آخرین خبرها
همه چیز درباره مینی لیفت شکم

همه چیز درباره مینی لیفت شکم

هنگامی که به جراحی پلاستیک برای سفت کردن شکم خود فکر می کنید، احتمالاً انجام یک عمل جراحی زیبایی شکم به ذهن شما خطور می کند. این یک روش محبوب است، به ویژه برای زنانی که پوست شل دارند یا در خلاص شدن از شر چربی شکم مشکل دارند.

اگر از نظر بدنی در وضعیت مناسبی هستید و فقط مقدار کمی چربی یا پوست اضافی دارید، ممکن عمل تامی تاک کامل برای شما مناسب نباشد. در این حال عمل مینی تامی تاک یا همان مینی لیفت شکم یک گزینه مناسب برای شماست.

مینی لیفت شکم چیست؟

مینی تامی تاک همان روش تامی تاک کامل است که فقط بر روی بیمارانی با چربی و پوست کمتر برای برداشتن انجام می شود. («مینی» به میزان چربی و پوست برداشته شده اشاره دارد.) در طول مینی لیفت شکم، دکتر کامبیز ایزد پناه برش کوچکی مشابه برش ایجاد شده در حین سزارین ایجاد می کند. از طریق این برش، ماهیچه های شل را سفت می کند، چربی اضافی را از بین می برد و پوست اضافی را جدا می کند تا دیواره شکم شما صاف شود.

این برش، معمولاً فقط چند اینچ طول دارد و در امتداد خط بیکینی شما ایجاد می شود. جای زخم های این روش کوچک است و به راحتی با لباس زیر و لباس شنا پنهان می شود. همچنین جای زخم کمتری وجود دارد زیرا بر خلاف تامی تاک کامل، محل قرارگیری ناف شما تغییری نمی کند.

مراقبت های بعد از مینی لیفت شکم

بلافاصله بهد از اتمام عمل مینی لیفت شکم، ما شما را به بخش می ‌بریم تا به هوش آیید. موارد زیر برای مراقبت های بعد از لیفت شکم اهمیت زیادی دارد:

  • با شخصی هماهنگ کنید تا شما را بعد از عمل به خانه برساند و حداقل تا 24 ساعت بعد از عمل همراه شما باشد.
  • در هفته اول بهبودی باید از هرگونه فشار غیر ضروری در ناحیه شکم خودداری کنید.
  • پس از مینی لیفت شکم برای شما یک لباس فشاری اعمال می شود و شما باید این لباس را حدود 4 تا 6 هفته پس از جراحی بپوشید تا به بهبودی شما کمک کند.
  • ورزش سبک پس از یک یا دو هفته، مانند پیاده روی، می تواند از سر گرفته شود.
  • می‌ توانید حدود سه تا چهار هفته پس از مینی لیفت شکم ورزش سبک را شروع کنید.
  • هنگامی که جای زخم شما بهبود یافت، شروع به ماساژ صحیح آن کنید.

نتایج حاصل از مینی لفت شکم

برخی از نتایج خاصی که بیماران پس از عمل مینی لیفت شکم مشاهده می کنند عبارتند از:

  • برداشتن پوست اضافی
  • عضلات سفت شده
  • برداشتن بخش های سرسخت چربی شکم
  • شکم تغییر شکل یافته

انواع مختلف ابدومینوپلاستی

ما گزینه ها و انتخاب های زیادی را برای شما در خصوص جراحی زیایی شکم در نظر گرفته ایم. در طول مشاوره، دکتر کامبیز ایزد پناه به شما کمک می کند تا موردی که برای شما مناسب است را براستان توضیح دهد.

  • تامی تاک کامل

یک عمل تامی تاک کامل می تواند نتایج قابل توجهی را ارائه دهد. این عمل شامل یک برش افقی در ناحیه بین خط موی شرمگاهی و ناف است. سپس دکتر کامبیز ایزد پناه، هر ماهیچه ضعیف شده را ترمیم می کند و در عین حال چربی و بافت اضافی را از بین می برد.

  • مینی تامی تاک / مینی لیفت شکم

مینی تامی تاک، برای بیمارانی است که مقدار کمتری پوست اضافی یا رسوبات چربی دارند. اگرچه دوره نقاهت کوتاه‌ تر است، اما روش مینی ابدومینوپلاستی فقط قسمت پایین شکم را درمان می‌کند. چربی های مربوط به بالای شکم را برطرف نمی کند یا آن را اصلاح نمی کند.

مینی لیفت شکم بیشتر برای چه افرادی مناسب است؟

بهترین کاندیدها برای مینی تامی تاک بیمارانی هستند که از سلامت کلی خوبی برخوردارند اما از چربی های سرسخت ناراضی هستند. ما مینی لیفت شکم را برای موارد زیر توصیه نمی کنیم:

  • افرادی که قصد کاهش وزن قابل توجهی دارند.
  • مردان یا زنان با اهداف یا انتظارات غیر واقعی
  • زنانی که قصد دارند در آینده باردار شوند
  • افراد دارای اسکار ناشی از جراحی قبلی شکم

اولین قدم این است که برای مشاوره اقدام کنید. دکتر کامبیز ایزد پناه به اهداف شما گوش می دهد و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه روش هایی برای شما مناسب تر است. او اطلاعات کاملی در مورد روش های موجود ما ارائه می دهد و به هر یک از سوالات شما پاسخ می دهد.

سوالات متداول

عوارض مینی لیفت شکم چیست؟

شایع ترین عوارض لیفت شکم ، تورم و کبودی موقت در اطراف محل برش است. این عوارض کاملا طبیعی است و معمولا در عرض چند هفته برطرف می شود. سایر عوارض جانبی بالقوه شامل بی حسی، تحریک پوست و درد است. همه اینها باید با گذشت زمان بهبود یابد.

عوارض بلندمدت مینی لیفت شکم چیست؟

اکثر بیماران اغلب از نتایج خود پس از مینی لیفت شکم راضی هستند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این جراحی از افزایش وزن یا بارداری در آینده جلوگیری نمی کند. اگر در آینده وزن اضافه کنید یا باردار شوید، ممکن است نتایج شما تحت تاثیر قرار گیرد.

چه نگرانی های زیبایی را می توان با مینی لیفت شکم درمان کرد؟

جراحی زیبایی مینی لیفت شکم برای بهبود ظاهر ناحیه زیر شکم طراحی شده است که اغلب به دلیل شلی، پوست اضافی و شل شدن عضلات شکم ایجاد می شود. در بسیاری از موارد، رسوبات سرسخت چربی در داخل و اطراف شکم را نیز می توان از بین برد.

این روش شامل چه مواردی می شود؟

اگرچه این روش برای رفع نیازها و اهداف منحصر به فرد هر بیمار طراحی می شود، اما ابدومینوپلاستی به طور کلی شامل سفت کردن عضلات شکم، برداشتن پوست اضافی و برداشتن چربی از طریق لیپوساکشن است. در طی یک تامی تاک کامل، معمولاً یک برش در پایین شکم ایجاد می‌شود که از یک مفصل به مفصل دیگر کشیده می‌شود. به طور مشابه، برش برای مینی لیفت شکم در پایین شکم پنهان می شود، اگرچه طول آن اغلب کمی کوتاه تر است. بسته به تکنیک و وسعت کار، عمل معمولاً تقریباً دو تا چهار ساعت طول می کشد.

آیا بعد از جراحی درد زیادی وجود خواهد داشت؟

ناراحتی خفیف تا متوسط ممکن است در روزهای بعد از ابدومینوپلاستی امکان پذیر باشد، اما هر دردی را اغلب می توان با دارو کنترل کرد و حتی آن را کاهش داد.

آیا جای زخم من قابل مشاهده خواهد بود؟

برش‌های جراحی شکم در پایین شکم ایجاد می‌شوند – اغلب نزدیک ناحیه شرمگاهی – بنابراین هر جای زخم احتمالی را اغلب می‌توان با اکثر لباس‌ ها، از جمله لباس ‌های شنا و اکثر انواع لباس‌ های زیر، پنهان کرد.

چگونه ماهیچه های شکم سفت می شوند؟

دکتر کامبیز ایزد پناه در حین انجام عمل جراحی مینی لیفت شکم از بخیه های دائمی برای سفت کردن عضلات شکم استفاده می کند. این بخیه ها از نایلون درجه پزشکی ساخته شده اند و به مرور زمان جذب نمی شوند (در داخل ماهیچه های شما قرار دارند و قابل مشاهده نیستند).

دکتر کامبیز ایزدپناه متخصص جراحی زیبایی پلاستیک

سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت دکتر ایزد پناه به نشانی drkambizizadpanah.net مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده نمونه کارهای دکتر پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه را دنبال نمایید.

همچنین ببینید

از چه راهی چین و چروک پوست را از بین ببریم؟

کلینک‌های زیبایی همانند کلینیک پوست پاسداران بهترین روش‌های زیبایی را برای از بین بردن مشکلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *