آخرین خبرها

مشاوره رایگان سئو (حرفه ای و تضمینی)

سئو یکی از فعالیت‌های بسیار مهم و البته درآمدزا در بین کسب و کارهای اینترنتی است که نمی‌توان از اهمیت آن چشم پوشی کرد. در واقع می‌توان گفت بسیاری از فعالان حوزه اینترنت و افرادی که به گونه‌ای در زمینه‌های مختلف مشاغل اینترنتی دارند، به این مهارت نیاز پیدا می‌کنند. البته برخی افراد ترجیح می‌دهند امور مربوط به سئوی خود را به متخصصین سپرده و به اصطلاح کار خود را برون سپاری می‌کنند. در این خصوص شرکت‌هایی وجود دارند که به صورت ویژه به مشاوره رایگان سئو می‌پردازند و مقدمات و نکات اولیه کار را به بهترین شکل ممکن در اختیارتان قرار می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مشاوره سئو بیشتر صحبت کنیم.

مشاوره سئو چیست

به گفته آریا رستمی از رز دیزاین گاهی اوقات مشاوره سئو برای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان ها، نقش یک ناجی را ایفا می‌کند. مشاور می‌تواند با تخصص و مهارتی که دارد مسیر رسیدن به موفقیت را برای شما هموارتر کند. بنابراین حضور یک مشاوره سئو برای هر سازمانی از ضروریات آن سازمان محسوب می‌شود. مشاوره سئو یا به عبارتی SEO Consulting خدمتی است که صاحبان فروشگاه‌های آنلاین یا سایت‌های مختلف اینترنتی به آن نیاز مبرم دارند. به طور خلاصه می‌توان گفت، اگر تمایل دارید سایت شما در موتور جستجوی گوگل، رتبه خوبی کسب کرده و بعد از پیشرفت و ارتقا، این جایگاه را به درستی حفظ کند، قطعا بایستی از مشاوره سئو کمک بگیرید.

سئو شامل فعالیت‌های مختلف و گوناگونی است که انجام آن‌ها تنها از یک متخصص باتجربه برمی آید. کسی که در این زمینه دانش کافی داشته و می‌داند چه اقدامی را در چه زمانی انجام دهد و چه فعالیتی را به تعویق بیاندازد تا در نهایت سایت شما با الگوریتم‌های گوگل هماهنگ شده و به رتبه اول ارتقا پیدا کند. پس بدانید که برای پیشبرد اهداف و افزایش درآمد قطعا حضور یک مشاوره سئو و راهنمایی‌های او، الزامی است.

ویژگی‌های یک مشاوره سئو خوب

از آن جایی که سئو و تکنیک‌های مربوط به آن در کسب و کارهای اینترنتی نقشی کلیدی دارد، افراد زیادی اقدام به ارائه خدمات در این زمینه برای شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌کنند. اما بایستی بدانید که تمامی این افراد، صلاحیت ارائه خدمات و مشاوره سئو برای شما را ندارند. بنابراین لازم است قبل از هر اقدامی از سوابق، رزومه و تخصص مشاوره یا مجموعه موردنظر اطمینان حاصل کنید. در این بخش ما به کمک چند سوال کلیدی با مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاوره سئو خوب آشنا می‌شویم تا بتوانیم از این طریق، متخصص واقعی را به درستی تشخیص دهیم.

یک مشاوره سئو حرفه‌ای و خوب باید بتواند مراجعین خود را نسبت به کیفیت کارش مطمئن کند. در این راستا مشاور می‌تواند از نمونه کارهای قبلی خود ارائه کرده و یا در صورت امکان، ارتباطی را بین مشتریان سابق خود و مراجعین جدید برقرار کند تا افراد بتوانند با تبادل نظر و صحبت به تخصص و مهارت مشاور ایمان بیاورند. در ادامه چند سوال مهم که می‌توان قبل از شروع همکاری از مشاور سئو پرسید را مورد بررسی قرار می‌دهیم. از مشاوره سئو بپرسید…

سوالات متداول

  • آیا او اهمیتی به توصیه‌ها و پیشنهادات گوگل وب مستر می‌دهد و آن‌ها در کار پیاده می‌کند یا خیر؟
  • نظر مشاوره در رابطه با کلمات کلیدی انتخاب شده از سوی شما چیست؟ آیا نیاز است تا تغییراتی در آن‌ها صورت گیرد یا خیر؟
  • آیا مشاوره سئو در زمینه کاری و شغلی شما، تجربه یا دانش خاصی دارد؟
  • از شهر یا حتی کشور شما که در حال حاضر مشغول به کار در آن هستید تا چه حد اطلاعات دارد؟
  • مشاوره سئو تصمیم دارد برای ارتقای رتبه سایت و بازدهی بیشتر آن از چه ترفندها و تکنیک‌هایی استفاده کند؟
  • مشاوره چند درصد پیش بینی می‌کند که کار روی این سایت احتمال موفقیت و در نهایت درآمدزایی بیشتر دارد؟
  • مشاوره، سئو شرایط، سبک و جایگاه حرفه شما را در چه سطحی می‌بیند؟

مشاوره رایگان سئو

موارد ارائه شده در قسمت قبلی، بخشی از سوالات کلیدی بود که برای اطمینان از تخصص و نحوه کار مشاوره سئو می‌بایست از او بپرسید. علاوه بر این موارد مشاوره سئو حرفه‌ای بعد از بررسی و آنالیز زمینه کاری و سایت شما، تا حدودی تشخیص می‌دهد که شما کجای کار هستید و می‌بایست چه استراتژی‌ها و ترفندهایی را به کار گیرید تا به هدف اصلی خود نزدیک شوید. بنابراین در ابتدای کار، شروع به ارائه مشاوره رایگان سئو کرده و مسیر پیش رو را برای شما به طور واضح و به گونه‌ای که کاملا متوجه شوید، شرح می‌دهد.

یکی از نکات جالبی که درخصوص مشاوره رایگان سئو وجود دارد این است که، مشاوره دادن، تنها مربوط به انجام کارها نیست. گاهی اوقات لازم است شما کار خاصی انجام ندهید یا از انجام برخی کارها خودداری کنید. این مورد کاملا مربوط به تخصص و مهارت مشاوره سئو است که بتواند با در نظر گرفتن پیچیدگی‌های کار، نکات لازم را برای بهبود رتبه سایت به شما یادآور شود. مشاوره رایگان سئو به طور جامع شامل موارد زیر است.

  • چگونگی طراحی سایت متناسب با اصول سئو
  • ارائه تکنیک‌ها و ترفندهای سئو
  • مشاوره رایگان در رابطه با چگونگی انتخاب کلمات کلیدی
  • صحبت درخصوص مدت زمان لازم برای دستیابی به هدف
  • صحبت درخصوص هزینه‌های برآورد شده برای ارتقای رتبه سایت

وظایف اصلی یک مشاوره سئو

یک مشاور سئو برای اینکه کار را با کیفیت بالا انجام دهد و آن را در مرحله عملیاتی به نتیجه برساند، بایستی به وظایف خود آگاه بوده و در انجام آن‌ها کوشا باشد. هرگونه اهمال کاری در کار می‌تواند هزینه و زمان شما را به باد داده و حتی موجب افت رتبه سایت شما شود. از جمله وظایف اصلی یک مشاوره رایگان سئو عبارتند از:

  • مشاوره سئو بایستی آنچنان در کار خود مهارت داشته باشد که بتواند بعد از آنالیز سایت، با ارائه الگوها و پیشنهادات سازنده، بازدید از سایت و نرخ تعامل آن را افزایش دهد. مهم‌ترین وظایف مشاوره در این زمینه عبارتند از: پیشنهاد جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین کلمات کلیدی، تدوین و طراحی مناسب‌ترین استراتژی برای سایت، عملیات لینک‌سازی داخلی و خارجی برای سایت، ایجاد یک تقویم محتوایی استاندارد برای سایت و…
  • از دیگر وظایف مشاوره رایگان سئو این است که به تمامی جوانب کار احاطه کامل داشته باشد و مراحل مختلف کار را مورد بررسی قرار دهد. به عنوان مثال: بررسی نمودار رشد سایت، بررسی بازخوردهای بازدیدکنندگان، بررسی تعداد بازدیدکنندگان، بررسی نرخ تعامل سایت، بررسی رقبا و نحوه عملکرد آن‌ها
  • مشاوره سئو می‌بایست دانش خود را کاملا به روز نگه دارد و در صورت ارائه تکنیک‌ها و ترفندهای جدید از سمت گوگل از آن‌ها برای پیشبرد اهداف استفاده کند.
  • مشاوره باید جلساتی را به صورت مرتب با کارفرمای خود برگزار کند و در این جلسات درمورد روند کار به کارفرما گزارش دهد و در صورت نیاز نکات لازم را ارائه کند.
  • مشاوره بایستی در کار خود صبور باشد تا بتواند در بازه زمانی مشخص رتبه سایت را پله پله ارتقا دهد.

مشاوره رایگان سئو به چه صورت انجام می‌شود؟

مشاوره سئو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. گاهی اوقات افراد به عنوان یک فریلنسر وارد کار می‌شوند و به صورت انفرادی خدمات مشاوره رایگان سئو را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. گاهی نیز یک تیم در قالب یک شرکت یا مجموعه کار خود را انجام می‌دهد. قطعا هرکدام از این روش‌ها به شیوه و کیفیت خاصی انجام می‌شوند. گاهی اوقات یک فریلنسر می‌تواند کار را با هزینه کمتر و کیفیت بسیار بهتری انجام دهد.

همچنین ببینید

آموزش نصب و دانلود همراه بانک سپه – مهر و بانک شهر برای آیفون با لینک مستقیم

اپلیکیشن‌های همراه بانک موبایل مانند همراه بانک مهر ایران برای ایفون و یا سایر بانک‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *