آخرین خبرها

مدیریت از راه دور فقط با یک نرم افزار

نرم افزار پزشکی سلاک طب در دنیای امروز به کاربران این اجازه را می دهد که برای رفاه بیشتر حال مراجعان برای کنترل موقعیت و  مدیریت مطب ها مورد استفاده قرار بگیرند. معمولا این نوع نرم افزار را با حروف اختصاری PMS شناخته می شود و امکاناتی را در اختیار کاربران می گذارد تا بتوانند امور اداری و بالینی مورد احتیاج مطب ها را به هم ارتباط دهند. نرم افزار پزشکی سلاک طب مربوط به مدیریت مطب قابلیت دسترسی به عملیات هایی را مانند مطابقت فرایند فعالیت های مطب براساس دستورالعمل ها و استاندارد ها، برنامه ریزی مناسب برای نوبت دهی و قرار ملاقات، ذخیره مدارک مربوط به تشخیص پزشکی و رسیدگی به امور مالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربرد نرم افزار مطب به همراه اطلاعات نرم افزار رژیم درمانی در لینک قبل میباشد.

در حال حاضر مشاهده می کنیم که نرم افزار پزشکی سلاک طب که برای مدیریت مطب به شکل پیشرفته ارائه شده است  این امکان را دارند که به شکل کامل اطلاعات مربوط به بیماران را ثبت کنند.

کاربران می توانند از این نوع نرم افزارها در کلینیک و مطب های بزرگ، کوچک استفاده کنند. برای استفاده از این نرم افزارها به کامپیوتر و شبکه ی اینترنتی باید دسترسی وجود داشته باشد. این برنامه در مطب ها و کلینیک های بزرگ در کنار انجام امور روزانه قابلیت ذخیره و ثبت بانک اطلاعاتی وسیع همچنین ذخیره ی سوابق بیماران بیشمار را دارند. استفاده از نرم افزار مدیریت در کلینیک ها و مطب های بزرگ باعث می شود که در هزینه های مربوط به ثبت اطلاعات سوابق بیماران را کاهش داده و در این امر صرفه جویی کنند.

با استفاده از این قابلیت امکانات مدیریت جنبه های اداری و مالی را برای کارکنان در کلینیک  و مطب های پزشکی ساده تر می کند. این نرم افزارها برای تخصص های مختلف به شکل مجزا وجود دارد و باید براساس تخصص پزشکان انتخاب شود.

مدیریت داروخانه سلاک طب

نرم افزار پزشکی

نرم افزار مدیریت داروخانه سلاک طب به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم افزار پزشکی محسوب می شود که طراحی آم به شکل کاملا خودکار و هماهنگ انجام گرفته است به نحوی که افراد آماتور نیز می توانند با آن کار کنند. وجود سیستم مکانیزه ویژه در ساختار این نرم افزار موجب شده است که ضریب امنیتی و سرعت پاسخگویی در هنگام انجام فرایند خرید و فروش کالا و دارو افزایش پیدا کند.

نرم افزار مدیریت داروخانه سلاک طب برای رفاه حال کارکنان امور مختلفی را مانند کنترل موجودی صندوق فروش و امور انبارداری به همراه عملیات پذیرش و ثبت نسخه ها، دسترسی به امور مشتریان، خرید و فروش دارو به صورت حضوری و اینترنتی به شکل خودکار مدیریت و کنترل می کند.

امکان کنترل داروخانه به شکل لحظه ای باعث می شود که درصد خطاها در موارد مختلف به میزان زیادی کاهش پیدا کند. نکته ی دیگر اینکه کاربران می توانند گزارشات را به صورت لحظه ای در بیرون داروخانه بر روی گوشی موبایل خود دریافت کنند. برای دانلود نرم افزار پزشکی https://selakteb.com/  به لینک قبل مراجعه کنید.

با توجه به اینکه یکی از نگرانی های مدیران داروخانه ها تغییر قوانین مربوط به داروها و قیمت آن ها است که دسترسی به آن توسط این برنامه به شکل روزانه انجام می پذیرد این نگرانی ها از بین می رود و داروخانه همچنان فعال خواهد بود.

یکی دیگر از عملکرد های بسیار مورد توجه که برای نرم افزار پزشکی مدیریت داروخانه ایجاد امنیت بالا در آن است. این مدل از نرم افزار قابلیت دسترسی به نسخه پشتیبان در موقعیت های مشخص به شکل دستی و خودکار وجود دارد.

مدیریت دندانپزشکی سلاک طب

نرم افزار دندانپزشکی

برنامه دندانپزشکی سلاک طب به عنوان یک نرم افزار پزشکی شناخته می شود که با توجه به فعالیت ها و مراجعات روزمره به مطب ها و مراکز دندانپزشکی استفاده از آن یک امر اجتناب ناپذیر به شمار می رود. کارکنان مطب های دندانپزشکی همواره در ارتباط با مواردی مانند عدم نظم در نوبت دهی، حضور و غیاب یا مصرف مواد دندانپزشکی شکایت دارند. استفاده از نرم افزار دندانپزشکی باعث می شود که بتوانند خدمات خود را گسترش داده و با خیالی راحت به انجام فعالیت های خود بپردازند.

با استفاده از این نوع نرم افزار پزشکی امکان نوبت دهی به بیماران با سهولت انجام می پذیرد. این نرم افزار قابلیت متصل شدن به سامانه های پیامک را دارد که این پیامک ها بنابر درخواست مرکز به شکل اتوماتیک برای افراد مراجعه کننده ارسال می شود. این پیام ها شامل زمان مراجعه بعدی، نوبت دهی به همراه نام پزشک مورد نظر است. از دیگر مزیت های آن امکان تعریف قسمت های گوناگون براساس شرایطی که در کلینیک یا مرکز درمانی وجود دارد.

امنیت یکی از مهم ترین موارد در زمینه مسائل پزشکی است با استفاده از نرم افزار مدیریت دندانپزشکی امکان ایجاد امنیت بالا وجود دارد تنها کاربران و مدیران مطب های دندانپزشکی می توانند با سطوح متفاوت به اطلاعات ذخیره شده دسترسی داشته باشند.

از دیگر ویژگی های این نوع نرم افزار امکان نصب وراه اندازی ساده ی آن است که در یک مدت زمان بسیار کوتاه اتفاق می افتد در کنار این قابلیت می توانیم تجربه کاربری فوق العاده ساده ی آن اشاره کنیم.

با استفاده از این نوع نرم افزار می توانید کارکنان مطب می توانند به میزان زیادی در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنند. همان طور که قبلا اشاره کردیم این نرم افزارها قابلیت استفاده در کلینیک های بزرگ و مطب های کوچک را دارند. کارکنان می توانند محیط نرم افزار را براساس نیازی که دارند با چند کلیک فضای نرم افزار را ساده سازی کنند.

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *