آخرین خبرها

هدفون بی سیم سامسونگ Level u

با هدفون بی‌سیم «سامسونگ» مدل «Level U» هم از شنیدن موسیقی لذت ببرید و هم به‌راحتی تماس‌هایتان را مدیریت کنید. این هدفون سبک است و می‌تواند مدت زیادی شارژ نگه دارد. سرگوشی‌های آهنربایی، قابلیت کنترل صدا و موسیقی، راهنمای صوتی و کاهش نویز، از ویژگی‌های برجسته در آن هستند. همان‌طور که از اسمش پیداست، فرمی U شکل دارد. این قسمت خمیده روی گردن قرار می‌گیرد اما به‌قدری سبک است که نگهداری آن هیچ‌گونه اثری از خستگی به دنبال ندارد. اسپیکرها از طریق کابل نازکی به پنل گردنی متصل هستند.

بررسی خصوصیات ویژه هدفون سامسونگ Level u

در صورت عدم استفاده می‌توانید اسپیکرها را از گوش خارج کرد و به دور گردن بیاویزید. به لطف خاصیت آهنربایی اسپیکرها، می‌توان آن‌ها را به هم متصل کرد و از برخورد آن‌ها به همدیگر در هنگام راه رفتن جلوگیری کرد. اسپیکرها درایورهایی 12 میلی‌متری دارند و کیفیت صدایشان نسبتا خوب است. اما فرم طراحی‌شان سبب می‌شود تا بخشی از صدا به خارج گوش درز کند. نگران وزش باد و اکوی صدا در هنگام مکالمه نباشید. میکروفن دوتایی این محصول خاصیت کاهش نویز دارد و مانع از تداخل سروصداهای ناخواسته در مکالمات می‌شود. بر روی لبه سمت راستی پنل سه دکمه تعبیه شده است که برای کنترل صدا، موسیقی و مدیریت تماس استفاده می‌شوند.

پخش صدای استریو با هدفون سامسونگ Level u

در هنگام دریافت تماس، هشداری لرزشی در قسمت گردنی کاربر را مطلع می‌کند. راهنمای صوتی هدفون، شما را از وضعیت اتصال بلوتوث و روشن شدن دستگاه مطلع می‌سازد. درون بسته‌بندی سه جفت سرگوشی وجود دارد. یک جفت از آن‌ها زائده‌ای دارد که به‌طور مطمئنی درون گوش کیپ می‌شود و در حین حرکت و فعالیت‌های بدنی به‌راحتی از گوش خارج نمی‌شود. سامسونگ Level U با کاربری هدفون و هندزفری، طراحی ارگونومیک و ظرفیت بالای باتری‌اش، می‌تواند پاسخگوی نیاز شما برای شنیدن موسیقی و مدیریت تماس‌هایتان باشد.

کیفیت میکروفون و پخش صدا

کیفیت صدا برای یک هدفون بلوتوث خوب است؛ اما در ولوم‌های بالا به سمت خِرخِرکردن می‌رود که با توجه به فیزیک کوچک و قیمت هدفون پذیرفتنی است. با استفاده از دو عدد میکروفون در هدفون، می‌توانید صدایتان را با کیفیت بالا به گوش مخاطبتان برسانید. یکی از میکروفون‌ها برای انتقال صدا به شخصی که آن طرف خط ایستاده، استفاده می‌شود و میکروفون دوم برای حذف نویز محیط به کار رفته ‌است. استفاده از این تکنیک باعث به حداقل رسیدن صدای محیط در حین مکالمه می‌شود. در زمان استفاده از این هدفون، هنگامی که پیام هشداری (Notification) روی موبایلتان داشته‌باشید، Level U این اتفاق را به شما اطلاع می‌دهد. این اطلاع‌رسانی می‌تواند به صورت صوتی باشد یا تنها به یک ویبره‌ی خفیف روی هدفون خلاصه شود. از درون اپلیکیشن موبایل Level می‌توانید تعیین کنید چه نوع هشدارهایی به اطلاعتان برسد و بقیه در همان محیط گوشی باقی بمانند؛ مثلا می‌توانید انتخاب کنید که هنگام دریافت تماس‌های ورودی باخبرتان کند و در زمان دریافت ایمیل، هیچ‌ کاری انجام ندهد. Level U با وجود اینکه هدفونی از برند سامسونگ است، با گوشی‌های موبایل‌ برندهای دیگر هم کار می‌کند؛ یعنی برای تهیه‌ی Level U نیازی به داشتن یکی از گوشی‌های موبایل سامسونگ ندارید و می‌توانید از موبایل فعلی‌تان استفاده کنید.

هندزفری‎‌های لایتنینگ

یکی دیگر از هندزفری‎‌های پرطرفدار موجود در موبایل سفیر هندزفری‎‌های لایتینگ هستند. هندزفری لایتنینگ اپل با بهرمندی از ویژگی‎‌های خاص خود توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان و علاقمندان به هندزفری را به خود جذب کند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به طراحی جالب آن که مطابق با هندسه داخلی گوش انجام شده و از ایجاد خستگی و افتادن مداوم هندزفری از گوش جلوگیری می‌کند، اشاره نمود. اما علاوه بر شکل ظاهری این هندزفری‎‌ها و نوع طراحی‎‌ آنان، ایجاد نویز حداقلی در حین انجام مکالمات خصوصا در مراکز شلوغ و البته دریافت صدایی با کیفیتی بسیار مطلوب را می‌توان از مزایا ویژه‌‎ی این هندزفری‌‎ها عنوان کرد. حضور پورت اتصال لایتنینگ در این هندزفری، آن را برای استفاده در گوشی‎‌های آیفون رده‎‌ی 7 به بالا مناسب کرده است.

یکی از تفاوت‌‎های اساسی که در خصوص بررسی دو هندزفری‎‌ سامسونگ s5 و لایتنینگ می‌توان عنوان کرد، عدم حضور جک چند میلیمتری در نوع لایتنینگ می‌‎باشد. در حقیقت در این هندزفری‎‌ها به دلیل حضور پورت لایتنینگ افراد مجبور به اتصال هندزفری به پورت مخصوص لایتنینگ تعبیه شده در گوشی‌های آیفون رده 7 به بالا هستند که این موضوع سبب اختصاصی شدن این هندزفری و عدم امکان استفاده از آن در دیگر گوشی‎‌ها می‌شود. یکی از مزیت‎‌هایی که با حضور پورت لایتنینگ برای دارندگان این گوشی‎‌ها ایجاد می‌شود، اختصاصی بودن هندزفری است، چرا که به واسطه‎‌ی این اختصاصی شدن تعداد کمتری از افراد (تنها کسانی که دارای آیفون 7 به بالا هستند) می‌توانند از آن استفاده کنند که در نتیجه در طی استفاده‎‌ی شخصی از این وسیله می‌توان از آن محافظت بیشتری به عمل آورد.

مشخصات هدفون‌های Level u2

هدفون Level u2 در ادامه‎‌ی مسیر هدفون‎‌های Level u قرار گرفته و به عنوان نسل جدیدی از هدفون‌‎های سامسونگ پا به عرصه‌‎ی فروش گذاشته است. این هدفون‎‌ها که همانند نسل قبلی خود از وزن پایینی (تقریبا 41 گرم) بهرمندند، برای استفاده‎‌های طولانی مدت بسیار مناسب می‌‎باشند. طراحی‌‎ هدفون‎‌های Level u2 به گونه‌‎ای است که  متناسب با آناتومی گوش و گردن انسان بوده و امکان گوش دادن به موسیقی در حین دویدن و انجام کارهای خانه و… را ایجاد می‌کند. قابلیت گوش دادن به موسیقی در 8 ساعت پیاپی و امکان انجام مکالمه به صورت 13 ساعت بدون وقفه از ویژگی‌‎های ارزشمندی است که کمپانی سامسونگ برای این محصولات در نظر گرفته است.

برای خرید هندزفری سامسونگ s5 و یا هر یک از هدفون‎‌های معرفی شده می‌توانید به سایت موبایل سفیر ارائه دهنده‎‌ی انواع لوازم جانبی موبایل مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی سفیر یکی از تخصصی‎‌ترین فروشگاه‎‌ها جهت بررسی و خرید جدیدترین موبایل‎‌ها و لوازم جانبی می‎‌باشد. هدف اصلی موبایل سفیر ارائه محصولاتی در بهترین کیفیت و قیمت در سریع‌‎ترین زمان ممکن می‌‎باشد. جهت ارتباط با این مجموعه و خرید محصولات آن می‌توانید از آدرس https://safiirshop.com استفاده نمایید.

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *