آخرین خبرها

همه چیز درباره خرید فالوور واقعی اینستاگرام همراه با معرفی سایت برتر دیجی فالوور

یکی از موضوعات برای صاحبان و گردانندگان صفحات مجازی که در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر فعالیت دارند، خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. این افراد همواره به دنبال جذب کاربران و فالوورهای بیشتری هستند تا بتوانند جایگاه خود را در بین موتورهای جستجوگر شبکه‌های اجتماعی ارتقا دهند. در فرایند فعالیت آنها تعداد فالوورها و میزان بازدیدها برای کسب درآمد، فروش بیشتر، گرفتن تبلیغات از دیگر سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی یک مزیت مهم محسوب می‌شود و زمینه موفقیت آنها را فراهم می‌کند. بر این اساس در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای خرید انواع فالوور بیشتر آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتر در این زمینه تصمیم بگیرید.

اهمیت خرید فالوور اینستاگرام

زمانی که کاربران از طریق موتورهای جستجوگر یا از بخش اکسپلور وارد یک صفحه یا پیج فعال در اینستاگرام می‌‌شوند، برای بررسی میزان تأثیرگذاری و استقبال از آن صفحه، تعداد فالوورهای آن را رصد می‌کنند. در این بین تعداد بالا و یا کم بودن فالوور اینستاگرام بر روی اعتماد مخاطبان به صفحه شما تأثیر مستقیم می‌گذارد. البته علاوه بر تعداد دنبال‌کنندگان، میزان لایک و کامنت‌های درج شده در پست‌های منتشر شده نیز سبب اعتمادسازی کاربران خواهد شد. بر این اساس بسیاری از گردانندگان پیج‌های اینستاگرام برای اعتباربخشی به صفحه مجازی خود اقدام به خرید فالوور می‌کنند تا هر چه سریعتر به اهداف خود نزدیک شوند. در این یکی از سایت های معتبر برای افزایش فالوور اینستاگرام سایت خریدفالوور اینستاگرام هست.
جالب است بدانید که تعداد دنبال‌کنندگان یک اکانت در اینستاگرام با یک عدد مشخص می‌شود که هر چه آن عدد بزرگتر باشد، نشان‌دهنده آن است که تولید محتوای آن صفحه برای دنبال‌کنندگان از جذابیت بیشتری برخوردار است. در صورتی که تعداد دنبال‌ کنندگان یک پیج زیر یک میلیون نفر باشد در کنار عدد فالوورهای آنها حرف K قرار می‌گیرد (10000 فالوور را با 10K) و در صورتی که بیش از یک میلیون دنبال‌کننده داشته باشید در کنار آن عدد حرف M قرار داده می‌شود و نشان از میلیونی بودن فالورهای آن صفحه دارد. بنابراین بسیاری از صاحبان این پیج‌ها جهت افزایش اعتبار و محبوبیت به صورت واقعی یا فیک اقدام به خرید تعدادی فالوور می‌کنند.

خرید فالوور واقعی بهتر است یا فیک؟

همان قدر که تعداد دنبال ‌کنندگان در صفحات مجازی اهمیت دارند، انواع فالوورها نیز حائز اهمیت هستند. خرید فالوور به دو صورت واقعی و فیک امکان‌پذیر است اما این دو دنبال کننده تفاوت‌هایی با هم دارند.
فالوورهای واقعی یک هویت و پروفایل مشخص دارند و اطلاعات حساب کاربری آنها قابل مشاهده است. اما فالوورهای فیک دارای حساب کاربری تقلبی و جعلی هستند و پروفایل آنها واقعی نیست.
کاربران واقعی اینستاگرام با توجه به علایق شخصی وارد صفحات مختلف در این شبکه‌های اجتماعی می‌شوند و با قرار دادن لایک و کامنت و گاهی اشتراک‌گذاری آن پست‌ها سبب بازخورد بیشتر محتواهای تولیدی و پست‌های منتشر شده، می‌شوند. بر همین اساس جذب فالوور واقعی سخت است و صاحبان این پیج‌ها وقتی ترفندهای آنها برای جلب نظر کاربران بیشتر کارساز نمی‌شود، خرید فالوور فیک را در اولویت قرار می‌دهند. البته این دنبال‌کنندگان تأثیری در پیشرفت کسب‌وکارهای اینترنتی و یا دیده شدن صفحات مجازی ندارند و تنها باعث افزایش تعداد فالوورها و دنبال کنندگان خواهند شد.
لازم به ذکر است، جهت تشخیص و کسب اطمینان از واقعی یا فیک بودن تعداد فالوورهای یک پیج خاص می‌توانید روند تناسب لایک و کامنت‌ها را در هر پست بررسی کنید. پستی که در ظرف مدت کوتاهی با موج گسترده‌ای از لایک و کامنت‌ها همراه شود، نشان از فیک بودن فالورهای آن پیج دارد. در حالی که این روند به صورت آهسته و پیوسته و در مدت زمان معقول و مناسبی عملی شود قابل اعتماد خواهد بود. البته علاوه بر خرید تعدادی فالوور باید برای افزایش دنبال کنندگان خود سعی کنید محتواهای جذاب تولید کنید تا بر ماندگاری فالوورها تأثیر بگذارد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت خرید فالوور اینستاگرام

امروز با توجه به افزایش کاربران پیج‌های اینستاگرام سایت‌های مختلف در زمینه ارائه خدمات فروش فالوور فعالیت دارند. اما در این بین قیمت خرید فالوور تحت تأثیر عوامل متعددی متغیر است. مهمترین عامل مؤثر در تعیین قیمت فالوور در شبکه پرطرفدار اینستاگرام بستگی به میزان کیفیت و زیرساخت سرور افزایش فالوور دارد. در این بین افزودن فالوورهای ایرانی واقعی در اینستاگرام که دارای پروفایل و اکانت واقعی باشند نیز در تعیین قیمت بی‌تأثیر نیست.
البته پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش نیز تأثیر بسزایی در قیمت فالوور دارد و می‌تواند نظر مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کند. البته هر چه زیرساخت و نرم‌افزارهای استفاده شده جهت افزایش دنبال‌کنندگان یک صفحه اینستاگرام به‌روزتر و پیشرفته‌تر باشد، سرعت انجام سفارشات نیز بیشتر خواهد بود و این قابلیت‌ها در قیمت خرید و فروش فالوور تأثیر مستقیم خواهد گذاشت.

از کجا فالوور بخریم؟


در دنیای پر رقابت شبکه‌های اجتماعی افزایش دنبال ‌کننده کاری بسیار سخت و دشوار است. بسیاری از ادمین پیج‌ها به سمت خرید انواع فالوور می‌روند تا بتوانند هر چه سریعتر به اهداف خود دست پیدا کنند. اما دقت کنید که فالوورهای مورد نیاز خود را از طریق سرورهای معتبر بخرید تا واقعی بودن اکانت آنها تضمین شود.
در این راستا مجموعه دیجی فالوور به صورت حرفه‌ای خدماتی را در زمینه خرید فالوور اینستاگرام و افزایش طبیعی فالوورهای پیج‌های اینستاگرام ارائه می‌دهد. بنابراین اگر نیاز به خدمات فالوور ارزان یا فالوور واقعی دارید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. همچنین دیجی فالوور با استفاده از زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد می‌تواند خدمات دیگری در زمینه ممبر و اکسپلورر به منظور افزایش سریع فالوورها به شما ارائه دهد.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با اهمیت و ضرورت خرید فالوور برای افزایش دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام خود آشنا کنیم. بنابراین براساس نیاز خود می‌توانید از طریق دیجی فالوور  نسبت در دریافت این خدمات اقدام کنید و شاهد رشد و پیشرفت پیج خود نسبت به سایر رقبا باشید.

همچنین ببینید

7 مزیت داشتن پشتیبانی شبکه و سرور برای سایت

7 مزیت داشتن پشتیبانی شبکه و سرور برای سایت

امروزه شرکت‌های زیادی هستند که برای ارتباط آسان از شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌کنند. با افزایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *