آخرین خبرها

کدام هتل 4 ستاره شیراز انتخاب بهتری است؟

اگر در میان هتل های شیراز به دنبال بهترین هتل 4 ستاره این شهر هستید، قطعا به گزینه های مختلفی بر می خورید. شیراز به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در ایران همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و افراد زیادی در زول سال به این شهر سفر می کنند. از این رو هتل های متعدد و متنوع در شیراز ساخته شده که هتل های 4 ستاره آن را می توان جزو بهترین هتل های شیراز برای اقامتی راحت و خاطره انگیز در نظر گرفت. اگر شما هم قصد رزرو هتل شیراز را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید. در این مقاله به معرفی برترین هتل های چهار ستاره شیراز می پردازیم.

هتل الیزه

هتل الیزه به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره شیراز در سال 1393 افتتاح گردیده و دارای 7 طبقه و 68 اتاق و سوئیت لوکس و مجهز است که با دقت و وسواس فراوان جهت ایجاد راحتی و آسایش مسافران طراحی و ساخته شده اند. امکانات و خدمات هتل الیزه براساس استانداردهای بین المللی و در سطح و اندازه یک هتل 5 ستاره شیراز هستند. رستوران مارلین این هتل با فضایی گرم و صمیمی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، فست فود و غذاهای ویژه گیاهخواران را با استفاده از تازه ترین و بهترین مواد اولیه طبخ و سرو می کند.

ترکیب بوی خوش قهوه، صدای دلنواز پیانو و نور تنظیم شده محیط کافی شاپ لابی لانژ هتل 4 ستاره الیزه را مکانی بسیار مناسب جهت برگزاری جلسات و دورهمی های تجاری، دوستانه و خانوادگی تبدیل کرده است. مجموعه ورزشی این هتل لوکس یکی از بهترین مجموعه های ورزشی در بین هتل های شیراز به شمار می رود که با فضایی آرامش بخش و امکانات و تجهیزات مدرن و به روز دنیا مانند سالن ورزشی و وسایل بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ مکان مناسبی جهت کسب انرژی و آرامشی منحصربفرد می باشد.

مهمانان با رزرو هتل الیزه دسترسی راحتی به مراکز مهم شهر و اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری مانند باغ ارم، باغ عفیف آباد، پارک آزادی، موزه پارس، ارگ کریمخانی، بازار وکیل، نمایشگاه بین المللی و … خواهند داشت.

هتل پارک سعدی

یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره شیراز هتل پارک سعدی است که جزو قدیمی ترین هتل های شیراز نیز محسوب می گردد. این هتل که در سال 1341 افتتاح گردیده جهت ارتقا سطح کیفی خدمات و امکانات در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. اگر قصد دارید اقامتی رویایی و خاطره انگیز در سفر به شیراز تجربه کنید قطعا هتل پارک سعدی می تواند گزینه ای ایده آل محسوب گردد.

این هتل 4 ستاره با زیربنای 4000 مترمربع دارای 2 طبقه و 53 باب اتاق و سوئیت در یکی از خوش آب و هواترین و بهترین مناطق شیراز در جوار حافظیه و روبروی باغ جهان نما واقع شده است. این هتل در لیست هتل های شیراز جایگاه ویژه ای دارد و از نظر بسیاری از مسافران بهترین هتل 4 ستاره پایتخت فرهنگی ایران محسوب می گردد. امکانات و خدمات بی نظیر هتل پارک سعدی مانند رستوران با کیفیت، صندوق امانات داخل اتاق، مجموعه ورزشی و آبی و … موجب شده اند اقامت در این هتل لحظات خوش و خاطرات ماندگاری را رقم بزنند.

هتل کریم خان

اگر برای رزرو هتل های شیراز به سامانه اقامت 24 مراجعه نموده و به دنبال انتخاب بهترین هتل 4 ستاره این شهر هستید، پیشنهاد می کنیم فرصت اقامت در هتل کریم خان را از دست ندهید. این هتل لوکس در سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده و دارای ساختمانی 6 طبقه با 63 باب اتاق و سوئیت لاکچری و جذاب است. این اتاق های از طراحی منحصربفرد و چیدمان بسیار زیبایی با هارمونی رنگ جذابی برخوردار بوده و تمامی امکانات و خدمات رفاهی براساس معیارهای روز دنیا در آنها فراهم شده است.

از مزایای هتل 4 ستاره کریم خان می توان به موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به اماکن مهم، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شیراز همچون موزه پارس، ارگ کریمخانی،  باغ ارم، شاهچراغ، حافظیه، سعدیه و … اشاره نمود. با رزرو هتل کریم خان می توانید از امکانات بی نظیر و ویژه این هتل مانند استخر، رستوران شیک، صندوق امانات، چایخانه سنتی، خانه داری، لاندری و … بهره مند گردید و لحظات دلنشینی را تجربه کنید.

هتل شیرازیس

هتل شیرازیس یکی از معروف ترین و بهترین هتل های چهار ستاره شیراز است. این هتل لوکس در سال 1398 افتتاح گردیده و در لیست هتل های شیراز جزو هتل های جدید به شمار می رود. هتل شیرازیس از معماری و طراحی مدرن برخوردار می باشد و مطابق با استانداردهای بین المللی صنعت هتلداری ساخته شده است. 50 اتاق و سوئیت شیک و لاکچری در ساختمان 6 طبقه این هتل از مهمانان به بهترین شکل میزبانی می کنند. درون این اتاق ها به زیبایی هر چه تمام تر طراحی و چیدمان شده و چشم انداز خیره کننده از شهر از ویژگی های مهم آنها محسوب می گردد.

اگر هنگام رزرو هتل شیراز هتل شیرازیس را انتخاب کنید، می توانید در مدت اقامت خود از امکانات و خدمات عالی و درجه یک در سطح هتل های 5 ستاره بهره مند گردید. این هتل موقعیت مکانی ویژه ای نیز دارد و از دسترسی راحتی به مراکز گردشگری شیراز مانند حمام و بازار وکیل، مسجد نصیر الملک، حافظیه، سعدیه، موزه پارس و … برخوردار می باشد.

رستوران شیک با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت، کافی شاپ دنج، آژانس مسافرتی، جکوزی، خانه داری، لاندری، باربری، اینترنت پرسرعت و رایگان، فروشگاه و … از مهمترین امکانات و خدمات هتل 4 ستاره شیرازیس محسوب می گردند که اقامتی راحت و به یادماندنی را برای مهمانان فراهم می آورند.

هتل رویال

برای تجربه اقامتی به یادماندنی در شیراز می توانید به سراغ هتل 4 ستاره رویال بروید. این هتل که در سال 1393 افتتاح شده، جزو بهترین هتل های چهار ستاره شهر بهارنارنج محسوب می گردد و مسافران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. امکانات و خدمات به روز و درجه یک موجب شده بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی مجذوب این هتل شوند.

موقعیت مکانی عالی و دسترسی به جاذبه های گردشگری و اماکان مهم و دیدنی شهر نیز از دیگر مزایایی است که موجب محبوبیت هتل رویال شیراز شده اند. پرسنل این هتل آموزش دیده بوده و از تجربه بالا برخوردارند و به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می کنند. ساختمان هتل رویال 6 طبقه است و 44 اتاق و سوئیت زیبا و راحت برای مهمانان در نظر گرفته شده که از طراحی و دیزاین خیره کننده ای برخوردارند. درون این اتاق های امکانات و خدمات بی نظیری همچون یک هتل 5 ستاره شیراز برای راحتی بیشتر مهمانان فراهم شده است.

پیشنهاد می کنیم برای دوچندان نمودن لذت سفر خود، اقامت در هتل رویال را مدنظر قرار دهید. می توانید برای رزرو این هتل 4 ستاره مجلل به سامانه رزرواسیون اقامت 24 مراجعه کنید.

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *