آخرین خبرها

خرید فلش تبلیغاتی + چاپ فلش تبلیغاتی گیفتو

خرید فلش تبلیغاتی + چاپ فلش تبلیغاتی

شاید بتوان فلش تبلیغاتی را سوگلی کالاهای تکنولوژیکی چند دهه اخیر دانست که به واسطه آن می توان به ذخیره اطلاعات پرداخت، اگردر زمان های دورحافظه شفاهی انسان و همین اواخر آلبوم عکس و نوار کاست و ویدیو یا فلاپی درایو و سی دی و … محل ثبت و ضبط خاطرات و علاقه ها و اطلاعات مهم و دوس داشتنی ما بود و جای زیادی هم می گرفت، امروزه جایش را به فلش تبلیغاتی داده و در شکل و اندازه های بسیار کوچک اما با ظرفیت های بالا و قیمت های واقعا ارزان به ابزاری کاربردی برای نگهداری اطلاعات ما تبدیل شده است. امروز به این سوگلی تکنولوژیکی ارزشمند لباس تبلیغات هم پوشانده می شود و تحت عنوان فلش تبلیغاتی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

قیمت فلش تبلیغاتی+ خرید فلش تبلیغاتی

اینکه دست بگذارید روی یک کالای پرکاربرد که تقریبا مورد استفاده عموم مردم است، طبیعتا دایره شمول مخاطبانتان هم به همان گستردگی توسعه می یابد و بعضا چون محل نگهداری اطلاعات مهم و ارزشمند آنهاست به خوبی و با دقت نگهداری می شود. فلش تبلیغاتی بر خلاف هارد به جهت اینکه هیچ قطعه مکانیکی ندارد تقریبا از عمری طولانی برخوردار است و شاید هم بخاطر همین قضیه بعضا با گارانتی های مادام العمر عرضه می شود، لذا این نکته مهم و کاربردی سبب می شود تا آنچه از تبلیغات بر روی فلش تبلیغاتی درج شده است تا سالیان سال و حتی مادام العمر نقش عضو تبلیغاتی برند شما را بازی کند.

قیمت انواع فلش تبلیغاتی + فلش چرمی تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی  ممکن است در هر زمان و مکانی مورد نیاز باشند، امروزه به دلیل سهولت استفاده به یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی بازاریابان بدل گشته اند. همچنین مدل های فلش تبلیغاتی جدا از مزایای بسیاری که در زندگی تجاری دارند، با طراحی های بی‌نظیر خود جلب توجه می کنند. شاید اینطور بتوان گفت که فعالیت تبلیغات در حوزه فلش تبلیغاتی، توام با خلاقیتی است که حد و مرز نمی شناسد. برای مشاهده قیمت فلش تبلیغاتی از طریق سایت هدایای تبلیغاتی گیفتو اقدام کنید.

چاپ فلش تبلیغاتی + فلش کارتی تبلیغاتی

یعنی می توان چاپ فلش تبلیغاتی را با طرح و شکل های مختلف به صورت سفارشی ایجاد نمود. مثلا برای یک شرکت تولید کننده لوازم التحریر می توان طراحی فلش تبلیغاتی را به صورت خودکار در نظر گرفت و از این دست موارد که به نوبه خود قابل توجه است. اصولا فلش تبلیغاتی علاوه بر طراحی، دارای انواع مختلفی به لحاظ ویژگی های فنی است که قیمت انواع فلش تبلیغاتی نیز بر همین اساس تعیین می گردد.

انواع فلش تبلیغاتی و فلش otg

وقتی قیمت انواع فلش تبلیغاتی را با توجه به امکانات و ویژگی ها و نیاز گسترده به آنها در نظر می گیریم، به محصولاتی ویژه و برتر در حوزه محصولات تبلیغاتی بدل می گردند. امروز فلش تبلیغاتی در نوک پیکان  هدایای  تبلیغاتی ای قرار دارد که قرار است به عنوان هدیه تبلیغاتی کاربردی برای مخاطبان و مشتریان در نظر گرفته شود که بسیار هم طرفدار دارد. فاکتورهایی چون ظرفیت، سرعت انتقال، جنس ساخت، نوع اتصال اعم از USB یا OTG USB و حتی طراحی اتصال دوگانه USB و OTG USB یا برند سازنده چیپست آن و… که می توانند در قیمت انواع فلش تبلیغاتی موثر باشند. با اینحال عموما در حوزه هدایای تبلیغاتی از آن دسته از فلش تبلیغاتی استفاده می گردد که از قیمت و طراحی مناسبی برای استفاده در حوزه تبلیغات برخوردار هستند.

قیمت فلش تبلیغاتی ارزان

فلش تبلیغاتی ها جزو وسایل الکترونیکی هستند که اغلب در زندگی روزمره به آنها احتیاج پیدا می کنیم. آنها به ما این امکان را می دهند تا اسناد و فایل ها بین رایانه های مختلف را انتقال دهیم. همچنین براحتی قابل حمل هستند و انواع مدل های آنها را می توان به جهت سایز و اندازه بسیار کوچکشان در کیف یا جیب خود حمل کرد. بنابراین می توانید داده ها و اسناد مهم خود را هرکجا که می روید با خود ببرید. می توانید یک فایل اسناد را به یک جلسه کاری ببرید یا فیلم مورد علاقه خود را داخل آن بریزید و برای تماشا به خانه دوستتان بروید. از اینرو فلش تبلیغاتی ها بسیار کاربردی هستند و به همین خاطر نیز از آنها برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود. منتها بیشتر کسب و کارها به اولین چیزی که دقت می کنند قیمت فلش تبلیغاتی ارزان است.

قیمت فلش کارتی تبلیغاتی + چاپ فلش کارتی

فلش کارتی یک نوع حافظه است که در کلاس EEPROM قرار می گیرد که یک فناوری ذخیره سازی است. آنها در ظرفیت های مختلف و با امکانات و ویژگی های متفاوت که در سرعت انتقال یا جنس ساخت آنها خلاصه می شود، تولید می گردند. معمولا قیمت فلش کارتی تبلیغاتی نیز بر اساس همین خصوصیات و ویژگی ها و ظرفیت آنها تعیین می گردد.  آنها می توانند داده ها را اعم از فیلم و عکس و موسیقی یا حتی اسناد و فایل های ورد را بدون نیاز به انرژی ذخیره کنند. یعنی در مواقعی که نیاز به ذخیره سازی داده ها باشد، شبیه به نوعی رم کار می کنند.

خرید فلش کارتی تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی ها با وجود تمام پیشرفت های فناوری ذخیره سازی، هنوز یکی از کاربردی ترین وسایل برای انتقال داده بین دستگاه ها محسوب می شوند. فلش تبلیغاتی ها برای پشتیبان گیری یا جابجایی فیزیکی فایل ها بسیار مفید هستند و بطور کلی از نظر سرعت انتقال از پروتکل های بی سیم بهتر عمل می کنند.

 

مزایای فلش تبلیغاتی

  • 1-فلش تبلیغاتی بسیار پرکاربرد و مخاطبان بسیاری دارد
  • 2-فلش تبلیغاتی کم حجم و براحتی قابل حمل است
  • 3-فلش تبلیغاتی از عمر و دوام طولانی برخوردار است
  • 4-فلش تبلیغاتی یک رسانه تبلیغاتی محیطی بعضا متحرک است( انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر مستلزم حمل و نقل فلش تبلیغاتی است که در این بین اطلاعات تبلیغی درج شده بر رویش را از مکانی به مکان دیگر به نمایش می گذارد)
  • 5-فلش تبلیغاتی امکان چاپ و حکاکی تبلیغات روی آن به صورت سفارشی و دلبخواه
  • 6-فلش تبلیغاتی امکان تولید طرح و شکل سفارشی فلش تبلیغاتی تبلیغاتی
  • 7-توجیه اقتصادی بالای تبلیغاتی در مقایسه با دیگر اقلام تبلیغاتی دارای کاربرد مشابه چون سی دی که با وجود ارزانتر بودن اما عمر کمی دارند و در درازمدت هزینه کرد به نفع فلش تبلیغاتی تغییر می کند.
  • 8-فلش تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی ارزشمند و خاصی است که باعث ایجاد نوعی تمایز تبلیغاتی می شود.

چاپ فلش تبلیغاتی

انواع چاپ فلش تبلیغاتی از جمله چاپ لیزری و چاپ تامپو مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ فلش کارتی تبلیغاتی به صورت رنگی با دستگاه فلت بد انجام می شود. چاپ لیزری روی فلش تبلیغاتی چرمی و فلش تبلیغاتی فلزی انجام می شود بیشتر، چاپ تامپو نیز به صورت رنگی روی انواع فلش تبلیغاتی انجام می گردد.

فلش فلزی تبلیغاتی

یکی از پرفروش ترین مدل های فلش تبلیغاتی، فلش فلزی تبلیغاتی می باشد که در مدل های مختلف، به صورت کلیدی و جیبی و انواع طرح ها تولید می شود.

فروش عمده فلش تبلیغاتی

شرکت هدایای تبلیغاتی گیفتو مرکز فروش عمده فلش تبلیغاتی در تهران با در اختیار داشتن کارگاه چاپ امکان عرضه فلش تبلیغاتی با قیمت رقابتی بهمراه گارانتی را دارد.

وب سایت هدایای تبلیغاتی گیفتو www.gifto.biz  با تلفن 02163429000 و 66563007 – 66593659 – 66593660 – 66593661 – 66903053 و شماره واتساپ 09021012930

 

همچنین ببینید

راهنمای جامع برای انتخاب دستگاه یخساز صنعتی

در عصر صنعتی امروز، دستگاه‌های یخساز صنعتی نقش حیاتی در بسیاری از صنایع، از تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *