آخرین خبرها

از کدام صرافی آنلاین، ارز دیجیتال بخرم؟

خرید ارز دیجیتال این روزها به یک نیاز برای مردم جهان تبدیل شده است. رفع این نیاز، قبلا به سختی و بین خود مردم انجام می شد. چند سالی است که با گسترش فعالیت صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، این کار راحت تر و مطمئن تر شده است. اکنون رفع این نیاز، کاری راحت و بی دردسر می باشد. لازمه آن ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال و شروع به فعالیت در آن می باشد. سوال این است که کدام صرافی را باید انتخاب کنیم؟ یا اصلا بین این صرافی ها فرقی وجود دارد؟ بله. قطعا تمامی صرافی های آنلاین ارز دیجیتال در دنیا با بقیه فرق دارند. حداقل می توانید یک ویژگی در آن ها پیدا کنید که از بقیه صرافی ها بیشتر یا کمتر است. به همین میزان، باید کامل ترین صرافی را برای فعالیت خود انتخاب کنیم که بیشترین شباهت را با مورد ایده آل ما داشته باشد.

در انتخاب یک صرافی آنلاین معتبر برای خرید و فروش ارز دیجیتال معیارهایی وجود دارد که باید آن ها را مد نظر خود قرار دهید. وجود برخی از آن ها ضروری می باشد و همه صرافی ها موظف به داشتن چنین امکاناتی می باشند. برخی دیگر از این امکانات هم به صورت جانبی به کاربران داده می شود و نشان دهنده احترام بیشتر صرافی به مشتریان است. عوامل اعتبار سنجی یک صرافی را در این قسمت به طور جداگانه بررسی می کنیم تا بتوانیم یک صرافی کامل را بشناسیم.

 

 

امنیت اولین رکنی است که تمامی صرافی ها موظف به رعایت آن هستند. می دانیم که صرافی با دارایی و سرمایه ما در ارتباط است و وظیفه حفظ آن را بر عهده دارد. به همین منظور، یک صرافی مطمئن باید از پیشرفته ترین سیستم های امنیتی برای حفظ امانت ما استفاده کند. البته صرافی ارز دیجیتال در قبال معاملات ما مسئولیتی ندارد. یعنی ضرر احتمالی حاصل از معاملات ما به صرافی مربوط نمی شود. اما اگر غیر از این مورد به هر دلیلی دارایی ما با مشکل مواجه شود، صرافی باید پاسخگو باشد. به همین دلیل، یک صرافی آنلاین باید این مورد را در خود تقویت کند تا بتواند امنیت سرمایه ما را تامین کند.

علاوه بر امنیت، سرعت هم یک فاکتور بسیار مهم برای یک صرافی است. این که بتوانیم کارهای خود داخل صرافی را به راحتی و با سرعت بالا انجام دهیم در ما احساس بهتری ایجاد می کند. پس باید به دنبال صرافی بگردیم که از سرعت بالایی در خدمت رسانی برخوردار است. این سرعت می تواند در بخش های مختلف از جمله معاملات، واریز و برداشت، احراز هویت، پشتیبانی و… اعمال شود. هر کدام از این بخش ها که به سرعت کار ما را انجام دهند، میزان رضایت ما از صرافی به طور ناخودآگاه افزایش می یابد.

عوامل مورد نیاز ما فقط سرعت و امنیت نیستند. تنوع ارزی باعث می شود که بتوانیم گزینه های بیشتری برای خرید و فروش داشته باشیم. این عامل به ما کمک می کند که ارزهای مورد نیاز خود را فقط از یک صرافی بخریم و نیازی به فعالیت در چند صرافی نداشته باشیم. البته ارزشمند بودن رمز ارزها هم رکنی مهم است. برخی از صرافی ها میزان بالایی رمز ارز را فقط برای جذب مشتری و کسب سود بیشتر به سبد خود اضافه می کنند. این کار ممکن است افراد تازه کار را در خرید ارز دیجیتال دیجیتال کم ارزش به دام اندازد. صرافی هایی هم هستند که علاوه بر تنوع ارزی بالا، در انتخاب آن ها هم دقت زیادی دارند. با این وجود برخی از ارزهای دیجیتال را می توانید در اکثر صرافی ها خرید و فروش کنید. بیت کوین، اتریوم و تتر چنین ارزهایی هستند.

کارمزد کم برای تریدرها یک نعمت است! تریدری که در طول روز ممکن است بارها معامله کند، قطعا کارمزد را برای خود بسیار مهم می داند. کارمزد کمتر به تریدر در کاهش هزینه های جانبی تراکنش هایش کمک می کند و این امر ارزشمند است. پس باید دقت کنیم که صرافی مورد نظر ما، کارمزد کمی را برای معاملاتش دریافت کند.

عامل دیگری که وجود آن در هر صرافی ارز دیجیتال ضروری می باشد، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته است. بازار کریپتوکارنسی هیچوقت استراحت نمی کند و همواره فعال است. کریپتوکارنسی یکی از معدود بازارهایی است که همواره قابلیت خرید و فروش در آن وجود دارد و هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای معامله دارایی های دیجیتال در آن وجود ندارد. به همین منظور، پشتیبانی صرافی باید آماده باشد تا هر زمان که اراده کردیم بتوانیم از او کمک بگیریم. سرعت پاسخگویی در پشتیبانی بسیار مهم است. هیچ کاربری دوست ندارد زمانی که به مشکل می خورد و می خواهد از صرافی کمک بگیرد چند ساعت یا حتی چند روز منتظر بماند. به همین منظور، صرافی که پشتیبانی قوی تری داشته باشد، مشتری مداری را در حق کاربران خود تمام کرده است.

علاوه بر این ها در نظر داشته باشید که فعالیت صرافی آنلاین ارز دیجیتال، زیر نظر پلیس فتا می باشد. پس مقایسه آن ها هنگام اعتماد کردن، به امکاناتی که دارند و از همه مهم تر امنیت آن ها بر می گردد. آدرس حقوقی ثبت شده برای صرافی و شماره تلفن ثابت آن، خیال شما را کاملا راحت خواهد کرد. هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید با صرافی تماس بگیرید یا به طور حضوری به آن مراجعه کنید.

 

پیدا کردن یک صرافی که تمامی این ویژگی ها را داشته باشد کار ما را سخت می کند. باید ساعت ها یا حتی روزها به دنبال آن بگردیم تا شاید به انتخاب درستی برسیم. یک صرافی تضمین شده که تمامی موارد فوق را شامل می شود و در کنار آن خدمات جانبی بسیار خوبی به کاربران خود ارز می کند، در این قسمت به شما معرفی می شود تا به سرعت بتوانید فعالیت خود در آن را آغاز کنید. صرافی آنلاین بیت ایمن، به عنوان امن ترین، سریع ترین و کامل ترین صرافی P2P ارز دیجیتال در کشور، هر چیزی که از یک صرافی آنلاین می خواهید را در اختیار شما می گذارد. بیت ایمن فضایی را فراهم کرده تا کاربران زخم خورده بایننس و سایر صرافی های خارجی، بتوانند با اطمینان خاطر در آن فعالیت کنند. قابلیت های این صرافی ها به طور مفصل اما مفید و در چهارچوب قوانین کشور ایران، در صرافی آنلاین بیت ایمن جمع آوری شده اند.

در این صرافی 29 رمز ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر، کاردانو، یونی سواپ، پولکادات، دوج کوین، شیبا و… با کم ترین کارمزد خرید و فروش می شود. برای شروع فعالیت خود در بازار ارز دیجیتال، کافی است در این صرافی ثبت نام و احراز هویت کنید. برای این کار وارد سایت صرافی شده و مراحل ثبت نام و احراز هویت خود را تکمیل کنید. با انجام این کار، علاوه بر بهرمندی رایگان از تمامی امکانات صرافی، در مسابقات 100 میلیونی آن ها هم شرکت داده می شوید. در ضمن می توانید با دعوت دوستان خود به صرافی، شانس خود را برای برنده شدن جوایز 100 میلیون تومانی بیت ایمن افزایش دهید. پس فرصت را از دست ندهید!

همچنین ببینید

بهترین تلویزیون 65 اینچ بازار (2024) | راهنمای جامع خرید + ویدیو

امروزه تلویزیون برندهای سامسونگ و سونی به‌دلیل داشتن کیفیت پردازش تصاویر بالا و ظاهری ظریف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *