آخرین خبرها

چرا بروکر آلپاری به تریدرهای ایرانی پیشنهاد می کنیم؟

در چند سال اخیر افراد زیادی در کنار شغلی اصلی خود در یکی از بازارهای مالی مثل بورس ایران، ارز دیجیتال، فارکس فعالیت دارند؛ ولی هرکدام از این بازارها ریسک خاص خود را دارند و اگر بدون دانش و تجربه وارد این بازارها شوید، بدون هیچ شکی دچار ضرر و زیان می‌شوید، برای همین است که تعداد محدودی از افراد را در اطراف خود مشاهده می‌کنید که در این بازارها سود می‌کنند.

یکی از این بازارهای مالی، بازار فارکس هست که به دلیل کسب درآمد به صورت دلاری افراد زیادی را در داخل ایران به سمت خود کشیده است. ولی برای معامله در این بازار شما باید در یکی بروکر معتبر افتتاح حساب نمایید. یکی از با سابقه ترین و معتبرترین بروکرهای بازار فارکس، بروکر آلپاری هست که حتی سایت اصلی آن نیاز به تغییر آیپی ندارد و قرار است در این مقاله به آن می‌پردازیم.

سابقه آلپاری

آلپاری در سال 1998 تأسیس شد و دفتر اصلی آن در موریس قرار دارد. این شرکت زیرمجموعه Exinity Limited که با 21 سال تجربه در مارکت توانسته است به بیش از 2 میلیون کاربر خود از سراسر دنیا با بیش از 250 ابزار و آیتم معاملاتی خدمت‌رسانی کند.

بدون شک بیشتر تریدرهای ایرانی بازار فارکس در بروکر آلپاری فعالیت می‌کنند و که این به خاطر فعالیت 20 ساله خود، توانسته اعتماد کاربران ایرانی خود را جلب کند. از دیگر دلایل محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی می‌توان ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته به کاربران خود از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف همچنین ارتباط آنلاین و تلفنی دانست.

شما می‌توانید در این بروکر اکثر قراردادهای مابه‌التفاوت شامل، بیش از ۶۰ جفت ارز بازار فارکس، کالاهایی مانند طلا، نقره، نفت خام و گاز طبیعی را معامله کنید. همچنین می‌توانید به ۱۱ شاخص جهانی و سهام ۱۰ شرکت برتر ایالات‌متحده آمریکا دسترسی داشته باشید.

در ادامه قصد داریم انواع حساب، پلتفرم‌های معاملاتی مورد استفاده و ویژگی‌های بروکر آلپاری را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم.

انواع حساب‌های معاملاتی آلپاری

در حالت کلی بروکر الپاری 6 نوع حساب دارد.

Nano متاتریدر 4: حداقل دپازیت 0$، لوریج 1:500، استاپ اوت: 10%، بدون کمیسیون.

Standard متاتریدر ۴: حداقل دپازیت 20$، لوریج 1:1000، استات اوت 20%، بدون کمیسیون.

Standard متاتریدر ۵: حداقل دپازیت 100$، لوریج 1:1000، استات اوت:20%، بدون کمیسیون.

ECN متاتریدر ۴: حداقل دپازیت 300$، لوریج 1:3000، استات اوت 60%، بدون کمیسیون.

ECN متاتریدر ۵: حداقل دپازیت 300$، لوریج 1:3000، استات اوت 60%، بدون کمیسیون.

Pro-ECN متاتریدر ۴۵: حداقل دپازیت 500$، لوریج 1:3000، استات اوت 60%، کمیسیون از 1.6 دلار در هر لات.

حالا شاید برای شما سؤال پیش بیاید که برای انجام معاملات از کدام نوع حساب استفاده کنیم در ادامه برای شما توضیح می‌دهیم.

اگر تازه‌کار هستید برای شروع، حساب استاندارد روی متاتریدر 4 مناسب است و اگر به‌صورت حرفه‌ای معامله انجام می‌دهید پیشنهاد ما ECN استاندارد و ECN Pro است؛ زیرا این دو حساب سفارش‌های معاملاتی را با کمترین تأخیر انجام می‌دهند که در بین کاربران حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این بروکر حداقل واریزی 1$، حداقل لات برای معامله0.01، حداکثر لوریج1:3000 و امکان استفاده از ربات، اسکالپ و حساب پم را دارد و برای روش‌های واریز و برداشت می‌توان به واریز و برداشت ریالی با سایت تاپ چنج، وبمانی، پرفکت‌مانی، نتلر، اسکریل، AdvCash اشاره کرد.

ما به شما افتتاح حساب در وبمانی و پرفکت مانی را پیشنهاد کرده تا بتوانید به راحتی پنل کاربری خود را شارژ نمایید. افتتاح حساب در این دو سایت راحت بوده و با ایرانیان هیچ مشکلی نداشته و شما با استفاده از گذرنامه ایرانی خود می توانید احراز هویت نمایید.

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر آلپاری

برای استفاده از بروکر آلپاری می‌توانید از متاتریدر نسخه وب (WebTrader)، نسخه دسکتاپ، اندروید و iOS جهت انجام معاملات خود استفاده کنید؛ اما اگر یک معامله‌گر حرفه‌ای باشید که از حجم‌های معاملاتی بالایی دارد، می‌توانید از Direct platform استفاده کنید. این پلتفرم امکانات بیشتری نسبت به متاتریدر عادی دارد و که برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای مناسب‌تر است. البته برای انجام معاملات با استفاده از موبایل می‌توانید اپلیکیشن رسمی متاتریدر را از اپ استور یا پلی استور برای دستگاه خود دانلود کرده و پس از واردکردن اطلاعات حساب (شماره کاربری + رمز عبور)، معامله خود را انجام دهید.

دیگر ویژگی‌های بروکر آلپاری

طرح‌های تشویقی و پروموشن‌های بروکر آلپاری

یکی از ویژگی‌های بروکر آلپاری، طرح‌های تشویقی و پروموشن‌های آن برای کاربران است. البته برای دریافت طرح‌های تشویقی شما بایستی جزوه کاربران وفادار (loyal)‌ این بروکر باشید تا از کش بک و ریبیت استفاده کنید؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که همیشه بخش طرح‌های تشویقی این بروکر را چک کنید و در هنگام برداشت تمامی این مبالغ را از حساب خود خارج نمایید.

کپی‌ تریدینگ

یکی دیگر ویژگی‌های آلپاری، کپی‌ تریدینگ (copy trading) آن است. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید معاملات خود را به‌صورت خودکار و به روش معامله‌گران حرفه‌ای بازار انجام دهید.

امیدواریم در این مقاله کمکی هرچند اندک به شما عزیزان کرده باشیم.

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *