آخرین خبرها

مقایسه جدیدترین مدل‌های رنو در بازار

رنو یک شرکت فرانسوی است که خودروهای تولید شده توسط آن در سراسر دنیا محبوب هستند. ایران نیز یکی از کشورهایی است که ماشین‌های کلاس بالای رنو در خیابان‌های آن دیده می‌شود. از محبوب‌ترین خودروهای این شرکت می‌توان به تلیسمان، داستر، کپچر و کولیوس اشاره کرد.

برخی از این خودروها همزمان با عرضه جهانی وارد کشورمان شدند. خرید و فروش این خودروها در بازار آزاد و نمایندگی‌های این شرکت انجام می‌شود. برای بررسی قیمت مدل‌های مختلف رنو تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خودروهای رنو‌‌ در بازار ایران

قیمت خودرو در بازار با قیمت نمایندگی‌ها متفاوت است. همانطور که می‌دانید نمایندگی‌ها با دریافت مبلغ پایه، ‌پس مدت مشخص ماشین را به مشتری تحویل می‌دهند. اما افراد می‌توانند خودروی مورد نظر خود را از بنگاه‌های ماشین و بازار آزاد با قیمت بالاتر بخرند و در همان زمان نیز خودرو را تحویل بگیرند.

به همین دلیل قیمت خودرو دارای بازه‌ قیمتی مشخصی است. شما برای استعلام قیمت روز خودرو می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌های معتبر مرتبط با ماشین از قیمت خودرو داخلی و خارجی مطلع شوید.

قیمت روز خودرو کولیوس در بازار ایران

کولیوس یکی از مهم‌ترین محصولات تولید شده پس از ادغام رنو-نیسان است. نسل دوم این ماشین دارای همان پیشرانه نسل قبل است اما پیشرفت‌هایی نیز داشته است. در این مدل ما طراحی رنو‌ را همراه با پلتفرم فنی پرطرفدار نیسان می‌بینیم. ترکیب این دو باعث شده کولیوس یکی از ماشین‌های محبوب این شرکت خودروسازی در سال‌های اخیر باشد.

کولیوس همزمان با عرضه جهانی آن وارد بازار ایران نیز شد. از مزایای این ماشین می‌توان به سیستم محرکه سه حالته و پلتفرم مشترک با ایکس‌تریل اشاره کرد. قیمت روز این خودرو در حال حاضر به ‌دلیل نوسانات ارز تغییرات زیادی دارد. با این حال این ماشین نسبت به مدل و شرایط آن بین ۳ میلیارد تا ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روز خودرو تلیسمان در بازار ایران

تلیسمان یکی از خودروهای رنو محسوب می‌شود که در آن از زبان طراحی جدید این شرکت استفاده شده است. تلیسمان از خودروهای بسیار لوکس رنو به شمار می‌آید و همزمان با عرضه جهانی آن در سال ۲۰۱۶ وارد کشور ایران نیز شد. مدل‌های محدودی از این ماشین مدل ۲۰۱۶ در بازار وجود دارد. زیرا واردات انبوه آن در سال ۲۰۱۷ انجام شد. این ماشین دارای تو تیپ (2E) و (3E) است.

تیپ ای‌۲ مربوط به مدل‌های ۲۰۱۶ بوده که در بازار کمیاب هستند اما تیپ ای۳ که تعداد بیشتری از آن در بازار ایران موجود است دارای امکانات رفاهی متعددی از جمله سنسور جلو، رادار نقطه کور، هدآپ، صندوق‌پران هوشمند، سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن جلو و عقب، ماساژور، مانیتور بزرگ، صندلی‌های کامفورت و سیستم صوتی (BOSE) هستند.

قیمت روز خودرو تلیسمان نیز‌ مانند خودروهای خارجی دیگر تغییرات زیادی دارد. این ماشین در بازار ایران از دو میلیارد پانصد تا دو میلیارد و نهصد معامله می‌شود.

قیمت روز خودرو داستر در بازار ایران

خودروی داستر یکی از ارزان قیمت‌ترین خودروهای کراس‌اور بازار است که در مدل(4WD)  توانایی آفرود نیز دارد. این ماشین با مدل تک دیفرانسیل نخستین بار در سال ۲۰۱۴ وارد ایران شد. در سال ۲۰۱۶ نیز واردات مدل دو دیفرانسیل آن انجام شد.

داستر در مدل 2016 با فیس‌لیفت کمی همراه بود که عمده تغییرات آن مربوط به گرافیک جدید چراغ‌های جلو و عقب و طراحی مجدد جلوپنجره و سپرها بودند. این ماشین در بازار ایران یک میلیارد و دویست تا یک میلیارد و نهصد میلیون معامله می‌شود.

قیمت روز خودرو کپچر در بازار ایران

کپچر در سال ۲۰۱۳ به بازار جهانی عرضه شد. با  محبوب شدن خودروهای کراس‌اور، کپچر نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شد. این ماشین در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت ایران خودرو وارد ایران شد. قیمت این ماشین در بازار ایران بین یک میلیارد و صد میلیون تا یک میلیارد و هفتصد میلیون معامله می‌شود.

این ماشین در اولین سال فروش خود بعد از داستر، پرفروش‌ترین خودروی اروپا شناخته شد. همچنین در نمایشگاه سال ۲۰۱۳ در سئول کره جنوبی با فروش ۱۰۰۰ دستگاه از این ماشین در هفت دقیقه خودروی سال ۲۰۱۴ در کره جنوبی انتخاب شد و در ۴ سال متوالی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ پرفروش‌ترین خودروی اروپا در کلاس خود قرار گرفت.

این خودرو بر پایه نسل چهارم رنو کلیو با همان خطوط طراحی و به عنوان بخشی از استراتژی طراحی بازسازی رنو ساخته شده ‌است. این ماشین در ایران نیز با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

در این مطلب با قیمت روز مدل‌های مختلف خودروهای رنو آشنا شدید. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌های معتبر مرتبط با خودرو از قیمت روز و تعبیرات قیمت به طور کامل مطلع شوید.

همچنین ببینید

خرید سریع بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث آرمان در کمترین زمان

بیمه آرمان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای است که بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *