آخرین خبرها

روش خرید شارژ همراه اول بدون معطلی و به مبلغ دلخواه!

خوشبختانه امروزه از آنجایی که بیشتر کارها به وسیله تلفن همراه و اینترنت انجام می‌شود، دیگر نیازی نیست مانند گذشته برای خرید اینترنت یا شارژ همراه اول به دستگاه‌های خودپرداز یا دستگاه کارتخوان مراجعه کنید. بلکه می‌توان به راحتی با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص خرید شارژ این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام داد.

با این وجود، باز هم هستند کسانی که روش‌های قدیمی و سنتی مانند خرید شارژهای کاغذی را ترجیح می‌دهند. خرید این گونه شارژها معمولاً مشکلاتی به همراه دارد. در این مقاله می‌خواهیم درباره خرید شارژ همراه اول و مشکلات خرید شارژ به صورت حضوری صحبت کنیم.

خرید شارژ به صورت حضوری چه مشکلاتی دارد؟

یکی از روش‌هایی که هنوز هم که هنوزه برخی از افراد برای خرید شارژ همراه اول از آن استفاده می‌کنند، مراجعه به دستگاه‌های خود پرداز و یا خرید شارژ کاغذی است. مشترکان همراه اول می‌توانند با مراجعه به دستگاه خودپرداز بانک‌ها و یا مراجعه به فروشگاه‌ها اقدام به خرید کارت شارژ همراه اول کنند. اما این روش مشکلاتی به همراه دارد که در ادامه می‌خواهیم درباره آن‌ها صحبت کنیم:

دریافت هزینه بیشتر

برخی از فروشگاه‌ها کارت شارژ یا شارژهای کاغذی دستگاه کارتخوان را با هزینه کمی گران‌تر به مشتریان می‌فروشند. در نتیجه می‌توان گفت خرید شارژ کاغذی خیلی مقرون‌به‌صرفه نیست؛ زیرا هزینه بیشتری در قبال خرید شارژ از شما دریافت می‌شود.

اتلاف وقت

به این سوال پاسخ دهید. هنگامی که شارژ شما تمام می‌شود کدام روش خرید شارژ کمتر وقت شما را می‌گیرد؟ آیا مراجعه به فروشگاه‌ها یا دستگاه عابر بانک بهتر است یا اینکه با استفاده از اپلیکیشن‌ها شارژ خود را خریداری کنید؟ مسلماً مراجعه به فروشگاه برای خرید کارت شارژ و یا پیدا کردن بانک مورد نظر برای خرید شارژ همراه اول بسیار زمان‌برتر از هنگامی است که شما از اپلیکیشن‌های خرید شارژ استفاده می‌کنید.

پاک شدن کد شارژ

همه ما برای یکبار هم که شده این مشکل را در زندگی خود تجربه کرده‌ایم که در هنگام خرید شارژ متوجه شده‌ایم چند رقم از کد شارژ پاک شده و یا به خوبی خوانده نمی‌شود. در کارت شارژهایی که کد محرمانه دارند و باید آن‌ها را با ناخن پاک کنید، احتمال اینکه چند رقم از کد شارژ حذف شود وجود دارد.

از طرفی دیگر شارژهای کاغذی هم به همین صورت هستند. به طوری که اگر آن‌ها را در کیفتان قرار دهید و یا روی آن‌ها آب بریزد دیگر شارژ خوانا نخواهد بود. این موضوع باعث هدر رفتن پول شما می‌شود. علاوه بر این، اگر رقم شارژ را بیش از حد مجاز در تلفن همراه خود وارد کنید تلفن همراه، شما را به مدت ۲۴ ساعت از وارد کردن هر گونه شارژ محروم می‌کند.

گم شدن کارت شارژ

تا به حال بارها پیش آمده که کارت شارژ خریداری کرده‌اید اما پس از اینکه داخل کیف خود را گشتید متوجه شده‌اید که کارت شارژتان نیست. کارت شارژ یک عیب بزرگی که دارد این است که احتمال گم شدن آن‌ها بسیار زیاد است بنابراین خیلی ارزش خرید ندارند.

چگونه به صورت آنلاین و بی دردسر شارژ همراه اول خریداری کنیم؟

ترکیب اینترنت و گوشی موبایل یک فرصت استثنایی را برای ما فراهم کرده تا زندگی آسانی داشته باشیم و بتوانیم کارهای خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

نرم افزارهای موبایل با استفاده از قدرت دنیای مجازی هر روز امکانات خود را به‌روزتر و پیشرفته‌تر می‌کنند. در کشور ایران نرم‌افزارهای بسیار خوبی وجود دارد که با نصب آن‌ها می‌توانید اقدام به خرید شارژ در کمترین زمان ممکن کنید.

یکی از این اپلیکیشن‌ها که قصد معرفی آن را داریم، سوپر اپلیکیشن تاپ نام دارد که سریع‌ترین روش ممکن برای خرید شارژ همراه اول محسوب می‌شود. خرید شارژ بدون واسطه از طریق اپراتورها و زیر نظر بانک پارسیان انجام می‌شود؛ در نتیجه خیال شما را بابت یک تراکنش امن راحت می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در کمتر از ۳۰ ثانیه انواع شارژ رایتل، همراه اول و ایرانسل را خریداری کنید.

همچنین اپلیکیشن تاپ انواع شارژها از مبلغ ۲ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این‌ها، حتی می‌توانید مبلغ دلخواه خود را برای خرید شارژ وارد کنید.

آشنایی با دیگر امکانات سوپر اپلیکیشن تاپ

سوپر اپلیکیشن تاپ، یکی از نرم افزارهای بسیار پرکاربرد است که امروزه هر کسی که تلفن همراه به دست دارد به آن احتیاج خواهد داشت. با استفاده از تاپ می‌توانید قبض آب، قبض برق، قبض گاز، قبض تلفن ثابت و قبض تلفن همراه خود را تنها در یک دقیقه با امنیت بالا و به راحتی پرداخت کنید.

نکته جالب دیگر این است که برای پرداخت قبض‌های خود یا خرید شارژ از طریق این اپلیکیشن می‌توانید از کارت‌های بانکی و یا کارت‌هایی که در کیف پول اعتباری تاپ دارید استفاده کنید. اما امکانات این اپلیکیشن به همین‌جا محدود نمی‌شود، بلکه تاپ ۷۳ سرویس به مخاطبان خود ارائه می‌دهد که از جمله آن می‌توان به پرداخت عوارضی، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه تک سفر آزادراهی، جریمه و خلافی خودرو، عوارضی (B2B)، طرح ترافیک و کاهش آلودگی، گردشگری و تفریحاتی، بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، عوارض خروج از کشور، استعلام ممنوع الخروجی، بلیط اماکن گردشگری، تسهیلات سفر، تور مسافرتی، بازارچه صنایع دستی، بلیط سینما، کارت به کارت، شارژ و بسته همراه اول، ایرانسل و رایتل، نیکوکاری و خیریه، بیمه، همراه بانک پارسیان، اعتبار سنجی اشخاص، خدمات پارسی کارت، افتتاح حساب غیرحضوری، خدمات پذیرندگان، کارت هدیه مجازی، کارت کادونا، بازار سرمایه، احراز هویت سجام، حق تقدم سهام، توکن ققنوس، سود سهام و… اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مطلب درباره خرید شارژ همراه اول و مشکلات خرید شارژ حضوری صحبت کردیم. همان طور که می‌دانید، امروزه روش‌های بسیار مختلف و آسانی برای خرید انواع شارژهای گوناگون و شارژ همراه اول وجود دارد. با استفاده از سوپر اپلیکیشن تاپ می‌توانید شارژ همراه اول، ایرانسل، رایتل و… را در کم‌ترین زمان ممکن خریداری کنید و دیگر وقت خود را برای مراجعه حضوری به بانک‌ها یا فروشگاه‌ها برای خرید کارت شارژ تلف نکنید.

همچنین ببینید

بهبود عملکرد وبسایت با استفاده از CDN

همه می‌دانیم که سرعت یک وبسایت تا چه حد می‌تواند در موفقیت آن نقش حیاتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *