آخرین خبرها

۵ مزیت یک سایت‌ساز حرفه‌ای را بشناسید

اگر به دنبال ورود به دنیای دیجیتال هستید و می‌خواهید یک سایت حرفه‌ای داشته باشید، استفاده از سایت‌ساز یکی از راه‌های سریع و مقرون به‌صرفه است. باید بدانید که استفاده از سایت‌سازها مزیت‌هایی دارد که بهتر است قبل از هر تصمیمی، با آن‌ها آشنا شوید.

مثلا ویترین که یک سایت‌ساز ایرانی است، اصول حرفه‌ای طراحی سایت را رعایت می‌کند اما ممکن است در سایت‌سازهای دیگر اینگونه نباشد. در ادامه ۵ مزیت یک سایت ساز حرفه ای را بررسی می‌کنیم.

مزایای استفاده از سایت‌ساز حرفه‌ای

برای داشتن یک سایت مناسب، همیشه لازم نیست که صفر تا صد طراحی سایت، خرید هاست و بقیهٔ فرایندها را طی کنیم. سایت‌سازها برای تسهیل این فرایند طولانی شکل گرفته‌اند. یک سایت‌ساز حرفه‌ای با انجام فرایندهای فنی ساخت سایت، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت و راحتی بیشتری یک سایت مناسب بسازید.

امنیت، ویژگی کلیدی یک سایت خوب

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های هر سایت، امنیت آن سایت است. اگر سایت امنی نداشته باشید و نتوانید از اطلاعات کاربران یا مشتریان خود محافظت کنید، باعث بی‌اعتبار شدن خود می‌شوید. امنیت در سایت‌های فروشگاهی اهمیتی دوچندان دارد. چرا که اولین دغدغۀ هر مشتری این است که هنگام خرید از او کلاهبرداری نشود. یک فروشگاه اینترنتی مناسب باید بتواند تراکنش‌های امنی را رقم بزند و از اطلاعات کاربران خود محافظت کند. یک سایت‌ساز حرفه‌ای مثل ویترین می‌تواند سایت‌هایی با سطح امنیتی بالا بسازد.

سایت ساز ویترین فرایند کدنویسی سایت خود را از صفر انجام داده است. به همین خاطر امنیت سایت‌هایی که با ویترین ساخته می‌شوند، بالاتر از سیستم‌ّای آماده مثل وردپرس است و حفره‌های امنیتی معمول در آن‌ها یافت نمی‌شود. همچنین ویترین درگاه‌های پرداخت امن را برای شما فراهم می‌سازد. بنابراین استفاده از سایت‌ساز ویترین خیال شما را از بابت نکات امنیتی راحت می‌کند.

طراحی سایت سازگار با گوشی‌های همراه

فراگیری استفاده از گوشی‌های همراه، باعث ایجاد نیاز جدیدی در سایت‌های اینترنتی شد. این سایت‌ها نیاز داشتند تا طراحی مناسبی برای سازگاری با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند داشته باشند. قالب‌های واکنش‌گرا (ریسپانسیو) در پاسخ به این نیاز ایجاد شدند. استفاده از قالب‌های واکنش‌گرا باعث می‌شود تا کاربران سایت شما تجربهٔ خیلی بهتری داشته باشند چرا که بسیار راحت‌تر از قبل می‌توان با گوشی‌های هوشمند در سایت شما چرخ زد.

جالب است بدانید که تمامی سایت‌های ساخته شده با ویترین، از قالب‌های واکنش‌گرا برخوردارند. با وجود قالب‌های واکنش‌گرا، کاربران حتی با گوشی نیز می‌توانند به راحتی و آسودگی در سایت شما بچرخند. بنابراین طراحی سایت حرفه ای با ویترین یکی از انتخاب‌های هیجان‌انگیز برای افزایش مشتریان شما محسوب می‌شود.

پشتیبانی فعال، در کنار شما

ممکن است در هنگام مدیریت سایت خود یا وقتی می‌خواهید تغییر خاصی در آن ایجاد کنید، برای‌تان سؤالی ایجاد شود. در این هنگام به چه کسی مراجعه می‌کنید؟ چگونه ابهام خود را برطرف می‌کنید؟ یکی از راه‌های خوب برای این مواقع، حضور یک پشتیبان فعال است که بتواند پاسخگوی سؤالات شما باشد.

با استفاده از سایت‌ساز ویترین، شما همواره یک پشتیبان را در کنار خود خواهید داشت که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ بدهد. در هر مرحله‌ای که به مشکل بخورید، می‌توانید با مراجعه به پشتیبانی فعال ویترین سؤال خود را مطرح و پاسخی کامل دریافت کنید.

سرعت بالا در بارگیری سایت

این روزها سایت‌های اینترنتی شلوغ زیاد شده‌اند. بسیاری از این سایت‌ها با برخورداری از کدنویسی ضعیف، زمان زیادی برای لود کامل نیاز دارند. می‌دانیم که اهمیت زمان نیز هر روز بیشتر می‌شود. حالا اگر در چنین وضعیتی، کاربری وارد سایتی شود که دیر بارگیری می‌شود، خیلی زود با کلافگی سایت را ترک می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک سایت‌ساز حرفه‌ای باید برای شما فراهم کند، سرعت بالای بارگیری سایت است. این ویژگی به تمایز شما از سایت‌های شلوغ و پرحجم نیز کمک می‌کند.

سایت‌های ویترین با برخورداری از کدنویسی بهینه، می‌توانند با سرعت زیادی بارگیری شوند. روان بودن گردش در سایت و لود شدن سریع صفحات، از مزایای سایت‌ساز ویترین است که تمامی سایت‌های ساخته شده با ویترین از آن برخوردارند.

اپلیکیشن اختصاصی وبسایت شما

با حضور پررنگ گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره، اگر بتوانید برای سایت خود اپلیکیشنی طراحی کنید، یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر خواهید بود. آیا این کار هزینهٔ اضافه‌ای دارد؟ به‌صورت معمول بله ولی سایت‌ساز ویترین برای هر سایت یک اپلیکیشن PWA نیز ارائه می‌کند که این روزها طرفدارهای زیادی دارد. در این صورت، مشتری به راحتی می‌تواند هر زمان که اراده کند به سایت‌تان سر بزند و از خدمات آن استفاده کند.

چگونه با ویترین یک سایت حرفه‌ای بسازیم؟

در این مطلب با پنج مزیت یک سایت‌ساز حرفه‌ای آشنا شدیم. دانستیم که می‌توان با استفاده از سایت‌ساز ویترین، یک سایت حرفه‌ای با امنیت بالا، پشتیبانی فعال و طراحی سازگار با موبایل داشته باشیم. همچنین سرعت بالای سایت‌های ویترین به کاربران شما حس خوبی می‌دهد و وب‌اپلیکیشن اختصاصی نیز کارشان را ساده می‌کند.

اگر قصد دارید برای کسب‌وکارتان سایت بسازید، سایت‌ساز ویترین می‌تواند با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، شما را در این مسیر همراهی کند. برای شروع مسیر طراحی سایت خود، می‌توانید از سایت ویترین دیدن کنید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۱ تماس بگیرید.

همچنین ببینید

آموزش نصب و دانلود همراه بانک سپه – مهر و بانک شهر برای آیفون با لینک مستقیم

اپلیکیشن‌های همراه بانک موبایل مانند همراه بانک مهر ایران برای ایفون و یا سایر بانک‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *