آخرین خبرها

خرید پنل خورشیدی ارزان از شاهدژ سولار

الکتریسیته مانند جریانی حیاتی در رگ های شهر های ما جریان دارد. بدون شک زندگی بدون انرژی برق غیر ممکن بوده و یا حداقل به سختی بسیار امکان پذیر است. از آنجایی که بیشتر برق مورد نیاز انسان توسط سوخت های فسیلی تامین می شود و این منابع نیز محدود و رو به پایان هستند، بیش از هر زمانی توجه به انرژی های پاک و خورشیدی بیشتر شده است. یکی بهترین روش ها برای تامین انرژی برق از پنل های خورشیدی است.

با استفاده از پنل های خورشیدی میتوانیم برق مورد نیاز خود را تامین کنیم و از طرفی دیگر به محیط زیست نیز آسیبی وارد نمی کنیم. شرکت انرژی خورشیدی شاهدژ ( شاهدژ سولار) از شرکت های پیشگام و نوآور در زمینه ساخت و تولید پنل های خورشیدی و انواع محصولات مرتبط با سیستم های خورشیدی می باشد.

با خرید پنل خورشیدی از شرکت شاهدژ سولار با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به سادگی می توانید یک نیروگاه خورشیدی درون منزل یا محل کار خود داشته باشید. در ادامه بیشتر در مورد این تکنولوژی توضیح خواهیم داد.

پنل خورشیدی چیست؟

خرید پنل خورشیدی

پنل خورشیدی دستگاهی  است که نور حاصل از خورشید را که که بی نهایت است تبدیل به الکتریسیته می نماید. پنل خورشیدی از ترکیبات نیمه هادی تشکیل شده است که نور خورشید را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. هر صفحه خورشیدی از تعدادی سلول خورشیدی تهیه شده و یک ماژول خورشیدی را تشکیل می‌دهد.
کارایی پنل خورشیدی از مهم ترین عوامل در خرید این محصول می باشد که به عواملی همچون تابش نور خورشید ، دما و … بستگی دارد.

پنل های خورشیدی به طور کلی به دو دسته پنل خورشیدی مونو کریستال و پنل خورشیدی پلی کریستال تقسیم می شوند.

پنل های خورشیدی مونو کریستال از صفحه های سیلیکونی تک کریستالی تشکیل شده است که تنها از یک کریستال برای ساخت آن استفاده می شود. بازدهی پنل های مونو کریستال بین 15 تا 20 درصد است.

دسته ای دیگر از پنل های خورشیدی، پنل های پلی کریستال هستند . پنل خورشیدی پلی کریستال از کنار هم قرار گرفتن چندین کریستال سیلیس در یک سلول پدید می‌آید. این نوع پنل بازدهی در حدود 13 الی 16 درصد دارد.
پنل خورشیدی دیواری: این نوع از پنل های خورشیدی پرطرفدار هستند به این دلیل که به آسانی نصب می شوند. نصب این نوع پنل به تابلو برق و سیم کشی احتیاجی ندارد چرا که به باتری لیتیومی مجهز هستند .پنل خورشیدی دیواری برای فضاهایی مثل باغ و باغچه، کارگاه و محوطه‌ی کارگاه یا تابلوهای تبلیغاتی مناسب است.

باتری خورشیدی

بعد از خرید پنل خورشیدی یکی از تجهیزاتی که نیاز دارید باتری خورشیدی است. با استفاده از باتری خورشیدی جریان دریافتی از پنل خورشیدی را درون این باتری های مخصوص ذخیره سازی کرده و در وقت نیاز از آن استفاده می کنید.

خرید باتری خورشیدی

باطری های خورشیدی انواع مختلفی دارند که به دسته های صنعتی و خانگی تقسیم می شوند. باتری های صنعتی دارای ظرفیت ذخیره سازی بالاتری نسبت به باتری های خانگی هستند و همچنین میتوانید ولتاژ بالاتری را از این نوع باتری دریافت کنید.

برای دریافت قیمت انواع باتری های خورشیدی می توانید به وب سایت شرکت شاهدژ سولار مراجعه کرده و برای خرید و مشاوره با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

اینورتر خورشیدی

اینورتر دستگاهی است که جریان خروجی DC از پنل های خورشیدی که اکثرا به صورت مستقیم قابل استفاده نیست را به جریان AC قابل استفاده در برق شهری تبدیل می کند.

انواع مختلفی از اینورتر های خورشیدی از جمله اینور های رشته ای و چند رشته ای وجود دارند که خروچی های مختلفی را بر اساس نیاز دستگاه های مختلف تعیین می کنند. برای سیستم های خورشیدی از اینورتر خورشیدی سینوسی خالص استفاده می شود، اما اگر قصد داشته باشیم روشنایی یا برق دوربین مدار بسته را تأمین کنیم می توانیم از اینورتر های شبه سینوسی استفاده کنیم

خرید پنل و تجهیزات خورشیدی با بهترین قیمت

برای خرید انواع پنل های خورشیدی و تجهیزات مربوطه از جمله باتری خورشیدی، چراغ های خورشیدی، پکیج های خورشیدی و …  و اطلاع از قیمت پنل خورشیدی می توانید به سایت شاهدژ سولار به آدرس زیر مراجعه بفرمایید.

www.shahdejsolar.ir    | تلفن تماس : 02177732527

همچنین ببینید

استخدام مهندس صنایع

انواع گرایش های مهندسی صنایع و فرصت های شغلی این رشته

مهندسی صنایع به‌عنوان یکی از رشته‌های پرتقاضا و پرکاربرد دانشکده مهندسی، دارای گرایش‌های مختلفی است. گرایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *