آخرین خبرها

نمایندگی ایسوس در تهران

در دنیای دیجیتالی امروز انواع مختلف تبلت، لپ تاپ‌ و یا گوشی با برندهای مختلف را مشاهده می‌کنیم که هر کدام قابلیت‌های منحصر به فردی نسبت به دیگری دارند. افزایش استفاده مردم از این تکنولوژی، تولیدکنندگان را بر آن داشته که نمایندگی‌هایی را در کشورهای مختلف دایر کنند تا به عرضه‌ی محصولات خود بپردازند و در راستای آن خدمات پس از فروش ارائه دهند. در میان برندهای معروف دنیا یکی از بهترین برندی که طرفداران خاص خود را دارد به نام ایسوس است. نمایندگی ایسوس در دنیا فعالیت خوبی در زمینه فروش محصولات، تعمیر، عیب یابی و به طور کل خدمات پس از فروش دارند. از جمله می‌توان به نمایندگی ایسوس در تهران اشاره کرد که توانسته با کیفیت کار خود رضایت مشتریانش را به خوبی جلب کند. داشتن گارانتی و به کاربردن قطعات با کیفیت برای تعمیرات عامل اصلی استقبال مردم از خرید و مراجعه به این گونه مراکز است. در ادامه به معرفی محصولات این برند و خدماتی که نمایندگی آن در تهران ارائه می‌دهد خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی برند ایسوس

ایسوس‌تک نام شرکتی است که بعدها محصولات آن به نام ایسوس معروف شد. جالب است بدانید که نام ایسوس برگرفته شده از اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان است که ریشه در سنت‌های دیرینه تایوان دارد. شرکت و کمپانی تولیدی این برند مطرح در دنیا هم در کشور تایوان بوده و توسط چهار مهندس کامپیوتر که در ایسر مشغول به فعالیت بودند، طراحی و راه‌اندازی شده است. نمایندگی ایسوس توانسته میزان فروش خود را در سال حدود ۵۰ میلیون دستگاه برساند که این‌ تعداد رقم، در مقابل فروش محصولات رقبای دیگر نشان‌دهنده‌ی رقم چشمگیری بوده و این امر حاکی از آن است که این برند توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. اگر بخواهیم به ده برند اول دنیا نگاهی بی‌اندازیم خواهیم دید که این محصول در رتبه دهم فناوری قرار دارد. تمامی محصولاتی که این برند ارائه می‌دهد دارای سطح تولید ساده تا پیشرفته‌اند که متناسب با نیاز کاربران طراحی و ساخته شده‌اند.

محصولات نمایندگی ایسوس در تهران 

لپ تاپ

عمده‌ترین محصول نمایندگی ایسوس در تهران و در دنیا لپ تاپ‌ها هستند که فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند. این مرکز توانسته سالانه در حدود ۱۵۰ هزار دستگاه لپ تاپ را تولید و به فروش برساند. همانطور که می‌دانید  لپ تاپ‌ها با توجه به کارکردشان متفاوت هستند. برخی از افراد به صورت حرفه‌ای مشغول به پردازش، گرافیک یا طراحی و گیمر هستند که این مدل کارکردن نیاز به لپ‌ تاپ درجه یک و پیشرفته‌ای با قابلیت‌های مختلفی دارد. برخی نیز از آن فقط برای وب گردی، ذخیره عکس و فیلم یا سرگرمی استفاده می‌کنند. از این جهت نمایندگی این محصول انواع مدل لپ تاپ را که از سطح ساده تا پیشرفته هستند را طراحی کرده که هر کدام دارای فناوری مخصوص به خود می‌باشند. بنابراین افراد می‌توانند با توجه به نوع نیاز خود از این تکنولوژی و دریافت مشاوره از نمایندگی ایسوس در تهران مدل مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

تبلت‌ها

محصول دیگری که از طرف نمایندگی ایسوس در تهران ارائه می‌شود و توجه زیادی را به خود جلب کرده انواع تبلت‌ها هستند. این محصول جایگزین مناسبی برای موبایل بوده و اکثر مخاطبان آن کودکان و نوجوانان هستند. به دلیل بزرگ بودن صفحه و کیفیت بالایی که دارد موارد استفاده آن بیشتر از گوشی است و بیشتر برای سرگرمی و بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی با ورود کرونا و مجازی شدن کلاس‎‌ها استفاده از تبلت بیش از پیش با استقبال مواجه شده است. این محصول دارای برنامه‌های اندروید و ویندوزی بوده که از هر نظر نیاز کاربران را رفع می کند. تبلت‌ها با کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند و دارای ظرفیت و سایزهای مختلفی هستند. اندازه‌ی صفه‌های این تبلت‌ها از لحاظ سایز از ۶ اینچ تا ۱۱ اینچ متغیر است و بسته به نوع سلیقه‌ و نیازی که دارید می‌توانید آن را از نمایندگی ایسوس در تهران خریداری کنید.

گوشی و موبایل

بدون شک موبایل به عنوان اصلی‌ترین وسیله شخصی هر فردی در دنیای امروز شناخته می‌شود و میزان استفاده از آن به شدت در حال افزایش است. از این رو ایسوس نیز در سال ۲۰۰۶ اقدام به تولید نسل جدیدی از موبایل نمود که در نوع خود بی‌نظیر هستند، در رنگ‌های متفاوتی وجود دارند و دارای صفحه ۵، ۶ و ۷ اینچی می‌باشند؛ دارای آپشن‌ها و برنامه‌های به‌ روز می‌باشند، قابلیت این که به روزرسانی شوند را دارند و برنامه‌های متنوعی را می‌توان بر روی این دستگاه نصب و راه اندازی کرد. از جمله ویژگی‌های دیگر این دستگاه‌ها زیبایی ظاهری و طراحی خارق‌العاده آنهاست. همچنین لوازم جانبی آن مانند باتری، اسپیکر و هدفون قابلیت خوبی از خود نشان می‌دهند و عمر و ماندگاری آنها بالا بوده و در صورت درست استفاده کردن از آنها می‌توان تا سال‌ها بدون آن که نیازی به تعمیر داشته باشد از آن استفاده کرد اما در صورت آسیب دیدن و نیاز داشتن به تعمیر می‌توان به نمایندگی ایسوس در تهران مراجعه نمود و از خدمات این نمایندگی استفاده کرد.

تعمیرات دستگاه خود را به نمایندگی ایسوس در تهران بسپارید!

یکی از اصلی‌ترین خدماتی که نمایندگی ایسوس در تهران انجام می‌دهد در کنار فروش انواع محصولات خود( لپ تاپ و تبلت و لوازم جانبی) تعمیرات و عیب یابی دستگاه است. از این جهت می‌توانید تعمیر وسایل خود را به این مجموعه بسپارید. از مزایای مراجعه به نمایندگی ایسوس می‌توان قابلیت‌های زیر را برشمرد. از جمله:

  • به طبع هر کمپانی که در دنیا وجود دارد متناسب با محصولاتی که به بازار ارائه می‌دهد مهندسان و تعمیرکاران خبره‌ای را نیز برای تعمیر آنها تعلیم می‌دهند که برند آیسوس نیز از این حیث مستثنی نمی‌باشد. از این رو نمایندگی ایسوس در تهران نیز دارای بهترین متخصصین تعمیر وسایل الکترونیکی ایسوس هستند و می‌توانند به صورت تضمینی دستگاه شما را عیب‌یابی و تعمیر کنند.
  • تعمیرکاران زیادی در سراسر کشور فعالیت دارند که اعتماد به آنها کاری دشوار است اما این نمایندگی از طریق خود کمپانی حمایت می‌شود و دارای مجوزهای لازم از سوی نهادهای مربوطه است. به صورت رسمی در این حیطه مشغول به فعالیت است و می‌تواند هر نوع تعمیر سخت افزاری یا نرم افزاری را به صورت تخصصی برای مشتریان انجام دهد.
  • هزینه از اصلی‌ترین مبحثی است که باید در نظر گرفته شود. تصور کنید که یک کالا را بدون واسطه خریداری کنید حتماً هزینه خرید شما به شدت کاهش خواهد یافت. این نمایندگی نیز به دلیل ارتباط مستقیمی که با این کمپانی دارد و حذف واسطه‌ها می‌تواند محصولات خود را هم ارزان‌تر از نقاط دیگر به فروش برساند و هم در تعمیراتی که دارد از قطعاتی استفاده کند که با قیمت مناسبی خریداری شده است.
  • تضمین در اصل بودن قطعات را از یاد نبرید. قطعه‌ای که در لپ تاپ یا تبلت و یا گوشی شما تعویض می‌شود اگر اورجینال نباشد به شدت به دستگاه شما آسیب وارد می‌کند و عمر دستگاه را کاهش می‌دهد. در برخی از مواقع دیده شده بعد تعویض قطعه توسط مراکز تعمیرات عمومی، دستگاه آنتن دهی مناسبی ندارد یا قطعات سخت افزاری دیگر به درستی کار نمی‌کند یا برنامه‌های نرم افزاری به درستی عمل نمی‌کنند. اما با سپردن تعمیرات به دست نمایندگی ایسوس در تهران از قطعات اصلی برای دستگاه شما استفاده می‌شود و نگرانی از این حیث نخواهید داشت.
  • خدمات پس از فروش مقوله‌ای است که حتماً باید یک مرکز نمایندگی ایسوس در تهران آن را در نظر بگیرد، زیرا این گونه دستگاه‌ها نه تنها ایسوس بلکه با هر برندی در بسیاری از موارد به خودی خود خراب شده و روشن نمی‌شوند. در چنین مواردی با وجود خدمات پس از فروش، دستگاه به نمایندگی این محصول ارجاع داده شده تا مشکل بررسی و رفع عیب شود. گارانتی می‌تواند خیال شما را بابت این گونه مسائل آسوده کند.
  • مشتری مداری و توجه به رضایت مشتری نیز از خدماتی است که این نمایندگی‌ها ارائه می‌دهند. برخورد با مشتری از مهمترین دغدغه مسئولین این مرکز بوده و احترام به حقوق مشتری حائز اهمیت است.
  • به دلیل استفاده مداوم از این گونه دستگاه‌ها به‌ خصوص مشاغلی که به صورت آنلاین هستند باید تعمیر چنین دستگاهی سریع انجام شود. به همین سبب زمان برای نمایندگی ایسوس در تهران اهمیت بالایی دارد. در کمترین زمان ممکن با کیفیتی مناسب لوازم شما تعمیر خواهد شد و برای شما ارسال می‌گردد. اگر دوست دارید در زمان مناسبی دستگاه خود را تحویل بگیرید به نمایندگی مراجعه کنید.

مشاوره قبل از خرید از نمایندگی ایسوس در تهران

خرید تبلت یا لپ تاپ یک امر تخصصی بوده، از این رو در هنگام خرید نیاز به مشاوره خواهید داشت. نمایندگی ایسوس در تهران با داشتن کارشناسان اهل فن و زبده‌ای که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند آماده‌ی پاسخگویی به مشتریان خود می‌باشد. شما می‌توانید قبل از آن که اقدام به خرید از این مجموعه را داشته باشید با کارشناسان حرفه‌ای این نمایندگی در تماس باشید و با شرح موقعیت شغلی خود و هدف از استفاده این محصول بهترین مشاوره را دریافت کنید. گاهی نیازی به نوع پیشرفته این کالا را ندارید و نیازی نیست هزینه‌های گزافی بابت خرید آن دهید که در صورت آگاهی می‌توانید با توجه به بودجه خود هزینه کنید و جنس را خریداری نمایید.

هچنین شما می‌توانید با ورود به سایت نمایندگی ایسوس و مراجعه به بخش “نوشته‌های تازه” از به روزترین مدل، تجهیزات و لوازم جانبی این برند آگاه شوید. همچنین با مراجعه به بخش آموزش از بهترین لپ تاپ‌ها، شارژرهای تبلت و لپ تاپ و مباحث گارانتی و نکاتی که قبل از خرید محصولات ایسوس نیاز است بدانید، آگاه شوید.

هزینه تعمیرات در نمایندگی ایسوس چگونه است؟

هزینه تعمیرات بخش مهمی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت کرد اما به یاد داشته باشید که هر نمایندگی ارزان‌تر از هر مرکزی می‌تواند به تعمیر یا تعویض قطعه دستگاه بپردازد. هزینه تعمیرات در نمایندگی ایسوس در تهران نیز به همین صورت است. برای برآورد هزینه باید ملاک‌های زیادی را در نظر داشته باشیم. به طور مثال نوع دستگاه (تبلت، گوشی، لپ تاپ و …)، مدلی که دارند و نوع آسیب در نرم افزار یا سخت افزار از جمله عواملی هستند که می‌تواند بر روی هزینه تأثیرگذار باشند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم به دلیل دریافت قطعات به صورت مستقیم از خود شرکت قطعاً هزینه ارزان‌تر از هر مرکز دیگری خواهد بود.

چگونگی مراجعه به نمایندگی ایسوس در تهران

شما می‌توانید علاوه بر مراجعه‌ی حضوری به صورت آنلاین نیز می‌تواند با این مرکز در ارتباط باشد. برای این کار کافی است لینک زیر را لمس کنید و از این طریق با این مرکز در تماس باشید. نمایندگی ایسوس در تهران تعمیرات شما را به صورت تضمینی، هزینه مناسب، حرفه‌ای و در بهترین زمان ممکن انجام می‌دهد. مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به این لینک از خدماتی که برای مشتریان قرار داده‌اند اطلاع یابند. این سایت تنها راه ارتباطی میان مشتری با این مرکز نبوده بلکه از طریق شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز می‌توان با این مراکز در ارتباط بود. تهرانی‌های عزیز می‌توانند به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنند و از خدمات نمایندگی ایسوس بهرمند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس الکترونیکی https://asustehran.com/ مراجعه نمایید.

آدرس: انتهای بلوار کشاورز، روبروی اداره پست، پلاک ۴۶۲، طبقه همکف

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۹۱۷۷۱- ۰۲۱۶۶۹۲۱۳۰۴- ۰۲۱۶۶۱۲۱۵۸۹

همچنین ببینید

بهترین تلویزیون 65 اینچ بازار (2024) | راهنمای جامع خرید + ویدیو

امروزه تلویزیون برندهای سامسونگ و سونی به‌دلیل داشتن کیفیت پردازش تصاویر بالا و ظاهری ظریف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *