آخرین خبرها

مهراد جم و آغاز آوای جم

زندگی هنری انسان را به کلی تغییر می دهد و همین باعث می شود تا در دنیایی فارغ از دنیای کنونی زندگی کرد. معمولا هنر در کشور ما به خوانندگی محدود شده است و اکثر اوقات باید ریتم های موسیقی را هنری ناب در کشور دانست چرا که ورودی خوبی می توان از آن ها دریافت کرد.

یکی از این استعداد های موسیقی که توانست در مدتی بسیار کوتاه شهرت بسیار زیادی را از آن خود کند مهراد جم خواننده جوان موسیقی پاپ کشور می باشد. مهراد جم درواقع از دسته هنرمندانی است که غرق در عالم موسقی و هنر شده اند. این می تواند یکی از دلایلی باشد که مهراد جم را تبدیل به یک خواننده مشهور و محبوب در کشور کرده است. برای دانلود آهنگ جدید مهراد جم با ما همراه باشید.

ادامه مسیر هنری و ساخت موزیک و هنر خوانندگی سبب شد تا مهراد جم بتواند برای خود به همراه هادی حسینی مدرسه خوانندگی و آموزش هنر موسیقی به نام آوای جم را راه اندازی کند. همچنین شهرت بالای وی سبب همکاری او و ساخت اهنگی تلفی در زمینه موسیقی پاپ به همراه سینا سرلک خواننده سنتی خوان می باشد. اهنگ جدید مهراد جم چرا ساکتی به همراه سینا سرلک به انتشار رسیده است.

شناخت کامل این هنرمند دوستداشتنی می تواند به طرفداران این خواننده کمک کرده باشد.

مهراد جم مردادی با احساس

مهراد جم متولد 14 مرداد سال 1376 می باشد. این خواننده در شهر زیبا و جنوبی آبادان چشم به جهان گشوده است. مهراد جم از خواننده های نسل سوم موسیقی پاپ بوده که در ابتدا فعالیت های خود را در زمینه ترانه سرایی و آهنگسازی آغاز نماید. نام اصلی مهراد جم محسن سعیدی کیا بوده که بعد ها به مهراد جم در زمینه موسیقی شهرت یافته است.

مهراد عزیز در همان کودکی علاقه بسیاری به موسیقی داشت. این خواننده جوان فعالیت های هنری خود را بصورت جدی در زمینه بازیگیری شروع کرده است. وی در سال 1390 زمانی که به سن 14 سالگی رسیده بود در سریال «چای شیرین» به کارگردانی پیمان ماندگار ایفای نقش کرده است.

مهراد عزیز توانست در این مجموعه صدای خود را به گوش شنونده های موزیک برساند و همین مورد اولین گام برای دیده شدن در رسانه ملی و شنیدن صدای احساسی او در شبکه تلویزیونی بود. با استقبال شنونده ها از صدای او مهراد جم به سمت خوانندگی روانه شد.

وارد شدن به موسیقی و آغاز دنیای خوانندگی

همانطور که بیان شد مهراد جم فعالیت های هنری خود را در زمینه موسیقی با ساخت آهنگ آغاز کرده بود. اولین فعالیت جدی مهراد جم در زمینه موسیقی ترانه سرایی آهنگ جان جان برای میثم ابراهیمی بود که در بهمن ماه سال 1397 به انتشار رسید. وی بعد از از ترانه سرایی در زمینه آهنگسازی نیز مدتی فعالیت جدی داشت. برای دانلود مهراد جم جدید کلیک کنید.

مهراد جم با همکاری هادی حسینی و مسعود جهانی توانست در 9 اردیبهشت سال 1398 زمانی که به سن 22 سالگی رسیده بود با انتشار اولین اهنگ رسمی خود به نام «شمال» شهرت بسیار بالایی را بدست بیاورد. و این شهرت تنها با انتشار یک موزیک صورت گرفت.

بعد از گذشت مدت کوتاهی مهراد جم توانست با انتشار قطعه دوم خود به نام «غمت نباشه» در تاریخ 30 اردیبهشت سال 1398 تبدیل به یک خواننده بسیار مطرح شود. تنظیم و اهنگسازی این اثر توسط مسعود جهانی بود که تقریبا موزیک وی جز بهترین اهنگ های سال قرار گرفت.

حامیان مهراد جم در موسیقی

مهراد جم در زمینه موسیقی 3 سهامدار مطرح داشته که وی را به پله های ترقی راهنمایی کردند. مسعود جهانی تنظیم کننده با مهارت و مشهور بعنوان اهنگساز، هادی حسینی به عنوان سرمایه گذار و میثم ابراهیمی که مسئول گرفتن مجوز آهنگ های وی شناخته می شد.

از دیگر حمایت های افراد برای مهراد جم می توان به حضور چهره های شناخته شده در کلیپ هایش نام برد که وی را به یک خواننده مشهور و معروف تبدیل کرده بود. حتی می توان تبلیغات خواننده های مشهور و چهره های شناخته برای مهراد جم را از دلایل اصلی شهرت او دانست.

محبوب ترین آهنگ های مهراد جم

مهراد جم با آنکه فعالیت زیادی در زمینه موسیقی داشته است اما تاکنون موفق به انتشار آلبوم نشده است. این خواننده خوش صدا و جویای نام آهنگ های تکی بسیاری داشته که تقریبا همه آن ها را شنیده و یا خاطرات خوبی را برای خود با ریتم این موزیک ها ساخته اید.

از محبوب ترین اهنگ های مهراد جم می توان به «دلمو بردی» «خوابم برد» «خیالت راحت» «شیک و پیک» «غمت نباشه» «شمال» «گل بی گلدون» «نامرد بودی» اشاره کرد. ممکن است برخی از آهنگ های قدیمی مهراد جم را تاکنون نشنیده باشید بر این اساس می توانید با مراجعه به رسانه موزیکیشو که یکی از بهترین وب سایت های موزیک ایران بشمار می رود به فول آلبوم مهراد جم دسترسی آسان داشته باشید تا در این زمینه بتوانید اهنگ مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق نهایت لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *