آخرین خبرها

بهترین گزینه‌های خرید هندزفری + کد تخفیف

گاهی اوقات تنوع بالای یک محصول، انتخاب و خرید آن را مشکل می‌کند. محصولاتی مثل هندزفری که مدل، طرح و برندهای مختلفی دارند. هر کدام از هندزفری‌ها مزایا و معایب خودشان را دارند. برای مثال با هندزفری بلوتوثی وایرلس دیگر دردسر هندزفری سیمی را نخواهید داشت. در مقابل هندزفری‌های سیمی قیمت پایین‌تری دارند.

هر هندزفری مشخصات و ویژگی متفاوتی از دیگری دارد. برای مثال هندزفری بلوتوثی معمولی یا هندزفری ارزان، مناسب گیم نیست. در عوض هدست‌های گیمینگ، مخصوص بازی طراحی شده‌اند. یا هندزفری مورد استفاده برای ورزش باید داخل گوش فیکث شود.

اما معیار مهم انتخاب هندزفری در نظر گرفتن کیفیت صدای ورودی و خروجی است. صدای فراگیر، قابلیت حذف نویز فعال،  Ambient sound، کیفیت صدای میکروفن، وزن و ابعاد، نوع اتصال و ظرفیت باتری از دیگر معیارهای خرید هندزفری است. اگر به دنبال یک هندزفری مناسب با نیازتان هستید، جای درستی آمده‌اید. در ادامه به بررسی بهترین گزینه‌های خرید هندزفری می‌پردازیم. هندزفری‌هایی با توجه به قابلت‌شان، قیمت منطقی دارند.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل  Xiaomi 1More Omthing Airfree EO002BT

هندزفری‌های شیائومی بسیار پر طرفدار هستند. همه هندزفری‌های بلوتوثی قابلیت حمل راحتی دارند. اما ایرفون Omthing Airfree EO002BT فقط 4 گرم وزن دارند. کاملاً درون گوش جا می‌گیرد و سبک است. بخاطر کیفیت طراحی به هیچ وجه از گوش نمی‌افتد. حتی هنگام ورزش یا تحرکات شدید کنده نمی‌شود. اما اگر از دست‌تان به داخل آب افتاد، جای نگرانی نیست. این هندزفری مقاومت خوبی در برابر آب دارد.

هر چهار میکروفن هندزفری دارای قابلیت ENC هستند. با این قابلیت مکالمه با کیفیتی بدون صداهای مزاحم خواهید داشت. اگر عاشق موسیقی بیس دار و تند هستید، این هندزفری مخصوص شماست. قطر دایور 7 میلی‌متری آن پاسخگوی انتظارتان است. 10 متر حداقل‌ترین فاصله‌ای که بلوتوث نسخه 5 آن پشتیبانی می‌کند. با دو ضربه روی دکمه‌ی لمسی تماس‌ها را رد یا پخش موسیقی را قطع کنید.

باتری 550mAh آن در کمتر از 2 ساعت شارژ می‌شود. بنابراین می‌توانید تا 20 ساعت بی وقفه موسیقی گوش کنید. محصولات شیائومی با وجود کیفیت بالا، بسیار مقرون به صرفه هستند. هندزفری بلوتوثی شیائومی  Omthing Airfree EO002BT قیمت پایینی نسبت مدل‌های مشابه دارد.

هندزفری بلوتوثی بیسوس مدل Baseus S2 NGS2-0G

S2 NGS2 یکی از بهترین‌های برند بیسوس است. طراحی شبیه به ایرفون اپل ایرپاد پرو دارد. جنس بدنه هندزفری از پلاستیک مقاوم است. ابعاد ایرفون  21*33 و قطر داریو آن 10 میلی‌متر است. وزن کلی کیس آن 55 گرم و در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و سفید ساخته شده‌ است. کار با این هندزفری بسیار راحت است. با دو ضربه انگشت می‌توانید رد تماس یا موسیقی را پلی کنید. با نگه داشتن پنل حذف نویز و با سه ضربه دستیار صوتی فعال می‌شود.

به کمک تکنولوژی حذف نویز Hybrid ANC صدا‌های مزاحم اطراف را نمی‌شنوید. بنابراین در جاهای شلوغ صدا‌های اضافی فیلتر و به گوش‌تان نمی‌رسد. علاوه بر این هنگام مکالمه کیفیت صدای ارسالی و دریافتی افزایش می‌یابد. شاید گاهی‌ اوقات بخواهید صدای اطراف را هم بشنوید، در این مواقع می‌توانید حالت Ambient Mode را فعال کنید. با این قابلیت صدای محیط قابل شنیدن خواهد بود.

هندزفری بلوتوثی مدل S2 NGS2 دارای سنسور حساس به نور است. در نتیجه با قراردادن ایرفون داخل گوش موسیقی پخش و با درآوردن آن موسیقی قطع می‌شود. همچنین بیسوس از میکروفن‌های Memo در ساخت هندزفری استفاده می‌کند. نسخه بلوتوث 5.0 بهترین دسترسی را برای‌تان فراهم می‌کند. این نسخه یعنی حداکثر فاصله‌ای که اتصال بلوتوث قطع نمی‌شود.

ظرفیت باتری داک شارژ 480mAh و ظرفیت ایرفون 45mAh است. داک شارژ قابلیت شارژ وایرلس دارد. با شارژ وایرلس 2 ساعت و اتصال به شارژر 5/1 ساعت طول می‌کشد تا باتری فول شود. انتخابی مناسب برای کسانی که در طول روز استفاده مداوم از هندزفری دارند.

هندزفری دور گردنی بی سیم لنوو مدل  Lenovo HE06

با هندزفری‌های دور گردنی دیگر نگران گم شدن هندزفری نباشید. جا گرفتن گوشی هندزفری داخل گوشی به کیفیت صدا کمک زیادی می‌کند. این هندزفری‌ با طراحی زیبا روی گردن‌تان ثابت می‌ماند. بنابراین گوشی‌ها کاملاً داخل گوش قرار می‌گیرند.

این هندزفری بهترین گزینه برای ورزش و دویدن است. با گردنی نرم و سبک هرگز از ماندن هندزفری روی گردن‌تان خسته نمی‌شوید. ناگفته نماند که این هندزفری هم ضد آب و غبار است. باتری هندزفری دور گردنی Lenovo HE06 دوام بالایی دارد. با 2 ساعت اتصال به شارژر تا 8 ساعت به خوبی کار می‌کند.

نهایت لذت از موسیقی را با Lenovo HE06 تجربه خواهید کرد. لنوو با صدای استریو، میکروفن مجهز به حذف نویز CVC، و بلوتوث نسخه 5 یک ترکیب عالی ایجاد کرده است. با صدای فراگیر HiFi و افکت‌های صوتی دالبی احساس گوش دادن به موسیقی زنده را خواهید داشت. از همین رو کیفیت مکالمه خوب و انتقال صدای فوق‌العاده‌ای دارد.

ایرفون سامسونگ  Samsung AKG EO-IG955

ایرفون سامسونگ  Samsung AKG EO-IG955 یک انتخاب ارزان ولی مطمئن است. سامسونگ این هندزفری را با همکاری AKG روانه بازار کرده است. احتمالاً بخاطر گره خوردن سیم هندزفری سراغ مدل‌های سیمی نمی‌روید. اما این سیم‌های این مدل دارای روکشی است که مانع گره خوردن آن می‌شود. با دوام و کوچک هستند. این ایرفون‌ها با هر گوشی سامسونگی کار می‌کنند. همچنین صدا را به وضوح انتقال می‌دهند.

هندزفری بیسیم نیلکین مدل Nillkin Soulmate E4

نیلیکین در طراحی هندزفری بیسیم نیلکین مدل Nillkin Soulmate E4 راحتی و زیبایی مدنظر قرار داده است. یک هندزفری دور گردنی منعطف، با گوشی‌هایی که کاملاً داخل گوش فیکث می‌شوند. قابلیت اتصال بلوتوثی سریع را داراست.با هر برند و مدل گوشی اتصال برقرار می‌کند. درایور 10 میلی‌متری آن کیفیت و بیس صدا را تضمین می‌کند. قدرت تفکیک صدا و ضد آب بودن از سایر ویژگی‌های این هدفون است.

هدفون گیمینگ بیسوس مدل  Baseus D05

خرید هدست گیمینگ کمی سخت‌تر از سایر هدفون‌ها است. با Baseus D05 حس و تجربه واقعی‌تری از بازی خواهید داشت. بخاطر کیفیت بالای میکروفن و صدای فراگیر کاملاً مناسب استریم بازی است. هدفون طراحی راحت و سبک دارد. بنابراین می‌توانید ساعت‌ها بدون خستگی بازی کنید. بدون اینکه صدای محیط را بشنوید و حین بازی کلافه شوید.

سایر مدل‌ها و برندهای هندزفری

سعی کردیم هندزفری‌هایی را معرفی کنیم که با هر سلیقه و نیازی هم‌خوانی داشته باشند. اما این مدل‌ها تنها هندزفری‌های بازار نیستند. برندهای Awei، Bavin، Momax، Mcdodo هم هندرفری‌هایی با کیفیت و قیمت مناسب دارند. هر کدام از این برند‌ها، هندزفری‌هایی با طراحی‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارند. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده سایر هندزفری‌ها سری به استایل آپ بزنید. می‌توانید اطلاعات مورد نیاز در مورد سایر هندزفری‌ها را به سادگی مطالعه کنیددر ادامه لیستی از هندزفری‌های پر طرفدار  برای‌تان آماده کرده‌ایم. به کمک این لیست جستجو و انتخاب راحت‌تر خواهد بود.

  • هندزفری‌های سیمی

هندزفری سیمی سامسونگ مدل EO-HS3303WE

هندزفری شیائومی Xiaomi Mi Basic مدل YDJC01JY

هندزفری لنوو مدل Lenovo QF310

هندزفری اصلی سامسونگ مدل  IG935 In-Ear Stereo Earphone

هندزفری سیمی سامسونگ Samsung مدل EHS61ASFWE

  • هندزفری‌های بلوتوثی بی‌سیم

هندزفری بلوتوث بیسوس مدل Baseus S1 Pro NGS1P-0A

هندزفری بی سیم مک دودو مدل Mcdodo HP-5300

هندزفری بلوتوثی تک گوش بیسوس Baseus Encok A03

  • هندزفری‌های دور گردنی بی‌سیم

هندزفری دور گردنی بی سیم Awei مدل A980

هندزفری بی سیم دور گردنی Awei مدل B922-BL

هندزفری دور گردن بی سیم بیسوس مدل Baseus Encok S10

یک پیشنهاد هیجان‌انگیز!

اما در نهایت به قسمت خوب ماجرا رسیدیم! اگر هندزفری دلخواه‌تان را پیدا کردید، کافیست با کد تخفیف یک خرید فوق‌العاده را تجربه کنید. تیم ما با ارسال سریع وامن، تضمین کیفیت و اصالت کالا و ضمانت بازگشت کنارتان خواهد بود.

کد تخفیف: rep30

این کد تخفیف 30 هزارتومانی برای خرید هندزفری‌های بالای 200 تومان تا آخر تیرماه سال 1400 اعتبار دارد و می‌توانید همین حالا هندزفری دلخواه‌تان را سفارش بدهید.

آدرس سایت: فروشگاه لوازم جانبی StyleUP

همچنین ببینید

بهترین تلویزیون 65 اینچ بازار (2024) | راهنمای جامع خرید + ویدیو

امروزه تلویزیون برندهای سامسونگ و سونی به‌دلیل داشتن کیفیت پردازش تصاویر بالا و ظاهری ظریف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *