آخرین خبرها

بهترین مرجع خرید بابکت صفر ایرانی

مینی لودر یا همان بابکت که در کشور ما اغلب با نام بابکت شناخته می‌شود اما مینی لودر چیست؟ مینی لودر یک دستگاه پیشرفته و کاربردی بوده که برای برخی از پروژه‌ها مانند خاک برداری، گود برداری و جا به جایی برخی از وسایل استفاده می‌شود.

بابکت یک لودر کوچک است که در سایز و ابعاد مناسب طراحی شده و علی‌رغم کوچک بودنش قدرت مناسبی داشته به همین دلیل در صنایع مختلف مانند کشاورزی، راه سازی، ساختمان سازی و معدن و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک بابکت صفر ایرانی می‌تواند چند کاره باشد به طوری که برخی از تجهیزات را می‌توان به آن وصل کرد تا در موقعیت‌های مختلف کاربردهای مختلفی را عرضه کند. لودرها در انواع و اقسام مختلفی ساخته شده‌اند که با توجه به نوع هر کدام از این لودرها می‌توان در زمینه مورد نظر خود از آن‌ها بهره برد.

یک مینی لودر اولین بار توسط کارشناسان آمریکایی طراحی و ساخته شده اما در حال حاضر بهترین مدل‌های آن در کشورمان ایران ساخته می‌شود. شما می‌توانید یک بابکت صفر ایرانی را به راحتی سفارش داده و خریداری کنید.

خرید بابکت صفر ایرانی

پیش از هر چیزی باید بدانید یک بابکت ایرانی در انواع مختلفی ساخته شده است. با توجه به نوع هر مینی لودر کاربرد آن‌ با دیگری تفاوت پیدا می‌کند. مینی لودرها با توجه به نوعشان در بازار به صورت دست اول و دست دوم خریداری می‌شوند.

ما در این گفتار قصد معرفی یک نوع بابکت ایرانی به نام مینی لودر فوریوز uz1020 را داریم. این مینی لودر فوق العاده به شکل صفر به فروش می‌رسد.

این مینی لودر به دلیل ویژگی های وسیع و گسترده اش در میان متقاضیان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و آن را به یک انتخاب خوب تبدیل کرده است. در ادامه کاربردها و ویژگی‌های این بابکت ایرانی را مورد برسی قرار خواهیم داد.

مینی لودر فوریوز UZ1020

یکی از انواع مینی لودرها، مینی لودر فوریوز مدل UZ1020 بوده که توسط شرکت اطلاع گستر اطلس با برند ایران بابکت ارائه می‌شود. ایران بابکت ارائه کننده انواع بابکت‌های صفر ایرانی است. ایران بابکت تلاش کرده با در نظر گرفتن تمامی جوانب بهترین خدمات را برای خریداران خود فراهم کند.

مینی لودر فوریوز، یک مینی بابکت ایرانی به شمار می‌رود که کاربردهای بسیاری دارد، علاوه بر این کاربردهایی که در قسمت بعدی اشاره می‌کنیم این دستگاه از آنجایی که توسط کارشناسان ایرانی طراحی شده، پیرو شرایط محیطی و اقلیمی کشورمان است و قادر است نیازهای عمرانی و صنعت کشورمان را به خوبی تامین کند.

 

کاربرد و ویژگی‌های مینی لودر (بابکت ایرانی)

همانطور که گفتیم مینی لودرها در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارند. در این قسمت شما را با ویژگی‌ها و کاربردهای این دستگاه در حوزه‌های مختلف آشنا می‌کنیم.

به طور کلی از بابکت ایرانی در زمینه‌های صنعت، ساختمان سازی، راهسازی، معدن، کشاورزی و دامداری استفاده می‌شود. علاوه بر آن، نا گفته نماند که از یکی بابکت صفر ایرانی می‌توان در صنعت داروسازی و غذایی نیز بهره برد.

کاربردهای مینی لودر صفر ایرانی در بخش صنعت:

در بخش صنعت کاربردهای این دستگاه متنوع و گسترده است. از مینی لودر صفر ایرانی برای انجام امور گود برداری در بخش ساختمان سازی و عمران، در بخش نگهداری و حمل اجسام سنگین و جا به جایی اجسام استفاده می‌شود.

کاربردهای مینی لودر صفر ایرانی در بخش ساختمان سازی:

 یک بابکت ایرانی میتواند در بخش ساختمان سازی بسیار مفید باشد به دلیل اینکه یک مینی لودر صفر ایرانی وزن کمی داشته و آلاینده های کمی تولید می‌کند. در پروژه‌های ساختمان سازی استفاده از وسایل و تجهیزات مناسب با کارایی بالا بسیار مهم است. بابکت ایرانی به دلیل وزن کم و قدرت مورد نیازش این مشخصات را دارا است.

علاوه بر آن، بابکت صفر ایرانی حجم و اندازه کوچکی دارد به همین دلیل خاصیت جا به جایی سریع را نیز دارا می‌شود بنابراین، استفاده از آن بسیار راحت و ساده است.

ساختمان سازان و مهندسان ساختمان با استفاده از این دستگاه نیازی به بلوکه کردن خیابان یا کوچه را ندارند، زیرا بابکت ایرانی چند منظوره بوده و قابلیت این را دارد که تجهیزات دیگر را به آن وصل کرد. به طور کلی در صنعت ساختمان سازی این دستگاه به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش بسیار مفید و کار راه انداز در نظر گرفته می‌شود.

کاربردهای بابکت صفر ایرانی در صنعت دامداری:

 چندی پیش اشاره کردیم که این دستگاه در صنعت دامداری قابل استفاده است اما چگونه؟ در دامداری معمولا دستگاه‌هایی مورد نیاز است تا با کمک آن‌ها جا به جایی، گود برداری و امور مختلف دیگر امکان پذیر شود. لودر صفر ایرانی این قابلیت‌ها را دارد.

بابکت ایرانی نسبت به دستگاه‌های دیگر مزایای بیشتری دارد و می‌تواند در صنعت دامداری کاربردی‌تر باشد زیرا این دستگاه صدای و آلاینده‌های کمی تولید می‌کند که برای دام‌ها بسیار این ویژگی پر اهمیت است. بعلاوه، این دستگاه ایمنی بالایی نیز دارد که این مورد نیز از جمله ویژگی بی نظیر یک بابکت ایرانی است.

کاربردهای بابکت صفر ایرانی در صنعت کشاورزی:

 از قبل اشاره کردیم که این دستگاه در صنعت کشاورزی خدمات خوبی را برای کشاورزان ارائه می‌کند. حال سوال اصلی این است که چگونه؟ یک بابکت ایرانی را می‌توان برای ایجاد حفره در زمین کشاورزی، گود برداری، حمل و نقل سنگ و خاک در کامیون و جا به جایی محصولات به کار گرفت. این بابکت به دلیل مشخصاتش آسیب بسیار کمی در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها به زمین کشاورزی می‌رساند و کیفیت کار را بالا می‌برد.

اگرچه که شکل ظاهری این مینی لودر ممکن است غلط انداز باشد، ممکن است افراد فکر کنند این دستگاه قدرت آن چنانی برای حمل و جا به جایی ندارد اما اشتباه نکنید. یک بابکت صفر ایرانی توانایی جا به جایی بار را با چندین برابر وزن خودش را دارد.

کاربردهای بابکت ایرانی در صنعت معدن:

 مقاومت یک بابکت ایرانی بسیار بالاست از همین رو این دستگاه در صنعت معدن نیز کاربردی است و میتواند در جا به جایی و حمل و نقل موثر باشد.

کاربردهای بابکت صفر ایرانی در صنعت راهسازی:

 این دستگاه در صنعت راهسازی به کمک مهندسین آمده است. سرعت بالا و حجم کوچک و از طرف دیکر قدرت بالای این دستگاه موجب شده مینی لودر ایرانی در راهسازی موثر واقع شود.

هنگامی که یک جاده به دلیل ریزش برف مسدود شود این دستگاه در جهت باز کردن راه‌ها موثر است زیرا تجهیزات مختلفی مانند زنجیر چرخ و غیره را می‌توان به این دستگاه متصل کرد.

 مشخصات مینی لودر UZ1020

در این قسمت میخواهیم مشخصات مینی لودر مدل UZ1020 را که یک بابکت ایرانی است را برسی کنیم بپردازیم و به طور کلی به امتیازهای آن بپردازیم.

  • یک محصول جدید و دانش بنیاد کشور به شمار می‌رود.
  • بالاترین دسترسی با بیشترین پایداری را دارا است.
  • دارای پمپ پیستونی
  • قابلیت جا به جایی در مکان‌های مختلف با چرخش درجای ماشین
  • کابین فول ایرکاندیشن دارای استاندارد PORS   & FORS
  • دارای سیستم کنترل پایلوت ایتالیایی
  • دارای موتور توربو شارژ دار با سیستم فیلتراسیون سوخت بسیار قوی

مشخصات فنی و درونی مینی لودر ایرانی Foruse UZ1020

این قسمت را به برسی مشخصات فنی دستگاه مینی لودر فوریوز را که یکی از انواع مینی لودرها است اختصاص داده‌ایم. مهم‌ترین بخش یک دستگاه مینی لوودر، موتور مینی لودر فوریوز است که  به عنوان قلب دستگاه شناخته می‌شود.

به طور کلی موتور فوریوزها به دست شرکت کومنز (CUMMINS) که یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های سازنده موتورهای دیزل است، تولید می‌شود.

هر موتوری دارای یک سیستم هیدرولیک است که سیستم هیدرولیک مینی لودرها مربوط به بازده مینی لودرها می‌شود. این نکته را باید در نظر گرفت، اگر یک مینی لودر دارای یک پمپ هیدرولیک خوب نباشد می‌توان گفت که آن مینی لودر ضعف دارد اما لودرهای فوریوز از یک پمپ ۲ تیکه با فشار ۳۲۰ BAR  تشکیل شده به طوری که سرعتش را به12  کیلومتر در ساعت می‌رساند.

مینی لودرهای فوریوز از شارژ پمپ‌های آلمینیومی استفاده می‌کنند که ۲۱۰BAR بار فشار تولید می‌شود و همین طور ۴ عدد فیلتر در مسیر خود دارند که مانع از رفتن پلیسه به داخل مخزن یا تانک هیدرولیک می‌شود.

از همراهی شما عزیزان تا پایان این گزارش سپاسگزاریم. شرکت اطلاع گستر اطلس با برند های ایران بابکت و پرشین بابکت ارایه دهنده انواع خدمات فروش و پس از فروش در زمینه بابکت و انواع جلوبند بابکت و جارو بابکت با تلاش و دانش جوانان غیور ایرانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.  شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت ایران بابکت مراجعه کنید یا جهت ارتباط مستقیم با واحد فروش این مینی لودر با شماره 09123002274تماس بگیرید.

همچنین ببینید

سریع‌ترین روش ارسال مرسولات به خارج از کشور

به دنیای مدرن خوش آمدید، جایی که مرزها معنایی ندارند و مردم می توانند به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *