آخرین خبرها

نمایندگی تعمیرات اچ پی

اگر از دستگاه‌های مختلف برند اچ پی مانند لپ تاپ، پرینتر و سایر محصولات این برند استفاده می‌کنید، حتماً به نمایندگی تعمیرات اچ پی مراجعه کرده و از خدمات مختلف آن‌ها بهره‌مند شده‌اید. همان‌طور که می‌دانید شرکت اچ پی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات مختلف کامپیوتری و دیجیتال می‌باشد که تولیدات این برند در کشور ما نیز مصرف کنندگان بسیاری دارد، اما از آن جا که هر محصولی ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر پیدا نماید، لازم است شما نمایندگی اچ پی را در شهر خود بشناسید تا بتوانید در صورت بروز مشکل برای رفع آن به این نمایندگی مراجعه نمایید. ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی و بررسی برند اچ پی و برخی از محصولات آن، به چند مشکل و ایرادی که ممکن است برای دستگاه‌های این برند پدید آید اشاره کرده و راهکارهای تعمیر آن‌ها را با شما در میان بگذاریم.

درباره برند اچ پی

در سال 1939 بود که با همکاری بیل هیولت و دیوی پاکارد در یکی از شهرهای ایالت کالیفرنیا آمریکا شرکتی با نام اچ پی تاسیس شد که نام این برند نیز از نام تأسیس کنندگان آن گرفته شد و در حال حاضر به عنوان یک شرکت آمریکایی چند ملیتی در حوزه فناوری اطلاعات به شمار می‌آید. همان‌طور که می‌دانید سیلیکون ولی یکی از مناطق معروف در این حوزه به شمار می‌آید که شرکت‌های بزرگ آمریکایی که در این زمینه فعالیت دارند در این بخش واقع شده‌اند و می‌توان گفت شرکت اچ پی یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌هایی است که ساختمان مرکزی آن در این منطقه قرار دارد.

محصولات شرکت اچ پی عموما شامل سرورهای قدرتمند، دستگاه‌های ذخیره سازی، لپ تاپ، دوربین‌های دیجیتال و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ، تلویزیون و پرینتر و تلفن‌های همراه و .. می‌شود. ما در ادامه به معرفی دو محصول بسیار پر استفاده این شرکت مانند لپ تاپ و پرینترهای اچ پی که در ایران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد خواهیم پرداخت.

لپ تاپ‌های برند اچ پی

لپ تاپ‌های برند اچ پی را می‌توان یکی از محصولات پرطرفدار برند اچ پی دانست که با طراحی زیبا و ساختار پر قدرتی تولید و به بازار عرضه شده است. شرکت اچ پی تاکنون توانسته است با توجه به لب تاپ‌های متنوعی که به بازار جهانی ارائه کرده به عنوان یکی از پر طرفدارترین برندها شناخته شود. شما می‌توانید همواره با اعتماد کامل لپ تاپ مورد نظر خود را از این برند خریداری نمایید اما بهتر است برای خرید این محصول حتماً از طریق نمایندگی اچ پی اقدام کنید تا محصولی مناسب در اختیار شمما قرار گیرد و بتوانید در صورت بروز مشکل و .. به نمایندگی تعمیرات اچ پی مراجعه کنید تا مشکل پیش آمده را برای شما بر طرف نمایند.

اگر بخواهیم لپ تاپ‌های برند اچ پی را معرفی کنیم لازم است آن‌ها را به سه دسته مختلف تقسیم کنیم.

  • لپ تاپ خانگی و اداری: نوعی از لپ تاپ‌های این برند برای استفاده در خانه و یا کارهای ساده اداری مناسب می‌باشد که عموماً از قیمت مناسبی برخوردارند و با امکان استفاده از برنامه‌های پاور پوینت، اکسل، ورد، اینترنت و .. به دستگاهی برای کاربری اداری و خانگی تبدیل شده‌اند. بنابراین برای این منظور بهتر است از لپ تاپ‌های اچ پی سری Home استفاده نمایید. چنانچه نیاز خود را با متخصصان نمایندگی اچ پی در میان بگذارید حتماً بهترین مورد را به شما معرفی خواهند کرد.
  • لپ تاپ تجاری و مهندسی: اگر به دنبال خرید لپ تاپی برای انجام کارهای خاص‌تر، مانند طراحی و … هستید، بی‌شک در نمایندگی لپ تاپ‌های اچ پی دو محصول Probook و Pavilion 15 به شما معرفی خواهد شد.
  • لپ تاپ سرگرمی و بازی: اگر به دنبال خرید لپ تاپی برای انجام بازی و سرگرمی هستید لپ تاپ‌های اچ پی سری Envy و Pavilion 15 مناسب این امور می‌باشند.
  • لپ تاپ مدرن: بعضی افراد علاقمندند در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند محصولی شیک، کاربردی و با دوام را دریافت نمایند. برند اچ پی سری لپ تاپ‌های لوکس و مدرنی را به بازار عرضه کرده که مدل Spectre جزء این دسته به شمار می‌آید.
  • لپ تاپ حرفه‌ای: اگر به نمایندگی اچ پی مراجعه کنید و لپ تاپی با قابلیت‌های بالا مانند امکان پردازش سنگین، طراحی 3D، انیمیشن سازی و رندرنیگ را بخواهید بی‌شک لپ تاپ‌های اچ پی سری Elitebook و ZBook را به شما معرفی خواهند کرد که برای انجام کارهای حرفه‌ای بسیار مناسب می‌باشد.

اما از معرفی لپ تاپ‌های برند اچ پی که بگذریم ممکن است بعضی از آن‌ها پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا کنند و یا نیاز باشد قطعه‌ای در آن‌ها تعویض گردد تا دستگاه بتواند کارایی روز اول خود را داشته باشد، بنابراین لازم است یک نمایندگی تعمیرات اچ پی را بشناسید که بتوانید دستگاه خود را با خیال آسوده برای تعمیر به آن‌ها بسپارید. ما در ادامه به خدماتی که نمایندگی تعمیرات اچ پی به مشتریان ارائه می‌کند خواهیم پرداخت.

پرینترهای برند اچ پی

یکی دیگر از محصولات برند اچ پی که در این بخش به معرفی آن خواهیم پرداخت پرینتر یا چاپگرهای این برند است که از طراحی و کارایی بی‌نظیری برخوردار است و همان طور که می‌دانید برای چاپ تصاویر روی کاغذ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرینترهای اچ پی از تنوع بالایی برخوردارند و شامل مدل‌های جوهر افشان، لیزری، سوزنی، حرارتی و سه بعدی می‌شوند. ما در ادامه به طور خلاصه به کارایی هر یک از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • پرینتر لیزری: اگر به نمایندگی اچ پی مراجعه کنید، خواهید دید که این محصول در دو مدل سیاه و سفید و رنگی موجود است و به گونه‌ای طراحی شده که چنانچه تونر دستگاه تمام شود، لازم است از نمایندگی اچ پی اقدام به خرید کارتریج تونر مخصوص نمایید. عموما برای کارهای چاپی متنی که گرافیک زیادی ندارند، چاپگر لیزری مناسب‌تر خواهد بود.
  • پرینترجوهر افشان: در این نوع چاپگرها به جای کاتریج‌های تونری از کارتریج‌های جوهری استفاده می‌شود و بیشتر برای استفاده عکاسان دیجیتال و دفاتر طراحی و گرافیکی مناسب می‌باشند. این پرینتر‌ها از کیفیت و سرعت کمتری نسبت به پرینتر‌های لیزری برخوردارند.
  • پرینتر سوزنی: این نوع پرینترها عملکردی مانند پرینتر جوهر افشان دارند اما سرعت پایین چاپ و همچنین صدای زیادشان از معایب آن‌ها به شمار می‌آید.
  • پرینترهای حرارتی: این نوع پرینتر با ابعاد کوچکی طراحی شده اما بسیار پر کاربرد می‌باشد و بیشتر در فروشگاه‌ها و عابر بانک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پرینتر‌ها تنها نیاز به کاغذ دارند و جوهر در آن‌ها کاربردی ندارد.
  • پرینتر سه‌بعدی: این نسل از چاپگرهای برند اچ پی جدید بوده و کارایی پیچیده‌تری دارند به طوری که با استفاده از آن‌ها خواهید دید که تصاویر با دقت بسیار بالایی چاپ می‌شوند و با استفاده از پلیمرهایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان الگوی مورد نظر را به شکل سه‌بعدی خلق کرد.

خدمات نمایندگی اچ پی

اگر محصول مورد نیاز خود را از نمایندگی اچ پی در سرتاسر کشور خریداری کنید، این نمایندگی موظف است دو دسته از خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید که شامل فروش انواع محصولات اچ پی و ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات دستگاه‌های مختلف خواهد شد.

  • فروش انواع محصولات در نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی عرضه کننده انواع محصولات برند اچ پی است و همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم می‌توانید محصولات متنوعی از این برند را توسط نمایندگی اچ پی ارائه شده است، خریداری نمایید. اما از آن جا که ما با تحریم‌ها مواجه هستیم ممکن است تمامی دستگاه‌های موجود برند اچ پی در کشور ما وجود نداشته باشد و یا از قیمت بالایی برخوردار باشد.

نمایندگی اچ پی برترین محصولات و بروزترین آن‌ها را می‌تواند به صورت اورجینال در اختیار شما قرار دهد که همگی از گارانتی اصلی برخوردارند و شما را پس از خرید با مشکل مواجه نمی‌کنند.

  • ارائه خدمات پس از فروش نمایندگی اچ پی

یکی از مسائلی که اغلب مشتریان در خصوص خرید کالاهای دیجیتال با آن مواجه هستند بهره‌مندی از خدمات پس از فروش پس از خرید کالا است. نمایندگی اچ پی و یا نمایندگی تعمیرات اچ پی با داشتن یک تیم مجرب متشکل از کارشناسان و تعمیرکاران می‌تواند خدمات مورد نیاز را پس از خرید محصول به شما ارائه نماید.

همچنین به دلیل آن که تمامی قطعات و لوازم دستگاه‌های برند اچ پی توسط نمایندگی اچ پی به صورت اصلی و با گارانتی تعویض به مشتریان عرضه می‌شود شما می‌توانید تعمیر دستگاه خود را با خیال آسوده به این نمایندگی بسپارید. این نمایندگی با عرضه قطعات اصلی دست سودجویان را از این بازار کوتاه کرده و اگر برای تعمیر دستگاه خود به نمایندگی تعمیرات اچ پی مراجعه کنید دچار مشکلات پس از آن نخواهید شد.

نمایندگی اچ پی ایران‌کو

در حال حاضر در شهرهای بزرگی همچون تهران، اصفهان، شیراز و تبریز و مشهد نمایندگی اچ پی دایر است و شما می‌توانید علاوه بر خرید دستگاه‌های دیجیتال مورد نظر خود از خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوید ضمن آن که می‌توانید کار تعمیرات دستگاه‌های مختلف برند اچ پی را به آن‌ها بسپارید و از اصالت قطعاتی که در تعمیر دستگاه شما استفاده می‌شود مطمئن باشید. برای آن که بتوانید بیشتر با خدمات نمایندگی اچ پی آشنا شوید و یا با نمایندگی تعمیرات اچ پی که در شهرهای بزرگ ایران قرار دارند ارتباط برقرار نمایید به شما پیشنهاد می‌کنیم سایت مجموعه نمایندگی اچ پی ایران کو را به آدرس الکترونیکی www.hp-iranco.com ببینید. همان طور که اشاره کردیم این مجموعه با برخورداری از کارشناسان مجرب و تیم تعمیرات با تجربه آماده خدمات رسانی به کاربران محصولات اچ پی در سرتاسر ایران است.

همچنین ببینید

راهنمای خرید کیس استوک

راهنمای خرید کیس استوک: سفری هوشمندانه در دنیای کامپیوتر در دنیای امروز، کامپیوترها  به یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *