آخرین خبرها

نکاتی برای طراحی سایت گردشگری و آتلیه

امروزه کاربرد وب سایت ها بسیار متفاوت و کاربردی است که در همه قسمت های زندگی ما اثرگذار است. وب سایت ها میتوانند حاوی اطلاعات متفاوتی باشند که یک فرد یا شرکتی در یک گوشه جهان آنرا منتشر کرده و ما به دنبال آن اطلاعات هستیم. وبسایت ها این قابلیت را دارند تا اطلاعات را به همه مردم در سراسر جهان نشان دهند و نیازهای آنها را برطرف کنند. در این مقاله به سایت وردپرس می پردازیم و بعد از آن به بررسی طراحی سایت گردشگری می پردازیم و در آخر نیز به طراحی سایت آتلیه می پردازیم.

سایت وردپرس

وردپرس در صدر فهرست سه سایت‌ساز پرکاربرد در جهان است، و پس از آن جوملا و دروپال قرار دارند. همه این پکیج‌ها رایگان هستند، افزونه‌های متعددی برای عملکردهای تخصصی دارند و (مطابق با نیاز کاربر) شخصی‌سازی می‌شوند. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت وردپرس این است که جوملا و دروپال، هرکدام به سطح مشخصی از دانش فنی، آشنایی با HTML CSS و زبان PHP احتیاج دارند. البته وردپرس به کاربران با تجربه اجازه می‌دهد تا در سطح حرفه‌ای کار کنند؛ اما برخلاف جوملا و دروپال، این پلتفرم برای مبتدیان هم مناسب است. طوری که بدون دانش فنی یا آشنایی با برنامه‌نویسی هم می‌توان یک وبسایت را بالا آورد.

انعطاف‌پذیر و سازگار با انواع نیازها

یکی از مزایای وردپرس همین است که به‌طور پیش‌فرض برای هر فرد و سازمان و نیازی مناسب است. وردپرس در اصل برای پشتیبانی از وبلاگ‌نویسی طراحی شد، اما امروز انواع سایت‌ها با اهداف گوناگون را تقویت می‌کند. به لطف امکانات وردپرس، از آن می‌توانید برای راه‌اندازی سایت شرکت‌های بزرگ چند ملیتی، انواع فروشگاه‌های اینترنتی، وبلاگ‎های شخصی و یا حتی انجمن‌ها استفاده کنید. نیاز یک مجموعه هرچه باشد، مزایای طراحی سایت با وردپرس می‌تواند آن را در سطحی “حرفه‌ای” برطرف کند. به دلیل وجود قالب‌های متعدد و دسترسی ساده به فایل‌های منبع نیز WordPress همیشه با نیازهای در حال تغییر کسب‌وکارها سازگار خواهد بود.

طراحی سایت گردشگری

برای طراحی سایت گردشگری لازم است که در آن شما نکات بسیار مهمی را رعایت کنید تا بتوانید یک وب سایت گردشگری بسیار زیبا را طراحی کنید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره طراحی سایت گردشگری صحبت کنیم و اطلاعاتی که شما برای طراحی جذاب تر یک وب سایت گردشگری باید بدانید را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد طراحی وب سایت گردشگری را دارید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا با عوامل تاثیرگذار در جذابیت طراحی سایت گردشگری بیشتر آشنا شوید.

امروزه سفرهای داخلی و خارجی تقریبا به یک جز بسیار مهم از زندگی مردم تبدیل شده اند و به همین دلیل نیز وب سایت های گردشگری بسیار زیادی هستند که در حال حاضر در این زمینه فعالیت دارند. با توجه به تعداد بالای طراحی سایت گردشگری و خدمات متنوعی که به کاربران خود ارائه می دهند شما برای طراحی وب سایت گردشگری باید حتما به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که وب سایت شما جذابیت های لازم را داشته باشد. وب سایت شما باید به شکلی طراحی شود که کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند در همان نگاه اول شیفته وب سایت شما شوند و بتوانند به راحتی زمان زیادی را در وب سایت شما صرف کنند.

اهمیت تصاویر جذاب در طراحی سایت گردشگری

یکی از مهمترین عوامل جذابیت در طراحی سایت گردشگری استفاده از تصاویر زیبا و جذاب در طراحی سایت است. معمولا تصاویر نقش بسیار مهمی را در طراحی وب سایت و به ویژه وب سایت های گردشگری دارند. به همین علت است که شما می توانید با استفاده از تصاویر زیبا در اندازه و کیفیت مناسب در وب سایت گردشگری رضایت کاربران خود را جلب کنید. یکی از نکات بسیار مهمی که در طراحی سایتهای گردشگری می تواند بسیار مفید باشد این است که حتما سعی کنید وب سایت شما یک بخش گالری تصاویر داشته باشد که تصاویر مربوط به تورهایی که برگزار کرده اید و یا در کل تصاویر جاذبه های گردشگری مهم را در آن نگهداری کنید. داشتن این گالری می تواند جذابیت های بصری وب سایت شما را افزایش دهد و علاوه بر این باعث شود که کاربران به راحتی به تصاویری که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

طراحی سایت آتلیه

هنر اگر به خوبی انجام گردد، نیاز به معرفی ندارد و خودش می تواند راه نفوذ خود را به بقیه مکان پیدا کند. یک هنرمند عکاس اگر بخواهد خود را معرفی بکند، اول از همه باید کار خوب و تک ارائه بدهد. اما این مساله ممکن است چند سال طول بکشد و نیازمند تحمل سختی های فراوانی است و باید فراز و نشیب های آن را با جان و دل بخرید. یک هنرمند عکاس برای معرفی و فروش آثار خود نیاز به یک آتلیه دارد. با توجه به دنیای امروز که دنیای اینترنت و تکنولوژی است، یک عکاس نیاز دارد که بتواند هنر و عکس های خود را به افراد بیشتری معرفی کند. پس برای همین نیاز به یک سایت آتلیه دارد. هدف طراحی سایت آتلیه این است که به یک هنرمند عکاس کمک کند تا بتواند کارهای هنری خود را به افراد بیشتری حتی فراتر از مرز کشور خود معرفی کند.

 

حال که با این موارد آشنا شدید، متوجه اهمیت بالا وب سایت ها در زمینه های متفاوت میشوید. این امر به این دلیل امکان پذیر است که داشتن شناختی نسبی از وب سایت ها و نحوه راه اندازی آنها به شما کمک میکند تا تصمیم های بهتری در هنگام انتخاب یا ساخت وب سایت خود بگیرید. از این جهت، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش برای دریافت وب سایت مورد نظر خود میتوانید به وب سایت iransite.com نگاهی بیندازید که سابقه درخشانی در زمینه راه اندازی وب سایت ها در زمینه ای متفاوت دارد.

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *