آخرین خبرها

نایس سایبان نمایندگی فروش موتور کرکره برقی

نایس سایبان اصلی‌ترین نمایندگی موتور کرکره برقی در ایران

نایس سایبان اصلی ترین و مجرب ترین نماینده فروش انواع موتور کرکره برقی تحت لیسانس اروپا می باشد.

موتورهای توبولار بارزانته از ۳۰ نیوتن تا ۳۰۰ نیوتن صنعتی قابل ارائه می باشند و همچنین موتورهای ساید بارزانته از ۳۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم موجود می باشند.

تمامی موتورهای قابل ارائه توسط نایس سایبان عمر بالایی دارندو رضایت مشتریان را در بر خواهند داشت.

در ابعاد پایین و ارتفاع کم از موتورهای توبولار استفاده می‌شود و موتورهای ساید در جاهای پرتردد و با ابعاد بالاتر بهره‌برداری می‌شوند..

فروش تخصصی انواع موتورهای کرکره برقی

تمامی انواع موتورهای کرکره برقی با بهترین قطعات توسط نایس سایبان ارائه می شوند:

  • موتور توبولار :  این موتورهای لوله‌ای و استوانه ای جهت درب های کرکره اتوماتیک پارکینگی و درب فروشگاه ها در رنج ها ی مختلف موجود می باشند.
    این موتورها به سیستم خلاص کن دستی مجهز می باشند که در زمان قطع برق در باز و بسته می شود؛ قطر این موتور ها کم است و در زمان رول شدن فضای کمتری را اشغال می کنند و قیمت آن نسبت به موتورهای سنترال و ساید مقرون به صرفه تر است.
  • موتور ساید : در مکان‌های پرتردد مانند مکان های صنعتی و پارکینگ های مجتمع مسکونی پر کاربرد می باشند.
    از مزایای این محصولات می توان به سیستم دستی جرثقیل زنجیری در هنگام قطع برق جهت بالابردن کرکره و سیستم خلاص کن برای پایین آوردن کرکره اشاره کرد.
    این موتور های نایس سایبان دارای استانداردCE اروپا می باشند و به سیستم ایمنی قفل کن اتوماتیک و ضد سقوط درب در هنگام خرابی احتمالی موتور مجهز میباشند.
    تمامی موتورهای ساید اروپایی از برق سه فاز بهره می‌برند کارکردی آرام دارند و صدای کمی نسبت به سیستمهای مرکزی دارند.
    سرویس و روغن کاری انواع موتورهای کرکره های برقی سالی یکبار توسط متخصصین نایس سایبان ارائه می شود.

 

طرح تعویض موتور های کرکره برقی قدیمی بانو

تمامی طرح های تعویض انواع موتورهای کرکره برقی توسط مهندسین فنی نایس سایبان ارائه می شود:

  • تعویض موتور توبولار با موتور توبولار جدید:
    موتوری که داخل شفت قرار دارد را در شرایطی که تیغه های کرکره روی آن قرار دارد باز می‌کنند و موتور جدید را روی آن سوار می‌کنند.
  • تعویض موتور کرکره ساید با یک موتور ساید جدید:
    در مکان هایی که به دلیل محاسبه نادرست از موتور توبولار استفاده شده است.

در شرایطی مانند تحت فشار بودن تیغه ها و یا نامناسب بودن موتور کارشناسان نایس سایبان پس از بازدید محل بهترین پیشنهاد را جهت تعویض موتورهای کرکره برقی ارائه می‌دهند.

تفاوت قیمت موتور کرکره برقی در ابعاد و قطعات استفاده شده می باشد!

انتخاب موتور کرکره برقی باید برحسب میزان تردد و رفت و آمد مکان مورد نظر شما باشد که این محاسبه بر اساس کارکرد می‌تواند موتور ساید یا توبولار باشد.

ابعاد و قطعات از عوامل تاثیر گذار در محاسبه قیمت موتور های کرکره برقی می باشند به عنوان مثال موتورهای توبولار با طول و عرض بسیار کم خیلی مقرون به صرفه می‌باشند و موتورهای ساید به دلیل استفاده در پروژه های بزرگ از قیمت بالاتری برخوردارند؛ اندازه بزرگ و قدرت بسیار بالاتر این موتور نیز دلیل بر این تفاوت قیمت است.

تفاوت موتور ساید و توبولار در کرکره برقی چیست؟

موتور های ساید با قدرت و اندازه بزرگ در خارج از محور و شفت قرار می‌گیرند بنابراین فضای بیشتری را جدا از خود کرکره اشغال می کنند؛ از کاربرد این موتورها می‌توان به محل های پرتردد با ابعاد بزرگ تر اشاره کرد. سیستم موتور ساید به حالت جرثقیل زنجیری است و به سیستمUPS داخلی و باتری پشتیبان در مواقع قطع برق مجهز می باشند. این محصولات نایس سایبان با وجود قدرت زیاد سر و صدای کمی دارند. و اما موتورهای توبولار با طراحی خاصی که دارند فضای کمتری را اشغال می کنند زیرا موتور داخل ریل کرکره برقی نصب می‌شود در نتیجه ظاهری زیباتر به خود می‌گیرند و در فضاهای کوچک و پنجره های ساختمان پرکاربرد محسوب می‌شوند.  در کل جهت کرکره هایی با تعداد دفعات باز و بسته شدن کم و ابعاد کوچک تر موتور تیوبلار پیشنهاد می گردد. این محصولات نایس سایبان نیز همانند موتورهای ساید دارای خلاص کن دستی می باشند که در زمان قطع برق نگران بالا و پایین بودن کرکره برقی نخواهید بود.

کارشناسان فروش گروه نایس سایبان نسبت به نوع سفارش شما در طی گفتگویی فنی پیشنهادات مناسبی را ارائه می‌دهد.

 

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *