آخرین خبرها

چگونه از یک اکانت واتساپ در چند گوشی استفاده کنیم؟

❓❗ چگونه از یک اکانت واتساپ در چند گوشی استفاده کنیم؟ سوال رایجی که کاربران اندروید و آیفون از کارشناسان رفع مشکلات واتساپ رایانه کمک میپرسند و به دنبال روشی هستند تا خیلی راحت از یک اکانت واتساپ در دستگاه های دیگر استفاده کرده بدون اینکه از حساب خود در گوشی اول خارج شوند، استفاده از یک اکانت مشترک در چند دستگاه مختلف (گوشی، کامپیوتر، لپتاپ و تبلت) که خیلی راحته! 😉 و تا پیش از آپدیت جدید واتساپ فقط میتونستید حداکثر با 4 تا دستگاه که یکیش گوشی بود به یک اکانت وصل بشید اما خوشبختانه واتساپ با آپدیت جدیدش این مشکل را رفع کرده، ما در ادامه بصورت قدم به قدم شما را راهنمایی میکنیم تا بتوانید یک اکانت را در چند گوشی داشته باشید.

استفاده همزمان از یک اکانت واتساپ در دو گوشی

استفاده کردن همزمان از یک اکانت این برنامه روی دو تا گوشی مثل بکاپ گردن از واتساپ، یکی از ترفند های هستش که ممکنه هر جایی به کارتون بیاد.

ممکنه به دلایل مختلف بخواهید از یک واتساپ در دو گوشی ایفون یا اندروید استفاده کنید، مثلا فرض کنید شرکتی دارید، شما و دوستتان بعنوان مدیر شرکت باید به واتساپ مشترکی دسترسی داشته باشید، یا اینکه شاید به دلیل بی اعتمادی به همسرتان در دنیای مجازی بخواهید تمامی پیامهایی که در واتساپش رد و بدل میکنه را چک کنید (البته در صورت دسترسی به حساب واتساپش میتونه این موضوع را به سادگی متوجه بشه) 😄 یا هر دلیل دیگه ای که بخواهید از یک اکانت در دستگاه یا گوشیهای مختلف استفاده کنید.

تفاوتی ندارد که به چه دلیلی میخواهید از یک حساب واتساپ در گوشیهای مختلف استفاده کنید، ما در ادامه به شما این روش را یاد خواهیم داد.

چطوری یک واتساپ در دو گوشی داشته باشم؟

بطور کلی نصب دو واتساپ در یک گوشی، دو واتساپ با یک شماره در یک گوشی، واتساپ با دو شماره در یک گوشی، انتقال واتساپ به گوشی جدید بدون سیم کارت و… از جمله ترفندهایی است که آشنایی با آنها به شما کمک میکند تا بتوانید از این پیامرسان محبوب به خوبی استفاده نمایید.

تا پیش از اینکه واتساپ قابلیت استفاده از یک حساب کاربری را در چند گوشی عرضه کند بهترین روش برای دسترسی به یک حساب واتساپی این بود که از دستگاه های مختلف و از طریق whatsapp web به اکانت مربوطه متصل شوید، اما با این تغییرات جدید واتساپ، کار بسیار ساده شده و چه اندروید داشته باشید چه آیفون کافیه طبق مراحل ذیل پیش بروید تا خیلی راحت به تمامی پیامها، فایلها و… که در اکانت واتساپ رد و بدل میشه از طریق گوشیهای دیگر دسترسی داشته باشید.

❌ اگر گوشی اصلی که حساب واتساپ اولیه بر روی آن نصب است برای مدتی غیر فعال باشد دیگر دستگاه های متصل به حساب بصورت خودکار از اکانت واتساپ خارج میشوند.

اموزش تصویری یک اکانت واتساپ در دو گوشی

برای اینکه یک واتساپ در دو گوشی ایفون یا اندروید داشته باشید لازم است طبق مراحل ذیل عمل کنید:

  • اول از همه آخرین نسخه واتساپ را بر روی گوشی دوم خود نصب کنید.
  • در این مرحله شماره تلفن را وارد نکنید و بر روی گزینه ی Link to account ضربه بزنید.
  • با انتخاب این گزینه کد QR ایجاد میشود.
  • اکنون در گوشی اصلی خود واتساپ را اجرا کنید.
  • از بخش Settings گزینه ی Linked Devices را انتخاب کنید.
  • حالا بر روی گزینه ی join Beta کلیک کرده و کد QR را با دوربین گوشی خود اسکن نمایید.
  • بعد از اینکه کد QR را اسکن کردید حالا میتونید همه ی مکالمات گوشی اصلی خودتون را در گوشی دیگه ای ببینید.

فکر نکنید چون واتساپ را در یک گوشی دیگه ای نصب کردید دسترسی و امکاناتش محدود میشه در واقع شما میتونید با گوشی دوم خودتون هم پیامهای صوتی و تصویری ارسال و دریافت کنید، در چتهای گروهی شرکت کنید و همه ی کارهایی که میتونید با گوشی اولی خود انجام دهید در واتساپ گوشی دیگر نیز بهشون دسترسی داشته باشید.

✍ شما میتونید از طریق منوی Settings و گزینه ی Linked Devices و با لمس گزینه ی Leave Beta از حسابهای متصل به اکانت اصلی واتساپ خارج شوید.

نصب یک واتساپ در دستگاه های مختلف با واتساپ وب

پیش از این آپدیت جدید شما نمیتونستید از یک حساب واتساپ در دو گوشی مختلف استفاده کنید در اینصورت به محض ورود به حساب کاربری واتساپ در گوشی دوم دسترسی گوشی اول از واتساپ قطع میشد و شما تنها میتونستید از یک حساب کاربری واتساپ علاوه بر گوشی در دیگر دستگاه ها مانند کامپیوتر رومیزی، لپتاپ، تبلت از طریق واتساپ وب استفاده کنید.

نصب واتساپ با یک شماره در دو جا

الان هم اگر بخواهید از واتساپ وب استفاده کرده و با یک حساب علاوه بر گوشی با دستگاه های دیگر وصل بشید میتونید قدم به قدم طبق مراحل ذیل پیش بروید:

  • ابتدا برای دسترسی به واتساپ وب روی گوشی مرورگر را در گوشی یا برای واتساپ وب سیستم، مرورگر کامپیوتر خود اجرا کنید.
  • به آدرس اینترنتی whatsapp.com  وارد شوید.
  • در صفحه ی جدید میتونید کد QR را ببینید.
  • در این مرحله اپلیکیشن واتساپ را بر روی گوشی خودتان که حساب واتساپ در آن دارید اجرا کنید.
  • از منوی اصلی برنامه گوشی گزینه ی linked devices را انتخاب نمایید.
  • اکنون در صفحه ی باز شده بر روی گزینه ی OK, GOT IT  ضربه بزنید.
  • حالا دوربین گوشی اجرا شده و شما باید کد QR نمایش داده شده در مرورگر را اسکن کنید.
  • با انجام این مراحل اکانت واتساپ شما از طریق مرورگر نیز در دسترس خواهد بود.
  • حالا میتونید خیلی راحت از طریق سیستم خودتون به واتساپ دسترسی داشته باشید و فایلهای مختلف را از طریق واتساپ کامپیوتر ارسال کنید.

چگونه بفهمیم واتساپ در دو گوشی نصب شده

صاحب اکانت واتساپ میتواند به راحتی متوجه شود که شخص دیگری به اکانت واتساپ او دسترسی دارد یا خیر، اگر شما هم نسبت به اینکه شخص دیگری به واتساپ شما دسترسی دارد شک کرده و میخواهید از این موضوع مطمئن شوید با ما همراه باشید.

چگونه بفهمیم واتساپ ما روی گوشی دیگری نصب شده

برای اینکه متوجه شوید واتساپ بر روی گوشی یا سیستم دیگری نصب شده طبق مراحل ذیل پیش بروید:

  • اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید.
  • اکنون بر روی آیکون سه نقطه که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.
  • در منوی نمایش داده شده گزینه ی linked devices را لمس کنید.
  • حالا میتونید در صفحه ی جدید هر دستگاهی که به واتساپ شما متصل بوده و به آن دسترسی دارد را مشاهده کنید.

کلام آخر:

حالا که با نحوه ی استفاده از یک اکانت واتساپ در چند تا گوشی آشنا شده اید حتما میتونید خیلی راحت حساب واتساپ خود را در گوشیهای مختلف راه اندازی کرده و به آن دسترسی داشته باشید، حتی میتونید به سادگی متوجه اتصال دیگر افراد از گوشی و سیستمهای دیگر به واتساپ خودتون شده و ازش جلوگیری کنید.

به هر حال امیدواریم این مقاله براتون مفید بوده باشد شما هر سوال یا مشکلی دیگری هم داشته باشید میتوانید از طریق شماره های 9099071540 یا 0217129  با کارشناسان رایانه کمک تماس گرفته و مشکل خودتون را با کمک متخصصین این مجموعه را رفع کنید.

 

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *