آخرین خبرها

مرجعی غنی از بهترین فیلم های هندی روز دنیا

فیلم های هندی حتی در سال 2022 یی که بسیاری سینمایی هالیوود را بی رقیب میدانند، طرفداران بسیاری دارد که هر ساله پای حجم تولیدات زیاد این سینما نشسته اند.

شاید خیلی ها سینمای هند را دیگر مانند قدیم نبینند و آن را به گونه تنزل یافته خطاب کنند، اما واقعیت امر این است که بالیوود از نظر کمی هنوز هم در صدر جهان ایستاده است، یعنی میزان آثاری که در طول یکسال میلادی تولید می کند که اکثراً نیز سینمایی هستند به حدی است که شاید هیچ سینمای دیگر به این زودی ها به آنها نرسد. البته همین آمار باعث شده تا پای شرکت های فیلمسازی و استودیوهای مختلفی به این کشور باز شود و بر قوت کار افزون کند. هند آثار اجتماعی، عاشقانه و اکشن بسیاری دارد که واقعا ارزش دیدن دارند و در میان انبوه فیلم های ساخت هندوستان که به زبان های مختلف کشور هند نیز تولید شده اند میتوان تعدادی را دستچین و با ارزش خطاب کرد. طبق اعلام فانوفیلم هنوز هم طرفداران این سینما پای تماشای محصولات آنها نشسته اند و این را چه به سبک ساختن فیلم و چه به حضور ستاره های هند ربط دهیم چیزی از میزان ارزش هالیوود کم نکرده است. بازیگرانی چون؛ آمیتاب پاچان، امیرخان، شاهرخ خان، سلمان خان، کارینا کاپور، پریانکا چوپرا و کاجول تنها تعداد معدودی از ستاره های درخشان این سینما هستند که خیلی از بینندگان بخاطر آنها هم شده فیلم را نظاره گر می شوند.

فیلم های هندی را در کدام رسانه ببینیم؟

تقریبا از سال 2000 میلادی سینمای هند به صورت انفجاری فیلم تولید کرده است و در حال حاضر که 2022 میلادی شده است اینقدر حجم آنها زیاد است که نمیتوان خلاصه ای از آنها را گفت اما در حقیقت باید به دنبال رسانه ای باشید که هم اختصاصی کار کند و هم آرشیو کاملی داشته باشد، این رسانه فانوفیلم می باشد که هزاران فیلم هندی را در آرشیو ویژه این کشور قرار داده است و آنها را بر معیارهای مختلفی طبقه بندی کرده است، از سال تولید تا آرشیو بازیگران، کارگردان ها گرفته تا لیستی از برترین های این آثار همه باعث می شود تا شما دسترسی راحت تری به این فیلم ها داشته باشید.

فانو فیلم 100 درصد آثار هندی خود را به دلیل علاقه خانواده های ایرانی به تماشا در جمع خانواده بصورت دوبله فارسی اختصاصی مهیا نموده که میتوانید هم بصورت پخش آنلاین و هم دانلود آنها را داشته باشید. همچنین نسخه زبان اصلی با زیرنویس چسبیده به همراه لیستی از فیلم های هندی پیشنهاد شده توسط کاربران فانوفیلم گرد آوری شده است که هر روز به تعداد آنها بر حسب رای کاربران افزوده می شود. این رسانه مرجع بزرگی از فیلم های روز هندی می باشد که شما را از مراجعه به هر سایت دیگری بی نیاز می سازد، اگر فیلمی را در آرشیو فانوفیلم ندیدید در بخش درخواست فیلم آن اثر را از ما بخواهید تا در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت قرار دهیم.

پیشنهاد چند فیلم هندی از رسانه فانوفیلم

1- دنیا یک تله است

دنیا یک تله است یا جاگام تندیرام (Jagame Thandhiram) فیلمی اکشن، کمدی، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای هندوستان و انگلستان به کارگردانی کارتیک ساب بارج است بازیگرانی چون دانوش، جیمز کاسمو، آیشواریا لکشمی، جوجو جورج، کالایاراسان، وادیووکاراسی، شارات راوی، دیپاک پارامش، راماچاندران دورایراج، سوندارا راجا، گجاراج در آن بازی می کنند؛ فیلم جاگام تندیرام پس از اکران با نظرات منفی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد و آن‌ها شخصیت پردازی، مدت زمان طولانی، فیلمنامه و کارگردانی را مورد انتقاد قرار دادند اما بازی دانوش و فیلمبرداری فیلم را ستودند.

2 – رادهه

رادهه (Radhe) فیلمی اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی پرابو دوا است ؛ بازیگرانی چون سلمان خان، دیشا پاتانی، راندیپ هودا، جکی شروف، پروین تارد، گوتام گلاتی، سانگای تسلتریم، گوویند نامدئو، سودانشو پندی، آرجون کانونگو، ایهانا دیلون در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

3 –  تماس به 100

تماس به 100 یا 100 را بگیر (Dial 100) یک فیلم اکشن، درام و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی رنزیل دی سیلوا است که توسط کمپانی‌‌های Alchemy Films و SPE Films India تهیه و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز رنزیل دی سیلوا به عهده داشته و هنرمندانی چون مانوج باجپایی، ساکشی تنور، نینا گوپتا، ویکرام بهان، ابیجیت چاوان، امان گاندوترا، سوار کامبل، راجشار کاپور، ناندو ماداو در آن حضور دارند؛ فیلم ۱۰۰ را بگیر پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها سکانس‌های مهیج و همچنین بازی بازیگران به ویژه مانوج باجپایی را ستودند.

4 –  سگ وحشی

فیلم هندی سگ وحشی یا ویلد داگ (Wild Dog) فیلمی اکشن، ماجراجویی و جنایی محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی آشور سولومون است که توسط کمپانی Matinee Entertainment تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز به صورت مشترک آشور سولومون و پریا رانجان پانیراهی برعهده داشته و از بازیگران آن میتوان به؛ ناگارجونا آکینینی، کلی دورجی، آویجیت دات، بلال حسین، جی جها، سایامی خیر، آتول کولکارنی، آنیش کوروویلا، دیا میرزا، وینای نالاکادی اشاره کرد.

 

همچنین ببینید

دانلود فیلم

طی سال های اخیراقبال عمومی به سمت سریال ها شبکه ی نمایش خانگی بوده است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *