آخرین خبرها

پوستر دیواری با دوام

دکوراسیون داخلی از مهم ترین بخش ها در یک ساختمان است و به همین دلیل هماهنگی اجزا بسیار مهم است. از آن جایی که دیوار ها نقش مهمی در تزئینات داخلی دارند ، استفاده از یک دیوارپوش مناسب می تواند تا حد بسیار زیادی موجب زیبایی محیط گردد. دیوارپوش ها نقش زیادی در تغییرات دکوراسیون داخلی دارند و شامل انواع نقاشی ساختمان ، پوستر دیواری ، کاغذ دیواری و انواع دیوارکوب ها می باشد. پوستر دیواری از جدیدترین دیوارپوش هایی است که به دلیل ویژگی های خاص آن مورد توجه قرار گرفته است. پوستر دیواری دارای تصاویر سه بعدی و جذاب است و تاثیر بسیار بیشتری نسبت به سایر دیوارپوش ها در محیط می گذارد. پوستر دیواری در کنار انواع دیگر دیوارپوش عا نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا معمولا یکی از دیوار ها به پوستر اختصاص داده می شود و سایر دیوار ها را می توان با استفاده از نقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری و… پوشاند. در صورتی که می خواهید تغییرات بسیار زیادی را با کمترین هزینه ایجاد کنید قطعا پیشنهاد ما استفاده از یک پوستر دیواری زیبا و مناسب است.

فروشگاه دیوار دکور یکی از مراکز فروش پوستر دیواری های بادوام و جذاب است و انواع سبک ها و طرح ها را برای شما در نظر گرفته است. این مجموعه بهترین قیمت پوستر دیواری را در نظر گرفته است پس برای خرید پوستر دیواری به سایت دیوار دکور مراجعه کنید و از محصولات این مجموعه دیدن فرمایید.

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری دیوار پوشی شبیه به کاغذ دیواری است که البته با کاغذ دیواری دارای تفاوت هایی هم می باشد. پوستر دیواری از پر طرفدار ترین المان ها در دکوراسیون داخلی است و از آن برای محیط های مسکونی، تجاری، اداری و… استفاده می شود. پوستر دیواری شامل یک طرح کلی است اما کاغذ دیواری طرح تکرارشونده دارند به طوری که پوستر دیواری همانند قابی از یک عکس بزرگ است که می تواند تصویری از یک چهره ، طبیعت ، گل یا…. باشد. طرح های پوستر دیواری به صورت آماده هستند اما افراد می توانند به صورت سفارشی نیز پوستر دیواری ایده آل خود را به چاپ برسانند. به دلیل این که پوستر دیواری شامل یک طرح کلی و واحد است، نیاز است که در اندازه ی دیوار مدنظر شما باشد به همین منظور این دیوارپوش در تنوع ابعاد به فروش می رسد و افراد باید دقت داشته باشند که پوستر دیواری را در ابعاد دیوار تهیه کنند.

کیفیت پوستر دیواری

پوستر دیواری دارای مقاومت بالایی می باشد گرچه ضخامت این دیوار پوش شاید نازک باشد اما مقاومت بالاتری نست به کاغذ دیواری دارد. کاغذی که برای چاپ پوستر دیواری مورد استفاده قرار می گیرد شامل پاستل، چرم، فیبرو، کتان و.. می باشد. پوستر دیواری ها قابلیت شستشو دارند و در زمان کثیف شدن سطح آن می توان از یک دستمال نمدار کمک گرفت. در زمان ماجعه به مراکز فروش پوستر دیواری ، حتما به کیفیت پوستر دیواری دقت داشته باشید و سعی کنید خرید پوستر دیواری را در انواع با کیفیت انجام دهید. گرچه قیمت پوستر دیواری با کیفیت بالاتر است اما دوام و ماندگاری بالاتری خواهد داشت.

کاربرد پوستر دیواری

در دکوراسیون مدرن پوستر دیواری جایگاه بسیار بالایی دارد. پوستر دیواری برای دیوار های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و تکمیل کننده ی یک دکوراسیون می باشد. برای سطوحی که از کاغذ دیواری استفاده می شود، می توان از پوستر دیواری استفاده کرد. دیوار ها اصلی ترین مکان برای چسباندن پوستر دیواری می باشد اما انواع پوستر برای کف و سقف نیز استفاده می شود. استفاده از طرح های خلاقانه ی پوستر دیواری تا حد زیادی بر فضا تاثیر گذار است زیرا طرح های آن سه بعدی بوده و می تواند فضا را کوچک تر یا بزرگ تر نشان دهد.

ویژگی پوستر دیواری

چند سالی است که پوستر دیواری مورد توجه افراد در دکوراسیون داخلی قرار گرفته است و ایجاد فضایی آرامش بخش، هیجان بخش، رویایی و.. به واسطه ی استفاده از طرح هایی از پوستر دیواری ها میسر است. تصاویر پوستر دیواری طوری است که نگاه ها را به خود جذب می کند و می تواند کانون تمرکز افراد باشد. بنابراین انتخاب محل قرارگیری آن نیز بسیار مهم است معمولا دیوار اصلی برای نصب پوستر دیواری در نظر می گیرند. برخی از ویژگی های پوستر دیواری عبارتند از:

  • تنوع بالا در رنگ، طرح و جنس
  • سازگاری با محیط زیست
  • کیفیت چاپ بالا
  • ثبات رنگ
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید
  • قابلیت شستشو
  • نصب اسان
  • مقاومت بالا در مقابل خط و خش
  • ضد حساسیت
  • ضد الکتریسیته ساکن
  • قیمت مناسب

و…

نصب پوستر دیواری

یکی از مراحل مهم در استفاده از پوستر دیواری وپس از خرید پوستر دیواری ، نصب آن است که باید به صورت اصولی و صحیح انجام گیرد به همین دلیل باید حتما از افراد حرفه ای برای نصب پوستر دیواری کمک بگیرید. نصب پوستر دیواری دارای نکات زیادی است که اگر به آن توجه نشود نتیجه رضایت بخش نخواهد بود. در نصب تایل ها در پوستر دیواری دقت بالایی داشته باشید زیرا هر تکه باید دقیقا در محل تعیین شده قرار گیرد تا طرح کامل شود بنابراین این تکه ها به جای یکدیگر قابل استفاده نمی باشند و همانند پازلی هستند که هر تکه برا ی بخشی مناسب است. یک نصاب باتجربه ی تواند نصب پوستر دیواری را به راحتی و در زمان کوتاه انجام دهد. دقت داشته باشید که اگر هر تکه خراب شود دیگر نمی توان از پوستر دیواری استفاده کرد و مانند کاغذ دیواری امکان جایگزینی ندارد و باید مجدد خرید پوستر دیواری انجام گیرد. برای نصب تایل ها باید از چسب استفاده شود و این تکه ها بدون فاصله و در موقعیت مناسب در کنار یکدیگر قرار گیرند. برای دیوار هایی که سالم هستند زیرسازی خاصی نیاز نیست اما اگر دیوار های دارای ترک های بزرگ و ناهمواری می باشند توصیه می شود که ابتدا زیرسازی انجام گیرد تا پوستر دیواری به صورت درست نصب شود.  پوستر دیواری در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده و برای چسباندن بر روی بخشی از دیوار و کل دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پوستر دیواری نقش بسزایی در روحیه ی افراد دارد و در طرح های و جنس های مختلف به تولید می رسند. فروش پوستر دیواری در فروشگاه ها شامل تنوع طرح و رنگ است و همچنین قیمت پوستر دیواری در بازار بسیار متغیر می باشد.

انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری دارای انواع زیادی است که شامل رنگ بندی و طرح های گوناگون است به طوری که افراد به راحتی می توانند پوستر دیواری مورد نظر خود را خریداری نمایند. در انتخاب و خرید پوستر دیواری باید محل مورد نظر و دکوراسیون آن مورد توجه واقع شود. مثلا طرحی که برای اتاق کودکان استفاده می شود متفاوت از پوستر دیواری مناسب برای سالن می باشد. انواع طرح های پوستر دیواری عبارتند از:

  • پوستر دیواری های اشکال هندسی
  • پوستر دیواری های انتزاعی
  • پوستر دیواری های اسپرت
  • پوستر دیواری های چهره
  • پوستر دیواری های گل و گیاهان
  • طرح های منظره، طبیعت
  • پوستر دیواری های حیوانات
  • طرح های کودک
  • پوستر دیواری های نوجوان
  • پوستر دیواری های شهری
  • پوستر دیواری های تاریخی

و….

اگر قصد خرید پوستر دیواری با بهترین کیفیت و کمترین قیمت را دارید، به سایت دیوار دکور مراجعه کنید زیرا این فروشگاه فروش پوستر دیواری را در انواع طرح های جدید و قابل شستشو و مقاوم را ارائه می نماید.

https://divardecor.com/

همچنین ببینید

مزایای استفاده از دوربین مداربسته وای فای در منازل و کسب‌وکارها

امروزه امنیت یکی از اولویت‌های اصلی هر خانه و کسب‌وکاری است. با پیشرفت تکنولوژی، دوربین‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *