آخرین خبرها

شرکت وب24 طراح موفق کسب و کار آنلاین شما

کسب و کار آنلاین در دنیای امروز از یک موضوع فانتزی محبوب افراد خوره تکنولوژی به یک نیاز اولیه تبدیل شده است. نه‌تنها کاربران و مشتریان به کسب و کارهای آنلاین نیاز دارند بلکه برای خود کسب و کارها هم آنلاین شدن به یک ضرورت تبدیل شده است، چراکه دورشدن از فضای آنلاین جز عقب ماندن از دور رقابت معنایی ندارد.

آمارها نشان می‌دهد هر روز بر تعداد کاربران آنلاین کسب و کارها افزوده می‌شود، حتی به نظر می‌رسد سرعت رشد آنها هم زیادتر می‌شود. به همین دلیل، در حال حاضر اینترنت به یک بازار پر از مشتری دست به نقد تبدیل شده که محدودیت‌های زمانی و مکانی را هم کنار زده است. مهم نیست در چه ساعتی از شبانه‌روز یا در ایام تعطیلات باشید، حتی مهم نیست در کدام شهر ساکن باشید، اگر کسب و کار خود را آنلاین کرده باشید، هر لحظه ممکن است یک مشتری از سایت شما خرید کرده و پول آن به حساب‌تان واریز شود.

طراحی سایت؛ قدم اول آنلاین‌شدن

طراحی سایت را می‌توان مهم‌ترین و اصلی‌ترین قدم برای راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین دانست. البته قدم‌های دیگری هم در کنار آن باید بردارید؛ قدم‌هایی مثل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از انواع تبلیغات اینترنتی و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. مجموعه این قدم‌ها یک استراتژی کلی برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما می‌سازند که به جذب مشتریان از کانال‌های مختلف منجر می‌شود.

سایت شما؛ مغازه آنلاین شما

با این حال در بین این فعالیت‌ها، طراحی سایت از همه مهم‌تر است. طراحی سایت را می‌توان شبیه به خرید مغازه در نظر گرفت. در دنیای واقعی شما تا وقتی مغازه نداشته باشید، نمی‌توانید کسب و کار خود را به صورت پایدار برقرار کنید؛ در دنیای اینترنت هم تا وقتی سایت نداشته باشید انگار که جایی برای حضور دائمی ندارید.
طراحی سایت قدم اول آنلاین شدن کسب و کار شما است که باید این قدم را محکم بردارید. از آنجا که گزینه‌های متعددی برای ساخت سایت، نوع آن و امکانات موردنیاز پیش روی شما قرار می‌گیرد، احتمالاً برای راه‌اندازی سایت دچار سردرگمی زیادی شوید. برای مثال طراحی سایت اختصاصی و سفارشی یا طراحی سایت وردپرس دو گزینه اصلی مقابل شما است که یکی امکانات و ویژگی‌های بیشتری به شما می‌دهد و دیگری هزینه‌ای شما را به شدت پایین می‌آورد. در صورتی که آشنایی کافی با این گزینه‌ها نداشته باشید و از یک مشاوره درست هم برخوردار نباشید، انتخاب بین گزینه‌ها واقعاً کار سختی است.

وب 24؛ ارائه دهنده خدمات طراحی سایت حرفه ای

در صورت نیاز به دریافت خدمات طراحی سایت می‌توانید از شرکت وب 24 کمک بگیرید. این شرکت سابقه‌ای بیش از 15 سال در زمینه طراحی سایت و خدمات سئو دارد. وب 24 با سابقه طولانی مدت خود، نمونه کارهای موفقی در زمینه آنلاین کردن کسب و کارها داشته که می‌توانید آنها را در صفحه نمونه کار وب سایت آن مشاهده کنید.

خدمات طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت گردشگری از جمله اصلی‌ترین گزینه‌های خدمات طراحی سایت وب 24 است. قیمت طراحی سایت در این مجموعه بر اساس اینکه طراحی سایت اختصاصی بخواهید یا استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده را ترجیح بدهید، همچنین امکانات موردنیاز سایت و طراحی صفحات تعیین می‌شود.

خدمات سئو حرفه ای در وب 24

پس از طراحی سایت حرفه ای نوبت به دریافت خدمات سئو می‌رسد. سئو یا بهینه سازی سایت فرایندی است که سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کند تا برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان رتبه‌های بالا را در گوگل بدست آورید. این کار باعث جذب مشتریان بالقوه زیادی به سایت شما می‌شود.

در خدمات سئو حرفه ای وب 24 ابتدا کلمات کلیدی سایت شما شناسایی می‌شود. این کلمات همان عبارت‌هایی هستند که مشتریان احتمالی شما در گوگل جستجو می‌کنند. پس از شناسایی کلمات کلیدی روند تولید محتوا و انجام سئو داخلی روی سایت انجام می‌شود. پس از آن هم سئو خارجی یا لینک‌سازی برای سایت شما در نظر گرفته می‌شود. تعرفه سئو سایت بر اساس تعداد کلمات کلیدی هدف، میزان رقابت در حوزه کاری شما و حجم فعالیت‌های لازم برای بهینه سازی فنی سایت تعیین می‌شود.

از آنجا که روند فعالیت‌های سئو طولانی مدت است، بسیاری از کسب و کارها برای استفاده از آن دچار تردید می‌شوند، زیرا نمی‌توانند کیفیت خدمات دریافتی را بسنجند. وب 24 با تجربه بالا و نمونه کارهای موفق متعدد می‌تواند اطمینان خاطر لازم در دریافت خدمات سئو حرفه ای را برای شما ایجاد کند.

خدمات تولید محتوا در وب 24

علاوه بر خدمات طراحی سایت و سئو، می‌توانید خدمات تولید محتوا هم از مجموعه وب 24 دریافت کرده و برای صفحات مختلف خود محتوای موردنیاز را تحویل بگیرید.

سفارش طراحی سایت و سئو به وب 24

در صورت نیاز به سفارش طراحی سایت می‌توانید با مراجعه به صفحه درخواست مشاوره در وب سایت وب 24، فرم مربوطه را پر کنید تا کارشناسان این شرکت طی تماس با شما راهنمایی و مشاوره لازم را به شما ارائه کنند.
همچنین اگر قصد سفارش سئو دارید می‌توانید به صفحه مشاوره رایگان سئو مراجعه کرده و با تکمیل فرم منتظر تماس کارشناسان وب 24 باشید. البته قبل از آن هم می‌توانید نمونه کارهای موفق این شرکت را در صفحه نمونه کارها مشاهده کنید و با خیال راحت تصمیم خود را بگیرید.

 

همچنین ببینید

7 مزیت داشتن پشتیبانی شبکه و سرور برای سایت

7 مزیت داشتن پشتیبانی شبکه و سرور برای سایت

امروزه شرکت‌های زیادی هستند که برای ارتباط آسان از شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌کنند. با افزایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *