آخرین خبرها

خرید یوسی پابجی موبایل از واریا شاپ + واریز آنی

پابجی نام یک بازی پرطرفدار است که هنوز هم بسیاری از افراد تمایل به انجام این بازی دارند. داستان این بازی بسیار جذاب است. شما با یک هواپیما در جزیره‌ای متروک فرود می‌آیید. در طول بازی باید سلاح جمع‌آوری کنید و با افراد زیادی بجنگید. برای جمع‌آوری سلاح احتیاج به خرید یوسی پابجی خواهید داشت. یوسی نوع ارز بازی است که با استفاده از آن می‌توانید برای خود سلاح و مهمات جنگی فراهم کنید. البته در جریان بازی و با کشتن هر نفر، مقداری ارز یوسی دریافت خواهید کرد. اما در مواقعی که مقدار دلار بازی شما برای خرید آیتم‌های مختلف کافی نباشد، مجبور به خرید ارز یوسی خواهید شد. برای خرید یوسی می‌توانید از طریق سایت اینترنتی www.waryashop.com اقدام کنید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۷۲۶۵۱۰۰۸ تماس حاصل فرمایید. با ثبت سفارش، در لحظه یوسی‌های خود را دریافت کنید. فرآیند دریافت کردن یوسی از طریق واریا شاپ بسیار سریع بوده به‌طوری‌که در روند بازی اختلالی ایجاد نمی‌کند.

یوسی پابجی موبایل چیست؟

یوسی‌ای که از آن بانام دلار بازی نیز یاد می‌کنند، ارز رایج بازی پابجی است که با استفاده از آن می‌توانید محصولات فروشگاه را تهیه کنید. یوسی‌های خریداری‌شده را می‌توانید برای باز کردن صندوق‌ها، خرید اسلحه، لباس و … خرج کنید. اما برای خرید یوسی پابجی باید از طریق درگاه‌های بین‌الملل اقدام کنید. همان‌طور که می‌دانید، ایران مدت‌ها است که درگیر محدودیت‌های مالی است، بنابراین خرید کردن یوسی پابجی کاری سخت به‌شمار می‌رود. اما واریاشاپ با ارائه یوسی ارزان همراه با واریز فوری این مشکل را برای شما حل کرده‌است. از طریق این سایت اینترنتی می‌توانید با پول ایران یوسی‌های خود را دریافت کنید و به‌راحتی وارد بازی پابجی شوید و ابزارهای مدنظر خود را خریداری کنید و از بازی لذت ببرید.

کاربرد یوسی در بازی پابجی

هر بازی دارای یک ارز دیجیتالی خاص است و ارز بازی پابجی، یوسی است. در بازی پابجی شما با استفاده از یوسی می‌توانید آیتم‌های مختلف را خریداری کنید. این آیتم‌ها می‌تواند خرید لباس و سایر موارد برای خود شخصیت بازی باشد و یا این‌که برای خرید اسلحه باشد. یکی دیگر از کاربردهای یوسی، شرکت در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال پس است. اگر بخواهید در این رقابت‌ها شرکت کنید، باید تعدادی یوسی که در خود بازی مقدار آن مشخص‌شده است بپردازید.

در طی روند بازی، راهکارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها بازی را ببرید و مأموریت خود را به اتمام برسانید. یکی از این راهکارها، تقویت سلاح‌های جنگی و مهمات است تا بتوانید شانس زنده‌ماندن خود را افزایش بدهید. اگر تعداد دلارهای بازی شما به حدنصاب رسیده باشد، شما به‌راحتی می‌توانید در رقابت‌ها شرکت کنید و در صورت برد، به دو برابر آن تعداد یوسی‌ها، جایزه دریافت کنید و رتبهٔ خود را ارتقا دهید. اما اگر تعداد سکه‌های بازی شما کافی نیست، مجبور به خرید یوسی پابجی خواهید شد.

پرایم پلاس پابجی چیست؟

بازی پابجی در سال 2017 ارائه شد که در ابتدای ارائه دارای نکات منفی زیادی بود. اما رفته‌رفته و با کاهش نقاط منفی بازی، تعدد زیادی بازیکن از نقاط مختلف دنیا جذب این بازی شدند. پابجی در جدیدترین اقدام خود، پکیج پرایم پابجی و پرایم پلاس را ارائه کرد. با اضافه‌شدن این ویژگی، محبوبیت این بازی به‌شدت افزایش پیدا کرد. خرید PRIME + تجربهٔ جدیدی از بازی پابجی را ارائه می‌دهد. از طریق اشتراک نسخهٔ پرایم پلاس می‌توانید به ویژگی‌های زیادی دسترسی داشته باشید و به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و امکانات جنگی دست پیدا کنید. با خرید یوسی پابجی و پرایم پلاس پابجی امکان فعال‌شدن گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای شما وجود خواهد داشت. با خرید پرایم پلاس پابجی 300 یوسی دریافت می‌کنید و به مدت یک ماه هرروز 20 یوسی دریافت خواهید کرد که در یک ماه 600 یوسی می‌شود. دیگر مزیت خرید پرایم پلاس، باز شدن قسمت BP است و با خرید این پکیج فوق‌العاده، بازی کردن اولین جعبهٔ کلاسیک با 50% تخفیف همراه خواهد بود.

خرید یوسی

خرید یوسی از طریق درگاه پرداخت پابجی ممکن است برای همه میسر نباشد، چراکه باید به یک درگاه بین‌المللی متصل شوید. به همین منظور سایت‌های اینترنتی زیادی هستند که ارز یوسی را ارائه می‌کنند، اما اعتماد کردن به هر سایت اینترنتی کاری اشتباه است، چراکه شما قرار است برای خرید یوسی‌ها هزینه کنید. مورد دیگری که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید، قیمت معقول و مقرون‌به‌صرفه است.

یوسی ارزان و مطمئن را از سایت اینترنتی واریا شاپ بخواهید. ما در واریا شاپ تمامی خدمات را خیلی سریع و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم تا در روند بازی شما وقفه‌ای ایجاد نشود. تمامی فعالیت‌های ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که خیال شما را از بابت دریافت خدمات باکیفیت راحت می‌کند. روند خرید یوسی پابجی از طریق این سایت آسان است تا به‌راحتی و در هر ساعت شبانه‌روز، بتوانید ارز بازی خود را تهیه کنید. در این سایت سعی بر آن شده‌است که بسته‌های متنوعی جهت ارائه به شما گیمرهای عزیز وجود داشته باشد. بااین‌حال اگر درمورد خرید بسته‌ها سؤالی دارید و یا در حین خرید با مشکلی روبه‌رو شده‌اید، می‌توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

سؤالات متداول

  1. چگونه می‌توانم یوسی بازی خریداری کنم؟

از طریق سایت اینترنتی www.waryashop.com و شماره تلفن ۰۹۱۷۲۶۵۱۰۰۸ امکان خرید ارز یوسی و پرایم پلاس پابجی وجود خواهد داشت.

  1. آیا خرید نسخهٔ پرایم پلاس اجباری است؟

خیر. خرید نسخه‌های پرایم و پرایم پلاس اجباری نیست، اما با خرید این پکیج‌ها قابلیت‌های زیادی برای شما فعال می‌شود که از طریق آن‌ها می‌توانید سطح بازی خود را ارتقا بدهید.

  1. آیا امکان پرداخت درون برنامه‌ای وجود دارد؟

تمامی پرداخت‌های بازی درون‌برنامه‌ای است. اما با توجه به تحریم بودن ایران، این امکان وجود ندارد، بنابراین از طریق درگاه جایگزین مورد اعتماد می‌توانید یوسی پابجی را خریداری کنید.

  1. ارز یوسی خریداری‌شده توسط سایت چگونه به حساب کاربری من افزوده خواهد شد؟

در زمان خرید و در بخش اطلاعات، باید نام اکانت خود را وارد کنید. پس از خرید، ارزهای یوسی به اکانت شما اضافه خواهند شد. اطلاعات دریافتی فقط محدود به نام اکانت است و نیازی به واردکردن رمز عبور بازی نیست، بنابراین جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

کلام آخر

با توجه به تحریم‌های ایران، امکان خرید یوسی پابجی از طریق خود بازی برای بسیاری از کاربران وجود ندارد، بنابراین خرید ارز یوسی از سایت‌های بازی، گزینهٔ جایگزین خواهد بود. یک سایت اینترنتی معتبر روند خرید آسانی دارد و یوسی‌های خریداری‌شده را به‌طور آنی و در لحظه به اکانت شما واریز می‌کند. به نظر شما بهترین سایت اینترنتی خرید یوسی کدام است؟

همچنین ببینید

آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب می‌کند؟+بهترین روش استفاده

کنسول‌های بازی همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهند و به بخشی جدایی‌ناپذیر از سرگرمی امروزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *