آخرین خبرها

معرفی فیلم های هندی جدید + راهکار دانلود

هندی ها با قدرت تخیل بالایی که دارند تا هزارن سال دیگر هم میتوانند اثری بسازند که پربیننده باشد. احساسات از دخیل ترین ویژگی های فیلم های هندی می باشد. برای 2022 فیلم های خارجی و هندی جهت معرفی برای شما مخاطبان آماده ساخته ایم.

در گذشته فیلم هایی هندی بیشتر جنبه عاشقانه و اجتماعی داشته اند. تقریبا کسی نیست که فیلم های هندی برای او یک نوستالژی به حساب نیاید. فیلم هایی مانند نغمه، باغبان، جانور، گلستان، از نسل آفتاب و… برای همه ما خاطره انگیزند. چه بسا این فیلم ها را با عزیزانی دیده ایم که بین ما نیستند یا دوستشان داشته ایم و خاطرات زیادی را برای ما زنده میکنند. موضوع اصلی همه آنها تبعیض، عشق، فقر، مبارزه با ظلم، پیدا کردن گمشده و حوادثی از این دست که گاهاً دیده اید در این فیلم شخصیت اصلی بعد از سالها برادرش را پیدا میکند. سالها گذشت و این آثار بنظر کمی قابل حدس و پیش بینی بود. نگرش جدید سینمای هند اغراق بیش از حد در اکشن است. با ما همراه باشید از بخش دانلود فیلم هندی رسانه ناب مووی با معرفی چندین فیلم هندی جذاب و جدید.

معرفی فیلم های هندی جدید

  • دانلود فیلم کارنان (Karnan-2021)

فیلم Karnan ساخت 2021 کشور هند به کارگردانی ماری سلواراج و تهیه کنندگی کالایپولی اس تانو است. در این فیلم دانوش، لال، یوگی بابو، ناتاراجان سوبرامانیام و راجیشا ویجایان ایفای نقش می کنند. این فیلم دارای موسیقی ساخته شده توسط سانتوش نارایانان، فیلمبرداری توسط تنی اسوار، و تدوین توسط سلوا آر انجام گرفته است. کارنان، یک جوان نترس روستایی، به دلیل شکنجه های یک افسر پلیس، باید برای حقوق محافظه کاران روستای خود مبارزه کند.همچنین این فیلم ابتدا قرار بود در دسامبر سال ۲۰۲۰ در کشور هندوستان اکران شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این تاریخ به تعویق افتاد و سرانجام اولین بار در ۹ آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی در کشور هندوستان منتشر شد. جالب است بدانید این فیلم پس از اکران، نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد و آن‌ها کارگردانی، فیلمبرداری و همچنین داستان واقع‌ گرایانه فیلم را ستودند.

  • دانلود فیلم دختر (Chhorii-2021)

فیلم Chhorii یک فیلم ترسناک هندی زبان محصول 2021 به کارگردانی ویشال فوریا و تهیه کنندگی بوشان کومار، کریشان کومار، ویکرام مالهوترا، جک دیویس، شیخا شارما و شیو چانانا است. این فیلم که بازسازی فیلم لاپاچاپی به زبان مراتی است، نوشرات بهاروچا را در نقش اصلی در کنار میتا وشیشت، راجش جاییس و ساوراب گویال بازی می‌ کند.

دختر داستان غم انگیز یک زوج جوان است که در قلب هند زندگی می کنند. ساکشی (Nushrratt Bharuccha) هشت ماهه باردار است که این زوج که مجبور به ترک خانه خود شده اند به خانه ای پناه می برند که در داخل یک مزرعه نیشکر پنهان شده است. با این حال، مزارع با رازهای گذشته پر شده است که با باز شدن فیلم شروع به گشودن می کند و تهدیدی برای مادر و فرزند متولد نشده اش است. حتی زمانی که ساکشی سعی می‌کند خود و نوزاد متولد نشده‌اش را نجات دهد، دیدن سه بچه مرموز و یک زن زغال‌ شده همراه با یک لالایی هیجان‌ انگیز که از یک ترانزیستور قدیمی سرچشمه می‌گیرد، عقل او را خراب می‌ کند. آیا ساکشی می تواند خود را نجات دهد؟ آیا او می تواند از فرزند متولد نشده خود محافظت کند؟ و مهمتر از همه، آیا ساکشی می تواند مانند مزارع از پیچ و خم خارج شود؟ تلاش ساکشی برای یافتن پاسخ همه این پرسش‌ها ما را به سفری می‌ برد که دارای ترس، هیجان و لرز است، همه به نسبت مساوی. برای دانلود فیلم های جدید هندی با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی با ترافیک نیم بها به سایت ناب مووی سر بزنید.

  • دانلود فیلم دوستی یا رفاقت (Friendship)-2021

فیلم دوستی یا رفاقت (Friendship) یک فیلم جنایی، معمایی و هیجان انگیز به زبان تامیل هندی محصول 2021 به کارگردانی جان پل راج و شام سوریا است. بازسازی فیلم ملکه به زبان مالاییایی، در این فیلم بازیگرانی چون آرجون، هاربهاجان سینگ، لوسلیا ماریانسان، ساتیش به ایفای نقش می پردازند. این اولین حضور سینگ و ماریانسان پس از حضور او در Bigg Boss Tamil است. داستان دوستی در کالج، حماسه ای احساسی است که در آن دو دوست تمام تلاش خود را می کنند تا به دختری کمک کنند تا عدالت را به دست بیاورد، دختری که مورد آزار جنسی قرار می گیرد و توسط افراد بدجنس کشته می شود. آیا آنها موفق خواهند شد؟ به هر حال، عدالت به تأخیر افتاده، عدالت انکار شده است.

  • دانلود فیلم فیلم هندی شرنی یا شیر زن (Sherni)

فیلم هندی شرنی یا شیر زن (Sherni) فیلمی دراماتیک و مهیج محصول کشور هندوستان به کارگردانی و نویسندگی آمیت ماسورکار فیلمنامه نویس هندی است که فیلم کمدی سلیمانی کیدا (Sulemani Keeda) را کارگردانی کرد؛ دومین فیلم بلند او ، نیوتن به عنوان ورودی هند برای بهترین فیلم خارجی زبان در نودمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد؛ او همچنین برای این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کرد؛ در فیلم شرنی که از سرویس استریم آمازون پرایم پخش شده است، ستارگانی همچون ویدیا بالان، میوکول چادا، ویجای راز، نیراج کابی، راجش بانیک، شارات ساکسنا، گوپال دات، بریجندرا کالا، ایلا آرون، ساتیاکام اَنِند، میوکیش پراجاپاتی در این فیلم بازی کرده اند.

ویدیا وینسنت DFO جدید دهکده ای است که در آن یک ببر از مدت ها قبل با کشتن مردم مکان را به وحشت انداخته است. پس از مطالعه جزئیات بیشتر تصور می شود که ببر T 12 باشد، ویدیا و تیمش روستاییان را از نحوه ایمن بودن آگاه می کنند و به آنها اطلاع می دهند. از هر لحظه مشکوکی که در جنگل رخ می دهد که منجر به ببر می شود. اما سیاست دهکده یک ورزش غافلگیرکننده است و یک تیرانداز تیزبین رانجان راجانس (پینتو بهایا) فراخوانده می شود تا ببری را شکار کند که به شکار برای ایجاد رکورد اعتقاد دارد.

فیلم های هندی زیادی برای سال جدید وجود دارد که بزودی منتشر خواهند شد. این آثار در دانلود فیلم 2022 سایت ناب مووی در دسترس هستند. فیلم گانگوبای کاتیاوادی، به کارگردانی Sanjay Leela Bhansali در ژانر درام، ساخته شده و قرار است در تاریخ January 6, 2022 اکران شود. فیلم RRR محصول 2022 ساخت هند، این فیلم به کارگردانی S.S. Rajamouli در ژانر درام با اکشن، ساخته و در تاریخ January 7, 2022 اکران خواهد شد. به رسانه ناب مووی به آدرس Naabmovie.ir مراجعه کنید و در دنیای فیلم های 2022 هندی غوطه ور شوید.

همچنین ببینید

7 مزیت داشتن پشتیبانی شبکه و سرور برای سایت

7 مزیت داشتن پشتیبانی شبکه و سرور برای سایت

امروزه شرکت‌های زیادی هستند که برای ارتباط آسان از شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌کنند. با افزایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *