آخرین خبرها

بازی کنید و کد تخفیف تپسی، دیجی کالا جت، فیدیبو و… جایزه بگیرید!

آیا می‌شود هم بازی کنید و هم جایزه بگیرید؟ امروزه فروشگاه‌ها و مجموعه‌های بزرگی که فعالیت خود را به‌صورت آنلاین آغاز کرده‌اند، از روش‌های مختلفی مثل ارائه تخفیف برای جذب مشتری استفاده می‌کنند. هرچقدر این مجموعه‌ها در نحوه ارائه این تخفیف‌ها خلاقیت بیشتری به خرج دهند، افراد بیشتری به خرید از آن فروشگاه ترغیب می‌شوند. در کنار این روش‌های نوین و جذاب، همچنان استفاده از کدهای تخفیف ساده نیز کاربرد زیادی دارد و افراد زیادی به آن جذب می‌شوند. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنید. تنوع این کدهای تخفیف بسیار بالاست. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت کد تخفیف مورد نیاز خود به وب‌سایت موپُن مراجعه کنید.

دیجی کالا، فروشگاه همیشه تخفیف

دیجی کالا فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد. تنوع بالای محصولات موجود در این مجموعه باعث شده تا افراد با هر سلیقه‌ای که دارند بتوانند محصولات مورد نیاز خود را در دیجی کالا پیدا و به سبد خرید خود اضافه کنند.

دسته‌بندی محصولات در دیجی‌کالا

محصولات موجود در این مجموعه در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار گرفته‌اند. کمک گرفتن از این دسته‌بندی‌ها باعث می‌شود بتوانید کالای مورد نیاز خود را در مدت زمان کوتاهی پیدا کنید. علاوه‌بر این امکان مقایسه محصولات مشابه نیز برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. دسته‌بندی‌های این مجموعه شامل کالای دیجیتال، مد و پوشاک، فرهنگی و هنری، خوراکی و مصرفی و… می‌شوند.

دیجی جت و دیجی کلاب؛ خدماتی جدید از دیجی کالا

با توجه به رضایت مردم از دیجی کالا، زیرمجموعه‌هایی مثل دیجی جت، دیجی استایل، دیجی کلاب و… نیز راه‌اندازی شدند. سوپرمارکت آنلاین دیجی کالا با تحویل فوری، یکی از خدماتی است که این مجموعه در اختیار کاربران خود قرار داده است. با مراجعه به دیجی جت می‌توانید محصولات سوپرمارکتی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آدرس مشخص شده تحویل بگیرید.

دیجی کلاب، باشگاه مشتریان دیجی کالا

دیجی کالا به‌منظور افزایش فروش خود و همچنین جهت افزایش تعداد مشتریانش، خدمات متنوعی را در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از جدیدترین خدمات این مجموعه، دیجی کلاب است. دیجی کلاب در واقع باشگاهی است که در آن به اعضای مجموعه دیجی کالا خدمات و جوایز متنوع و هیجان‌انگیزی تعلق می‌گیرد. عضویت در این کلوپ هیچ هزینه‌ای برای افراد نخواهد داشت و شما می‌توانید به‌صورت رایگان در این مجموعه عضو شوید.

دیجی کلاب برای اعضای خود سه مدل جایزه و خدمات را در نظر گرفته است. این خدمات و امکانات شامل موارد زیر می‌شود.

1. جایزه‌های هیجان‌انگیز دیجی کلاب

دیجی کلاب برای کاربران خود جوایز متنوع و خلاقانه‌ای را در نظر گرفته است. این جوایز شامل کالاهایی با تخفیف‌های فوق‌العاده هستند. جوایز دیجی کلاب دائما در حال به‌روزرسانی هستند و هرروز محصولات متنوعی شامل حال این تخفیف‌ها می‌شوند. شما می‌توانید بعد از عضویت در دیجی کلاب، به این جوایز سر بزنید و محصولات مورد نیاز خود به‌راحتی و کاملا رایگان دریافت کنید.

2. قرعه‌کشی‌های متنوع دیجی کلاب

دیجی کلاب در پایان هر فصل قرعه‌کشی‌هایی را اجرا می‌کند. جوایز این قرعه‌کشی‌ها هر فصل تغییر می‌کند اما این جوایز معمولا شامل دوربین عکاسی، لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه و… می‌شود. هرچقدر شما امتیاز بیشتری در دیجی کلاب داشته باشید، شانس برنده شدن شما در قرعه‌کشی‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

3. کد تخفیف مخصوص دیجی کلاب

ارائه کد تخفیف یکی از بهترین جوایز و امکاناتی است که دیجی کلاب در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانید کالای مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنید و در نهایت خریدی لذت‌بخش را تجربه نمایید.

دریافت تخفیف سایر فروشگاه‌ها از دیجی کلاب

یکی از راه‌های افزایش فروش و انتقال مشتری‌های فروشگاه‌های مختلف به یکدیگر، همکاری مجموعه‌های بزرگ و معروف با یکدیگر است. اجازه دهید در ادامه به‌صورت ساده‌تر این موضوع را به شما توضیح دهیم. فرض کنید شما وارد دیجی کلاب شده‌اید و بخش گیم نت این مجموعه را انتخاب کرده‌اید. بعد از بازی کردن، مقداری امتیاز به دست می‌آورید.

دیجی کلاب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از این امتیازها برای دریافت کد تخفیف اسنپ شاپ استفاده کنید. این کار باعث می‌شود با فروشگاه اسنپ شاپ نیز آشنا شده و به واسطه این امتیاز، به خرید از آن مجموعه نیز ترغیب شوید.

این تبادل کد تخفیف باعث منتقل شدن مشتریان دیجی کالا به فروشگاه اسنپ شاپ می‌شود و در نهایت موجب افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان هر دو فروشگاه خواهد شد. علاوه‌بر اسنپ شاپ، شما می‌توانید از امتیازهایی که در دیجی کلاب جمع کردید برای دریافت تخفیف از فروشگاه‌های آنلاین و معتبر دیگر مثل نت افراز، فیدیبو و… نیز استفاده کنید.

بخش گیم‌نت دیجی کالا

یکی از بخش‌های پرطرفدار و نسبتا جدید در دیجی کلاب، بخش گیم نت آن است. با ورود به این بخش از دیجی کالا می‌توانید بازی کنید و تخفیف بگیرید. در واقع امتیازهایی که شما از این بخش به دست می‌آورید به عنوان تخفیف برای شما عمل خواهند کرد. جوایز و امکاناتی که از این بخش دریافت می‌کنید مدل‌های مختلفی دارند.

پس از ورود به دیجی کلاب و انتخاب بخش گیم نت، لیستی از بازی‌ها به شما نشان داده می‌شود. توجه کنید که بازی‌های موجود در گیم نت دیجی کلاب در دو دسته بازی‌های رایگان و بازی‌های امتیازی قرار گرفته‌اند. همه کاربران دیجی کالا می‌توانند از بازی‌های رایگان و متنوع دیجی کلاب استفاده کنند.

جوایز گیم نت دیجی کالا چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، بخش گیم نت دیجی کلاب نیز جوایز و هدایایی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. در ادامه این جوایز را که با دریافت امتیاز امکان‌پذیر است به شما معرفی خواهیم کرد.

  • جوایز اصلی

با شرکت در بازی‌های این مجموعه می‌توانید جوایز جذابی مثل گوشی آیفون، کدهای تخفیف چند میلیونی و… را دریافت کنید. این جوایز در لیست جوایز اصلی بخش بازی دیجی کالا قرار دارند.

  • جوایز فرعی

در کنار جوایز اصلی، جوایز فرعی مثل هارد، پاور بانک، ساعت هوشمند سامسونگ و… نیز ممکن است دریافت کنید. ارزش مادی این جوایز از جوایز اصلی کمتر است و به همین علت این جوایز در دسته جوایز فرعی قرار گرفته‌اند.

  • امتیاز دیجی کلاب

پیش‌تر نیز اشاره کردیم که با انجام بازی‌های مختلف در دیجی کلاب، می‌توانید امتیاز (دیجی پوینت) دریافت کنید و از این امتیازها برای دریافت کد تخفیف سایر فروشگاه‌ها استفاده نمایید. در ادامه برخی از بازی‌های دیجی کلاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

لاکی باکس

در لاکی باکس می‌توانید با خرج کردن امتیازهایی که تا به الان به دست آوریده‌اید، صندوق‌های مختلف را باز کنید. داخل هر کدام از این صندوق‌ها ممکن است آیفون 13، ps5 و… دریافت کنید. البته توجه کنید که برخی از جعبه‌ها نیز ممکن است پوچ باشند. این جعبه‌ها شامل جعبه‌های چوبی، نقره‌ای، طلایی و زمردی هستند. هرچقدر ارزش جعبه‌ای که انتخاب می‌کنید بیشتر باشد، در نهایت ارزش هدیه‌ای که از آن دریافت می‌کنید نیز بالاتر خواهد بود.

کارت بازی

هدف از این بازی این است که بتوانید کارت‌های بیشتری را دریافت کنید. دریافت کارت بیشتر باعث می‌شود امتیاز شما در رتبه‌بندی افزایش یابد و در نهایت جوایز بهتری را نیز دریافت کنید. برای این کار لازم است کارت هم‌رنگ رقیب را بازی کنید. با این کار کل کارت‌های روی زمین برای شما خواهد شد.

چرخ بخت

در این بازی لازم است خوش شانس باشید تا بتوانید جایزه و هدایای جذاب و ارزشمندی را دریافت کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که گردونه شانس را بچرخانید. عقربه گردونه روی هر هدیه‌ای که قرار گرفت، آن هدیه را دریافت خواهید کرد.

دیجی پلی

برای انجام دادن این بازی لازم است تاس بریزید. با تاس ریختن می‌توانید در خانه‌ها حرکت کنید و حین حرکت، ستاره دریافت کنید، ماجراجویی کنید و در نهایت بعد از یک رقابت جذاب و زیبا، جایزه ببرید.

تا سه نشه

در این بازی لازم است با کشیدن اهرم، سه شکل مشابه را کنار یکدیگر قرار دهید. هر سه شکلی که کنار هم قرار بگیرد، شما همان جایزه را دریافت خواهید کرد.

کارت برگردون

برای انجام این بازی لازم است 5 امتیاز دیجی کلاب را هزینه کنید. پشت هر کارت یک جایزه دیجی کلاب قرار دارد. در صورتی که دو کارتی که برمی‌گردانید مشابه باشد، می‌توانید آن جایزه را دریافت کنید. توجه کنید که در طول روز تنها 10 بار می‌توانید این بازی را انجام دهید.

برای امتحان کردن شانستان، لازم است از امتیازهای دیجی کلاب خود خرج کنید. برای مثال اگر می‌خواهید شانس خود را در دریافت هدفون بی‌سیم سامسونگ امتخان کنید لازم است 40 امتیاز خرج کنید. برای دریافت 5 شانس قرعه‌کشی هفتگی هدفون بی‌سیم سامسونگ لازم است 140 امتیاز هرینه کنید. به همین ترتیب با مراجعه به بخش جوایز دیجی کالا، می‌توانید امتیازهای لازم برای شرکت در قرعه‌کشی هر محصول را مشاهده کنید.

موپُن بهترین روش برای پیدا کردن کدهای تخفیف

آیا تا به حال نام وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن https://www.mopon.ir/ را شنیده‌اید؟ این مجموعه یکی از وب‌سایت‌های فعال در زمینه جمع‌آوری و ارائه کدهای تخفیف سایر فروشگاه‌های آنلاین ایرانی است. شما با مراجعه به این مجموعه می‌توانید کد تخفیف مورد نظر خود را به‌راحتی و تنها در عرض چند دقیقه پیدا کنید. تنوع کدهای تخفیف موجود در موپُن بسیار زیاد است که این موضوع باعث می‌شود شما بتوانید تمام کدهای تخفیف مثل کد تخفیف امارکت، کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف فیدیبو و… را یک‌‍جا ببینید.

آیا در موپُن تنها کد تخفیف وجود دارد؟

شاید بسیاری از شما تصور کنید موپُن و وب‌سایت‌های این چنینی، تنها لیستی از کدهای تخفیف را به شما ارائه می‌دهند؛ در حالی که این تصور به هیچ عنوان درست نیست. موپُن به‌صورت روزانه آپدیت می‌شود و تمام کدهای تخفیف جدید و بازی‌های جدید فروشگاه‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای مثال پیش‌تر اشاره کردیم که در دیجی کلاب بازی‌های متنوعی قرار دارد. این بازی‌ها به‌صورت روزانه آپدیت می‌شوند و جوایز آن‌ها تغییر می‌کند. با مراجعه به موپُن می‌توانید از جدیدترین این تغییرات آگاه شوید. شما می‌توانید اعلان فروشگاه مورد نظر خود را روشن کنید. با این کار به محض قرار گرفتن پیشنهاد یا کدهای تخفیف جدید، موپُن به شما اطلاع خواهد داد. این کار باعث می‌شود بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از کدهای تخفیف جدید مثل کد تخفیف تپسی جدید، کدهای تخفیف جدید اسنپ و… استفاده کنید.

نحوه استفاده از کدهای تخفیف موپُن

برای این کار کافیست در ابتدا نام فروشگاه یا برند مورد نظر خود را در نوار جست‌وجوی موپُن سرچ کنید. با این کار لیستی از کدهای تخفیف آن فروشگاه به شما نشان داده می‌شود. با انتخاب گزینه مشاهده، از محدودیت‌ها و شرایط استفاده از آن کد آگاه خواهید شد. در صورتی که کد تخفیف با خریدهای شما مطابقت داشت، کد را کپی کنید. در هنگام نهایی کردن خریدتان، کد را در کادر مشخص شده وارد کنید؛ سیستم به‌صورت خودکار کد را بررسی و در نهایت در صور ت معتبر بودن، از فاکتور نهایی شما مبلغی را کسر می‌کند.

جمع‌بندی

در سال‌های اخیر و با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم، فروشگاه‌ها و مجموعه‌های زیادی به‌صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کردند. دیجی کالا، فیدیبو، تپسی، اسنپ، نت افراز و… نمونه‌هایی از این فروشگاه‌ها و مجموعه‌های ایرانی آنلاین هستند. از طریق این مجموعه‌ها می‌توانید خدمات و محصولات مورد نیاز خود را بدون نیاز به حضور در شلوغی و هیاهوی شهر دریافت کنید. علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان، با استفاده از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز و جذاب این مجموعه‌ها می‌توانید در نهایت خریدی اقتصادی را تجربه کنید. برای دسترسی به این کدهای تخفیف روش‌های مختلفی وجود دارد که ما یک مورد از آن، یعنی دریافت کد تخفیف با امتیاز دیجی کلاب با برای شما توضیح دادیم. اما راحت‌ترین راه، مراجعه به وب‌سایت موپُن است. موپُن به‌صورت کاملا رایگان این کدها را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید از طریق آن خریدی لذت‌بخش داشته باشید.

همچنین ببینید

آشنایی با کتاب فروشی کتابیار

این روز ها با توجه به محدودیت های گوناگون زندگی مدرن ، یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *