آخرین خبرها

معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2022 QNED مدل QN800B

تلویزیون سامسونگ QN800B

آیا قصد خرید تلویزیون Neo QLED ۲۰۲۲ سامسونگ دارید؟ پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های برند سامسونگ را برای شما معرفی کنیم که محصول سال ۲۰۲۲ است و از فناوری Neo QLED پشتیبانی می‌کند و می‌تواند صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. با توجه به اینکه در تلویزیون سامسونگ QN800B امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای وجود دارد این تلویزیون به محض ورود به بازار با استقبال بسیار گسترده‌ای از سوی کاربران روبرو شد. تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ QN800B به کیفیت تصویر 8K مجهز شده است و می‌تواند تصاویر را با دقت و تراکم پیکسلی گسترده نمایش دهد.  شما بر روی صفحه نمایش تلویزیون جزئیات کاملا از تصاویر را مشاهده میکنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800B دنیایی از طرح و رنگ را نمایش داده و تمامی صحنه‌ها را به صورت زنده و طبیعی ارائه می‌دهد.  برای دریافت لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 2022 میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ال جی، سونی و سامسونگ را آنجا مشاهده کنید.

بر روی صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ سامسونگ QN800B رزولوشن ۴۳۲۰ * ۷۳۸۰ پیکسل و بیش از ۳۳ میلیون پیکسل وجود دارد و همین موضوع باعث شده است که شما بتوانید جزئیات کوچکی از تصاویر را نیز به راحتی مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800B از نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند محتوای ورزشی و اکشن را نیز با کیفیت بسیار بالا و بدون تاری و تاخیر پخش کند. بر روی صفحه نمایش تلویزیون تمامی محتواها به صورت روان ارائه می‌شود و شما می‌توانید از این تلویزیون برای انجام گیمینگ یا مانیتورینگ استفاده کنید. تلویزیون Neo QLED سامسونگ QN800B در سایزهای ۶۵ اینچ ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ تولید و به بازار عرضه شده است. این تلویزیون از فناوری‌های بسیار گسترده ای برخوردار است و می‌تواند با وجود زبان فارسی امکانات و قابلیت‌های هوشمند زیادی را در اختیار شما قرار دهد. یکی از ویژگی‌های تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN800B این است که در زمینه سیستم صوتی ۷۰ وات توان صوتی دارد و می‌تواند تجربه شنیداری بی نظیر را برایتان ایجاد کند. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN800B یکی از محصولات سری ۸ سامسونگ است و با داشتن سیستم عامل تایزن دنیایی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

طراحی تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ QN800B

طراحی و سایز تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. هر چند اینچ تلویزیون بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر میشود. قیمت تلویزیون 85 اینچ نسبت به قیمت تلویزیون 55 اینچ و قیمت تلویزیون 65 اینچ بیشتر است و به همین دلیل بیشتر برای فضاهای بزرگ استفاده میشود تلویزیون سامسونگ مدل QN800B ضخامت بدنه بسیار کمی دارد به گونه‌ای که حتی از یک اینچ کمتر میباشد. هنگام خرید تلویزیون طراحی و ظاهر تلویزیون اهمیت بسیار زیادی دارد. صفحه نمایش تلویزیون فورکی سامسونگ QN800B کاملاً باریک طراحی شده است و در ساخت این تلویزیون از بهترین مواد و متریال استفاده شده است. برند سامسونگ تلویزیون مدل QN800B را در سه سایز ۶۵ اینچ ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ تولید و به بازار عرضه کرده است. تمامی این سایزها صفحه نمایش‌های بزرگ محسوب می‌شود و شما به راحتی می‌توانید از این تلویزیون ها برای محیط‌های بزرگ استفاده کنید و دکوراسیون خانه خود را به صورت شیک تر تغییر دهید. این تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت است و می‌تواند محتواها را از هر زاویه ای با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد. با وجود حالت ضد انعکاس نوری بر روی صفحه نمایش منعکس نمی‌شود و رنگ مشکی نیز با کیفیت بسیار بالایی نمایش داده می‌شود. تلویزیون سامسونگ QN800B در رنگ مشکی تولید شده است و دارای پایه‌های مقاومی است که در وسط تلویزیون قرار میگیرد.

کیفیت تصویر تلویزیون اسمارت سامسونگ QN800B

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل QN800B تمامی رنگ‌ها را با دقت بسیار گسترده نمایش داده و تصاویر و صحنه‌ها از کنتراست بسیار خوبی برخوردار هستند. این تلویزیون از امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای در زمینه کیفیت تصویر پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با وجود کیفیت تصویر 8K تراکم پیکسلی گسترده‌ای را برایتان نمایش دهد. با وجود این قابلیت می‌توانید تمامی جزئیات تصاویر را مشاهده کنید. در این تلویزیون حتی اگر تصاویر قدیمی و بی کیفیت باشند جای نگرانی نیست زیرا تلویزیون 2022 سامسونگ QN800B محتوای باکیفیت را ارتقا داده و کیفیت تصویر خوبی را برایتان ایجاد می‌کند. در این محصول تراشه قدرتمندی به کار رفته است که می‌تواند محتواها را لحظه به لحظه پردازش کرده و کیفیت آنها را ارتقا دهد. یکی از قابلیت‌های بسیار مهم در تلویزیون QN800B سامسونگ قابلیت Real 8K Resolution می‌باشد. با وجود این فناوری محتوا‌هایی که کیفیت پایینی دارند ارتقا یافته و در حد کیفیت تصویر 8K نمایش داده می‌شود. پردازنده Neural Quantum Processor 8K باعث شده است تلویزیون 55 اینچ سامسونگ QN800B به صورت همزمان محتوا‌های صوتی و تصویری را پردازش کرده و با استفاده از الگوریتم‌های مختلف و داده‌های گسترده می‌تواند بهترین تجربه را برایتان ایجاد کند.

سیستم صوتی تلویزیون Neo QLED سامسونگ QN800B

تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ مدل QN800B در کنار کیفیت تصویر فوق‌العاده می‌تواند صداها را نیز به صورت بی نظیر برایتان ارائه دهد. این تلویزیون در دسته تلویزیونهای بالارده برند سامسونگ قرار گرفته است و می‌تواند ۷۰ وات توان صوتی را برایتان ارائه دهد. در صورت این سیستم صوتی شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت و می‌توانید با وجود بلندگوهای ۴.۲.۲ کاناله بهترین تجربه شنیداری را به دست بیاورید. این تلویزیون دارای سخت‌افزارهای بسیار قدرتمندی است و می‌تواند صداها را با کیفیت بسیار بالایی پخش کند. تلویزیون اسمارت سامسونگ QN800B به فناوری Dolby Atmos مجهز شده است و می‌تواند صداها را به صورت رسا و هماهنگ در سراسر محیط انتشار دهد.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون اسمارت سامسونگ QN800B

تلویزیون Neo QLED سامسونگ مدل QN800B برای انجام بازی‌ها و گیم‌های پرهیجان گزینه بسیار فوق العاده است. این تلویزیون می‌تواند محتوای بازی‌ها را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار شما قرار دهد زیرا تلویزیون 8K سامسونگ QN800B به حالت‌های تغییر دهنده بازی مجهز شده است و با وجود نرخ رفرش دیده مناسب می‌تواند تجربه هیجان انگیز از بازی‌ها را برایتان ایجاد کند. تلویزیون سامسونگ QN800B به نسخه جدید سیستم عامل تایزن مجهز شده است و دنیایی از امکانات هوشمند را برایتان فراهم می‌کند. قابلیت اشتراک گذاری هوشمند اطلاعات و داده‌ها اتصال به اینترنت دسترسی به شبکه‌های یوتیوب نتفلیکس تنها برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این تلویزیون می‌باشد. در این محصول تعداد پورت های اچ دی ام آی ۴ عدد و تعداد پورت‌های USB ۳ عدد است. شما می‌توانید تلویزیون اسمارت سامسونگ QN800B را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید و به معنای واقعی زندگی هوشمند را در خانه خود تجربه کنید.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون 2022 به نسبت به قیمت تلویزیون 2021 کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

 

همچنین ببینید

راهنمای خرید کیس استوک

راهنمای خرید کیس استوک: سفری هوشمندانه در دنیای کامپیوتر در دنیای امروز، کامپیوترها  به یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *