آخرین خبرها

نگاهی سریع به مزایای هتل اسپیناس‌پالاس تهران

برنامه‌ریزی برای سفر به تهران همیشه می‌تواند جذاب باشد. چون جاذبه‌های گردشگری تهران متنوع و زیاد است. اگر مدیریت سفر را بلد باشید دیگر کار تمام است. مدیریت سفر یعنی تهیه یک چک‌لیست از مکان‌های دیدنی تهران قبل از حرکت کردن. اما مهم‌تر از این نکته، انتخاب یک مکان اقامت مناسب است. چون اگر جای خواب و استراحت شما خوب باشد مطمئنا تهران‌گردی هم با انرژی مضاعف بهتر اجرا می‌شود.

خب پس نوبتی هم که باشد اول نوبت انتخاب هتل خوب با مشخصات عالی است. اگر دوست دارید در جایی شیک با امکانات فوق‌العاده اسکان پیدا کنید سفربازی به شما هتل اسپیناس‌پالاس تهران را معرفی می‌کند.

این هتل در شمال‌غرب تهران نزدیک دو پارک ژوراسیک و پرواز واقع شده و دارای عمارتی باشکوه است که اقامت در آن به همان اندازه شکوهش، جذاب و به‌یادماندنی است.

نکته اول اینکه، موقعیت مکانی هتل ۵ ستاره اسپیناس‌پالاس تهران یکی از مزیت‌های آن است. شما با اقامت در این هتل هم به مکان‌های دیدنی تهران دسترسی خوبی دارد و هم در منطقه‌ای آرام خواهید بود. از این هتل به‌راحتی می‌توانید به نمایشگاه بین‌المللی، برج میلاد، مجموعه تفریحی توچال، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد و برخی مراکز خرید معروف مثل رویال سعادت‌آباد، پالادیوم و میلاد نور بروید. بنابراین هدف شما از سفر به تهران کاری باشد یا تفریحی، موقعیت هتل اسپیناس‌پالاس برای تردد خوب است چون تا بزرگراه‌ها فاصله‌ای ندارد.

همان ابتدا ترکیب معماری اصیل شرقی و معماری مدرن غربی که در ساخت هتل اسپیناس‌پالاس تهران به کار رفته برای هر گردشگری جالب و دیدنی است. معماری بسیار لوکس و چشم‌نواز که نمود آن در لابی مرمرین و مجلل هتل چشم‌نوازی می‌کند و همین معماری در واحدهای اقامتی هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس نیز دیدنی است.

امکانات عمومی هتل اسپیناس‌پالاس قابل‌توجه است؛ کافی‌شاپ، رستوران‌های مختلف، مرکز سلامت شامل ماساژ حرفه‌ای، سالن مجهز بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی و سالن برگزاری مراسم و همایش تعدادی از این امکانات است.

نکته بعدی اینکه شما با رزرو هتل اسپیناس‌پالاس تهران در اتاق‌ها و سوییت‌هایی با دکوراسیونی زیبا و متفاوت، قرار می‌گیرید. البته زیبایی تنها نکته قابل ذکر درباره این واحدهای اقامتی نیست بلکه امکانات و خدمات رفاهی قابل‌توجه و کاملی هم به شما ارایه می‌شود.

هتل اسپیناس‌پالاس دارای واحدهای اقامتی متعدد است که شما با هر سبک سلیقه و خواسته‌ای می‌توانید دست به انتخاب بزنید. با این توضیح که هر یک از طبقات این هتل با یک‌سری عناوین معرفی می‌شود؛ اصطلاح CF در هتل اسپیناس‌پالاس تهران به این معنا است که اتاق موردنظر شما در 9 طبقه اول برج قرار دارد. اتاق‌های PF بین طبقات 9 تا 16 و اتاق‌های EF بین طبقات 16 تا 20 هستند که این موقعیت‌ها، علاوه‌بر تغییر چشم‌انداز شما از پنجره اتاق‌تان، در قیمت اتاق انتخابی نیز تاثیرگذار است.

اگر تنهایی به تهران سفر می‌کنید اتاق سینگل (PF) هتل ۵ ستاره اسپیناس‌پالاس تهران همراه با سرو صبحانه، ویژه شماست. هزینه این اتاق با احتساب تخفیف ۲۵ درصدی در سایت سفربازی، برای یک شب سه میلیون و ۹۷۵ هزار تومان است. یک عدد تخت یک‌نفره در این اتاق است و امکان اضافه شدن تخت اضافه وجود ندارد.

واحد اقامتی دیگر سوئیت ریاست‌جمهوری دو تخته دابل (EF) است. در این سوییت دو نفر می‌توانند اقامت کنند البته جا برای یک نفر اضافه هم وجود دارد. در رستوران نیز به شما صبحانه رایگان ارایه می‌شود. در این سوییت یک تخت دو نفره وجود دارد و چشم‌انداز شما از پنجره‌ها فوق‌العاده زیباست. قیمت سوئیت ریاست‌جمهوری دو تخته دابل (EF) هتل اسپیناس‌پالاس تهران به ازای هر شب اقامت ۲۱ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان با احتساب ۱۵ درصد تخفیف است.

سوئیت جونیور سه تخته دابل – سینگل (CF) در هتل اسپیناس‌پالاس تهران هم مناسب برای گروه‌های سه نفره است. در این واحد یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره گنجانده شده است. تخت اضافه و صبحانه از جمله امکانات تعریف شده برای این سوییت است. برای هر شب اقامت در این سوییت با محاسبه ۲۵ درصد تخفیف، در سایت سفربازی، شما باید ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

شما در سامانه سفربازی می‌توانید لیست همه واحدهای اقامتی هتل اسپیناس‌پالاس تهران را مشاهده کنید و با انتخاب هر یک مطمئن باشید روز و شب‌هایی جذاب در انتظار شماست.

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *