آخرین خبرها

معرفی بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران در 1403 (قیمت + ویژگی ها)

ساخت تیزر تبلیغاتی همواره یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغاتی بوده و هست. اگرچه بسیاری از متدهای تبلیغاتی از گذشته تا کنون منسوخ و یا کم‌تاثیر شده‌اند، اما تیزرهای تبلیغاتی به لطف پلتفرم های جدید و مختلف، مانند اینستاگرام، آپارات، یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی اهمیتی بیش از پیش دارند. اما ساخت یک تیزر کاری بسیار دشوار است که نیازمند تجربه و مهارت بسیار زیادی است. برای همین استودیوهای تبلیغاتی اینجا به کمک شما می‌آیند تا بتوانید با استفاده از مهارت و تجهیزات حرفه‌ای بهترین نتیجه و خروجی ممکن را دریافت کنید. با ما در این مقاله همراه باشید تا چند تا از بهترین شرکت های تبلیغاتی در ایران را معرفی و ویژگی های بهترین استودیوهای ساخت تیزر تبلیغاتی را بررسی کنیم.

بررسی نقش حیاتی ساخت ویدیو تبلیغاتی

ساخت تیزر و ویدیوهای تبلیغاتی در عصر ارتباطات و رسانه می‌تواند سکوی پرشی باشد که کسب و کار شما را به هزاران و یا حتی میلیون ها نفر معرفی کند. این ابزار مانند سلاحی پرقدرت است که تنها کافیست نحوه استفاده از آن را به خوبی بلد باشید یا از متخصصین آن مشورت بگیرید.

تیزرهای تبلیغاتی می‌توانند در چند ثانیه کسب و کار شما را به مخاطب معرفی، احساسات او را درگیر و در نهایت باعث فروش و کسب درآمد شما شوند. همچنین اگر تیزر تبلیغاتی شما حرفه ای ساخته شده باشد، قابلیت انتشار در پلتفرم ها و بسترهای تبلیغاتی مختلف را نیز دارد که تاثیر و استفاده‌ی آن را برای شما دوچندان میکند.

ویژگی های بهترین استودیو ساخت تیزر تبلیغاتی

شناخت و آگاهی از ویژگی های استودیوهای حرفه ای ساخت تیزر می‌تواند کمک بزرگی به شما در انتخاب بهترین استودیو برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی شما بکند. مهمترین و کلیدی ترین این ویژگی ها عبارتند از:

  1. تجهیزات فنی پیشرفته: دوربین های با کیفیت بالا، نورپردازی، تجهیزات صدا و امکانات پس از تولید مواردی هستند که میتوانند در کیفیت کلیپ تبلیغاتی شما تاثیر مستقیم داشته باشند.
  2. تخصص خلاق: کارگردانان، طراحان و نویسندگان با استعداد با سابقه کار اثبات شده
  3. بینش استراتژیک: تخصص مارکتینگ و برندسازی برای اطمینان از همسویی تیزر با اهداف مارکتینگ یکی از ویژگی هاییست که تعداد بسیار کمی از استودیوهای تبلیغاتی آن را دارا هستند. این بینش به شما در بازخورد واقعی هرچه بهتر از تبلیغات کمک خواهد کرد.
  4. نمونه کارهای قوی و متنوع: نمونه کارهای گذشته یک مجموعه، شواهدی عینی و عملی بر ادعاهای آن مجموعه بوده و به شما در تشخیص سطح کاری آن استودیو کمک بزرگی خواهد کرد. بنابراین به دنبال استودیویی باشید که نمونه کارهای متنوعی برای ارائه به شما داشته باشد.
  5. مدیریت زمان مناسب: خوش‌قولی یکی از صفات کمیاب میان فعالین حوزه تولید محتواست. علیرغم اینکه مولفه‌ی زمان برای ساخت تیزر تبلیغاتی بخصوص در کمپین های مناسبتی بسیار حائز اهمیت است، اما موارد بسیاری دیده شده که استودیوها با تاخیر کارها را تحویل داده‌اند. بنابراین پیش از شروع به همکاری حتما این مساله را چک کنید.
  6. رضایت و نظر مشتریان قبل: هیچ چیزی به اندازه‌ی نظر مشتریان قبلی یک استودیو نمیتواند خیال شمارا از بابت همکاری با آن مجموعه راحت کند. پس حتما بخشی از تحقیق خود را صرف ارتباط با مشتریان قبلی کنید و نظر واقعی آن ها را جویا شوید.
  7. گزارش دهی منظم و دقیق: سیستم گزارش دهی منظم و دقیق نشان از ساختار درست یک شرکت تبلیغاتی دارد. به عنوان مثال برای ساخت تیزر تبلیغاتی، استودیو طرف همکاری باید بتواند پیش از شروع کار یک دورنمای کلی از مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی و پیش بینی های زمانی هر مرحله به شما داده و در طول کار نیز در بازه های مشخص شده گزارش اجرایی به شما بدهد.

بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران در ۱۴۰۳

استودیو تبلیغاتی لنزآپ

استودیو تبلیغاتی لنزآپ از سال ۹۴ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و با تیم متخصص و جوان خود در این بازه‌ی ۱۰ ساله توانست تا با برندهای بزرگی از جمله تک ماکارون، کاله، بانک شهر، هواپیمایی ایرتور و… همکاری های مختلفی در حوزه تبلیغات و ساخت تیزر تبلیغاتی داشته باشد. خلاقیت بالا و مشتری مداری فوق‌العاده از مهمترین صفات این مجموعه به شمار می‌رود که بی‌شک شما را مجذوب خود خواهد کرد به طوری شاید بتوان لنزآپ را بهترین استودیو تبلیغاتی و متخصص در ساخت تیزر تبلیغاتی در ایران دانست. جهت ارتباط با این شرکت تبلیغاتی می توانید با شماره تلفن ۹۱۰۹۹۴۰۱ – ۰۲۱ تماس گرفته و یا به وبسایت آن‌ها به آدرس lensup.co مراجعه کنید.

شرکت ایران نوین

کانون تبلیغاتی ایران نوین را می‌توان به نوعی قدیمی ترین و بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران دانست که از سال ۶۹ در حال فعالیت است. این شرکت به واسطه برند و نام بزرگ خود با بسیاری از برندهای مطرح کشور نیز همکاری های بیلبوردی و تبلیغاتی تلویزیونی داشته است. البته لازم به ذکر است که این نام بزرگ بی‌شک هزینه‌های بزرگی را نیز برای سفارش‌دهنده تیزر تبلیغاتی به همراه خواهد داشت.

شرکت تبلیغاتی طرح باران

کـانون تبلیغاتی طـرح بـاران از سـال ۱۳۷۸ آغاز بکار نموده است. این کانون از ابتدای تاسیس بـا گردآوری و همکاری نیروهای متخصص و اخذ مجوز و قـرارداد همکاری بـا خانواده بزرگ مطبوعات ، فعالیت خود را در زمینه طراحی و سفارش چـاپ آگهی های متفاوت در مطبوعات سراسر کشور آغاز کرد. طرح باران در ابتدا عموما به عنوان شرکتی پویا در زمینه چاپ شناخته میشد اما همینک با تکیه بر تجربیات گذشته و بکارگیری تازه ترین ابزارهای تبلیغاتی و اخذ مجوز نمایندگی رسمی از اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در حوزه ساخت و پخش آگهی های تلویزیونی به صورت انیمیشن و رئال فعالیت می نماید. این فعالیتها با طراحی کمپین های بزرگ تبلیغاتی مانند تبلیغات لبنیات بیستون به اوج خود رسید.

تعرفه و قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی به عوامل و پارامترهای پرشماری وابسته است. از تجهیزات مورد استفاده گرفته تا مدت زمان تیزر و بازیگران و لوکیشن فیلمبرداری و… همه این عوامل در مجموع قیمت تیزر شمارا تشکیل می‌دهند. به عنوان مثال اگر از بازیگران و سلبریتی ها در ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده کنید قطعا هزینه کار بسیار بالا خواهد رفت.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفارش و ساخت تیزر خود، مشاوره رایگان با متخصصان این حوزه داشته باشید تا بتوانید متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را انجام دهید.

معایب استودیوهای تبلیغاتی ارزان قیمت

بسیاری از شرکت ها، به خصوص استارتاپ‌ها یا شرکت های کوچک و تازه تاسیس، به دلیل صرفه جویی و کاهش هزینه ها، برای ساخت تیزر و کلیپ های تبلیغاتی به سراغ استودیو تبلیغاتی های ارزان قیمت می‌روند. این کار اگرچه در مرحله اول ممکن است کاهش هزینه به نظر برسد، اما از آنجایی که این هزینه برای شما بازدهی نداشته و منجر به هزینه های بعدی می شود، در نهایت برآیند هزینه همکاری با استودیو تبلیغاتی ارزان، بیش از استودیوهای تبلیغاتی مطرح و شناخته شده می‌شود. البته هستند استودیوهایی که با کاهش هزینه های اضافی بدون لطمه به کیفیت توانستند تا بهترین کیفیت را با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار شرکت ها قراردهند.

همکاری با بزرگترین استودیوهای تبلیغاتی چگونه است؟

همکاری با استودیوهای تبلیغاتی بزرگ، شرایط و ملزومات خاص خود را نیز طلب می کند که این شرایط اکثر مواقع خارج از توان مجموعه های نوپا و کوچک است. مواردی مانند هزینه‌های بالا، تشریفات و پیچیدگی بیشتر اجرایی و ارتباط سخت‌تر از مواردیست که معمولا باعث می شود تا شرکت های کوچک تر تمایل کمتری به همکاری با استودیوهای بزرگ داشته باشند.

جمع بندی

در پایان، بهترین استودیوها برای طراحی و ایجاد یک تیزر تبلیغاتی، آنهایی هستند که مهارت فنی را با دید خلاقانه، بینش بازاریابی استراتژیک و رویکرد مشارکتی در روابط با مشتری ترکیب می کنند. فراموش نکنید که مسیر موفقیت یک تیزر تبلیغاتی مسیری طولانی و سرشار از پستی و بلندی هاییست که به عوامل مختلف وابسته است. پس با هوشیاری و دقت کامل در کنار متخصصین و خبرگان این حوزه پا به این عرصه بگذارید تا از تاثیرات و نتایج شگفت انگیز آن در کسب و کارتان در مدت کوتاهی شگفت زده شوید.

 

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *