمایل دارید هزینه کمتری بپردازید، می‌توانید در تعدادی از بهترین هتل های قیمت مناسب کیش که البته ویوی زیبایی هم به دریا دارند، مانند هتل آبادگران کیش، هتل سیمرغ کیش و هتل لیلوم کیش اقامت کنید.

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *