آخرین خبرها

هتل‌های مناسب در سفرهای کاری به کیش

در سفرهای کاری و رسمی، هتلی که رزرو می‌کنیم علاوه بر داشتن امکانات باکیفیت، موقعیت مکانی خوبی هم باید داشته باشد. در این مطلب به بررسی 2 هتل معروف، یکی 5 ستاره و دیگری 4 ستاره، و مناسب اقامت در سفرهای کاری به کیش پرداخته‌ایم که وجه اشتراکشان را هم خواهیم گفت. علاوه بر آن، بهترین و راحت‌ترین روش رزرو هتل برای شرکت‌ها و سازمان‌ها را در آخر معرفی کرده‌ایم.

هتل پارمیس؛ اقامت لوکس در بهترین نقطه جزیره

هتل پارمیس یکی از هتل‌های 5 ستاره کیش است که با قرار گرفتن در قسمت غربی جزیره، هم به مکان‌های دیدنی و تفریحی و هم به جاهای مهم کیش دسترسی دارد. در داخل هتل امکانات تفریحی و ورزشی مانند سالن بیلیارد برای مهمانان قرار داده شده‌اند. همچنین سالن کنفرانس، اتاق جلسات، و سالن همایش در هتل پارمیس کیش، مکانی مناسب برای برگزاری مراسم‌های رسمی است. فضای سبز، رستوران، اتاق‌ها و سوئیت‌های دلباز، روم سرویس، و گشت هم از امکانات و خدمات دیگر این هتل 5 ستاره هستند که تجربه اقامتی خوبی را برایتان رقم می‌زند.

هتل ارم؛ اقامتی راحت نزدیک دریا

هتل ارم 4 ستاره، در گروه هتل‌های کیش که فاصله کمی با ساحل دارند قرار می‌گیرد. نه تنها امکاناتی مانند سالن همایش و اجتماعات، امکانات ورزشی از استخر و سونا گرفته تا سالن بدنسازی در این هتل قرار دارند. اتاق‌های تمیز و سوئیت‌های روشن، رستوران، فضای سبز، سرویس ترانسفر، و روم سرویس از امکانات و خدمات ارائه شده در هتل ارم کیش به مسافران است. از هتل تا مراکز خرید، جاهای تفریحی و فرودگاه هم فاصله زیادی نیست.

نزدیکی به نمایشگاه بین‌المللی کیش

هم هتل پارمیس و هتل ارم به نمایشگاه بین‌المللی کیش و تالار شهر نزدیک هستند. اگر نزدیکی به این اماکن در سفر به جزیره کیش برایتان ارجحیت دارد، رزرو یکی از این دو هتل انتخابی معقول و خوب است. در سفرهای کاری، تفریح و گردش هم به همان اندازه مهم است. با رزرو این هتل‌های کیش به مراکز خرید و معروف مثل مرکز خرید مروارید و بازار پردیس 1 و 2، ساحل خلیج فارس و تفریحات آبی، و رستوران‌های کیش دسترسی خوبی دارید.

رزرو هتل در کیش

رزرو هتل برای شرکت و سازمان از قسمت تجاری سایت اسنپ‌تریپ بهترین و مطمئن‌ترین راه است. در سایت اسنپ‌تریپ با چند کلیک می‌توانید به بررسی و مقایسه هتل‌های کیش بپردازید. خدمات پشتیبانی برای شرکت‌ها به صورت ویژه ارائه می‌شود و در هر ساعت و روزی برای راهنمایی می‌توانید تماس بگیرید. اما مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی بخش تجاری اسنپ‌تریپ، تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های مناسبی است که برای رزروهای شما در نظر گرفته شده است و با رزروهای گروهی تخفیف بیشتری هم دریافت می‌کنید.

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *