آخرین خبرها

چلنج های کالاف دیوتی موبایل سیزن جدید

در حال حاضر بازی کالاف دیوتی در فصل سوم و در چلنج های مختلفی ارائه می شود. در مجموع ۱۲ ماموریت در سیزن جدید موبایل کالاف دیوتی وجود دارد که برخی از آن ها شامل چلنج BOOT camp و چلنج River run و بسیاری از چلنج های دیگر است. چلنج های کالاف دیوتی موبایل سیزن جدید باعث شده تا جذابیت و چالش‌ های این بازی بسیار بیشتر از پیش باشد.

چلنج boot camp

این چلنج یکی از چلنج های کالاف دیوتی موبایل سیزن جدید است که در آن باید بازیکن حریف را نشانه گذاری نمایید‌. در این چلنج باید یک شی یا یک چیز را پینک کنید و یک آلارم خطر در دنیای بازی که همان نشانه گذاری رنگ قرمز است اضافه نمایید. در این چلنج یک اسلحه را در یک  مسابقه پیدا کنید و ۱۵ دستگاه پول نقد را از زمین جمع آوری نمایید. همچنین در این چلنج لازم است تا بتوانید یک ثانیه در طوفان میدان گاز زنده باشید و یک وسیله نقلیه مانند ماشین را به مدت ۵ دقیقه برانید. در نهایت جایزه نهایی این چلنج berliner assault rifle است.

چلنج river run در بازی کالاف دیوتی وارزون

برای این چالش باید در یک gora dam بازی را آغاز کنید. توجه داشته باشید در هنگام استفاده از یک وسیله نقلیه  از دو کیل  یا اسیست کمک بگیرید. در این چلنج می توانید دو بار خود را زنده کنید و تعداد ۳ کانترکت را به پایان برسانید. لازم است تا در این چلنج دشمن به زمین افتاده را بکشید. جایزه نهایی این  چلنج dry heat submachine gun است.

چلنج boats and trains در چلنج کالاف دیوتی موبایل سیزن جدید

  • این چلنج از یک کانترکت verdandk port آغاز می شود.
  • در این چلنج باید وسیله نقلیه ای که در آن برخی از دشمنان وجود دارند را نابود نمایید.
  • همچنین در این چلنج باید به مدت پنج دقیقه یک وسیله نقلیه را برانید.
  • کانتر را به پایان برسانید و از ۶ آمور پلیت استفاده نمایید. در طی این کلاج می توانید یک بار با تیم خود در ۱۵ رتبه اول مچ بگیرید.

چلنج fresh produceدر سیزن جدید کالاف دیوتی

در این چلنج که به عنوان یکی از چلنج های کالاف دیوتی موبایل سیزن جدید شناخته می شود که می توانید اقدام به خرید رایگان اکانت کالاف دیوتی نمایید. همچنین برای آغاز کردن این چنین باید از یک کانترکت فارملند کار خود را آغاز کنید.

در این چلنج لازم است تا ۳ نفر را با اسلحه بکشید. همچنین لازم است تا دو نفر را با یک اسلحه legendary کشته و در نهایت کانترکت را به پایان برسانید. در این چلنج باید ده جعبه لوت را باز کنید. لازم به ذکر است جایزه نهایی این چلنج tessellation sticker است.

چلنج this is my yard

این چلنج به عنوان یکی دیگر از چلنج های سیزن جدید کالاف دیوتی است که باید برای بازی را از یک کانترکت gorengard lumberyard آغاز کنید و در ادامه یک بسته را loadout را از استور دریافت نمایید. در این چلنج یک کیل استریک بخرید و کانترکت بن یارد را آغاز کنید. پس از طی این کانترکت می‌توانید آن را به پایان برسانید اما لازم است تا پنج نفر را با اسلحه کامان بکشید. لازم به ذکر است جایزه نهایی این چلنج adrenaline rush calling card است.

چلنج جدید بیگ بیزینس در بازی کالاف دیوتی

برای شرکت در این چلنج باید بازی را از یک کانترکت verdansk airport آغاز کنید. قبل از اینکه دایره طوفان بسته شود باید یک کیل بگیرید و ۱۵ دسته پول نقد را از روی زمین جمع آوری نمایید. در هنگام استفاده از یک وسیله نقلیه می توانید از دو کشته کمک بگیرید. در نهایت باید بازی را به پایان برسانید و جایزه نهایی آن که i see you calling card است  را دریافت کنید.

چلنج wound recovery کالاف دیوتی

برای آغاز این چلنج لازم است تا یک کانترکت در zordaya  prison complex سازید و در زندان در یک نبرد تن به تن باید پیروز شوید در این چلنج لازم است تا یک هم تیمی خود را دوباره زنده نمایید. در نهایت یک کانترکت در verdansk هاسپیتال آغاز کنید و در ادامه باید کانترکت را به اتمام برسانید. توجه داشته باشید در طی این چلنج باید دو بار با پول هم تیمی، خود را به بازی برگردانید.

چلنج high roller  در کالاف دیوتی سیزن جدید

برای ادامه بازی و شرکت در این چلنج باید به وسیله یک کانترکت arklov peak military base آغاز کنید و در ادامه یک loadout drop از شاپ تهیه کنید و یک وسیله نقلیه که در آن دشمنان حضور دارند را باید به طور کلی از بین ببرید. در این چلنج لازم است تا در یک مچ بدون down شدن باید بتوانید ۲۰ دقیقه زنده بمانید.

کلام پایانی

چلنج های کالاف دیوتی موبایل سیزن جدید دارای قابلیت ها و ویژگی هایی است که باعث شده تا این بازی بیش از پیش هیجان انگیز تر و شگفت آور تر شود. به همین دلیل تمامی گیمر ها و کسانی که علاقه زیادی به بازی کالاف دیوتی دارند، می توانند از چلنج های مختلف استفاده کنند و به طور گروهی نیز از امکانات تعبیه شده در این چلنج ها بهره ببرند.

 

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *