آخرین خبرها

هتل‌هایی لوکس برای خاص پسندانی که راهی پایتخت هستند.

پیدا کردن هتل در تهران کار سختی نیست. به هر حال پایتخت برای اقامت مسافران بی‌شماری که به دلایل کاری یا گردشگری در اوقات مختلف سال به تهران سفر می‌کنند، هتل‌های خوب کم ندارد. البته این مقاله برای مسافرانی که خاص پسند هستند و برای سفرشان خوب هزینه می‌کنند، ولی در انتخاب از بین هتل‌های لوکس و پنج ستاره تهران سردرگم اند، دو مورد از بهترین‌ هتل‌ها، هتل اسپیناس پالاس و هتل استقلال تهران را پیشنهاد می‌کند.

اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس از مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره‌ی تهران به دلیل واقع شدن در ارتفاعات منطقه سعادت آباد، به دور از شلوغی مرکز شهر، از آب‌و‌هوای مطبوعی برخوردار بوده و چشم‌انداز‌های بسیار زیبایی از پایتخت و کوه‌های اطراف آن دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها اسپیناس پالاس با چیدمان لوکس، پنجره‌هایی قدی و فضایی دل‌باز  شکوه یک قصر را تداعی می‌کند. از امکانات رفاهی هتل می‌توان به مرکز خرید، سالن بدنسازی با مربی حرفه‌ای خصوصی، سالن ماساژ و اسپا، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. رستوران‌ها و کافه‌های هتل اسپیناس پالاس با طراحی داخلی خاص و منظره‌ای بی‌نظیر، با غذاهای اصیل ایرانی و بین‌المللی و میان وعده‌ها و نوشیدنی‌هایی متنوع، در فضایی مجلل از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال یا همان هتل رویال هیلتون قدیم، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره تهران و در منطقه پارک‌وی تهران واقع شده‌است. یکی مزیت‌های این هتل دسترسی مناسب به امکان مهم تهران است. از دسترسی به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گرفته تا مرکز همایش‌های صدا و سیما، سالن اجلاس سران، میدان تجریش، دانشگاه شهید بهشتی، باشگاه انقلاب. هم چنین نقاط گردشگری تهران مثل مجموعه باغ فردوس، کاخ موزه سعدآباد، کاخ نیاوران، دربند، درکه، پل طبیعت و بام تهران از این هتل بسیار سهل الوصول هستند. هتل استقلال با وجود قدمتی که دارد، نوسازی شده، تمامی اتاق‌های آن مجهز و لوکس بوده و از امکانات کاملی برخوردار هستند. از امکانات ورزشی هتل می‌توان به داشتن استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس اشاره کرد. یک مرکز تجاری بزرگ نیز در هتل وجود دارد که خدماتی چون خشکشویی، مرکز خرید سوغاتی، غرفه صنایع دستی، خودپرداز بانک، صرافی، آرایشگاه مردانه و… را  فراهم آورده است. هتل استقلال دارای مجموعه‌ای از رستوران‌های جذاب با منو‌های غذایی متنوع و نیز فضا و دکوراسیونی خاص و چشم‌نواز، برای پذیرایی از مهمانان هتل است.

طریقه‌ی رزرو هتل‌های تهران

اگر بعد از خواندن این مقاله به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید و هم چنین به دنبال راهی ساده برای رزرو هتل تهران هستید، حتماً از اسنپ‌تریپ استفاده کنید. با ورود به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ در بخش هتل، نام هتل مورد نظرتان را جستجو کنید. حال می‌توانید تصاویر اتاق ها و چشم انداز هتل را ببینید و اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن به دست ‌آورید. همچنین توجه به امتیاز کاربران و نظرات آن‌ها به انتخاب شما کمک می‌کند. با مشخص کردن تاریخی که قصد اقامت در هتل را دارید، به شما لیستی از اتاق‌های قابل رزرو به همراه قیمت و امکانات آن نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اتاق مناسب را انتخاب و پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید.

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *