آخرین خبرها
بهترین قیمت تلویزیون BU8000 در بانه

پرفروش‌ترین تلویزیون سامسونگ در بازار ایران | تلویزیون BU8000

تلویزیون‌های سامسونگ همواره در صدر پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار جهانی بوده‌اند. سامسونگ یک خط تولید اختصاصی از تلویزیون‌های خود را با عنوان Crystal (کریستال) معرفی می‌کند. تلویزیون BU8000 که به این خط تولید اختصاص دارد اکنون به یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ در بازار ایران تبدیل شده است. این تلویزیون از سری 8 با هدف استفاده خانگی از جمله تماشای فیلم و سریال به عنوان جایگزین برای تلویزیون AU8000 نسل گذشته توسعه یافته است.

برای اکثر افراد جای سوال است که این تلویزیون چرا به پرفروش‌ترین تلویزیون سامسونگ در ایران تبدیل شده است. واقعیت این است که وضعیت اقتصادی کشور بسیار متشنج است و اکثر افراد به دنبال خرید تلویزیون‌هایی هستند که در عین کیفیت بالا، قیمت مناسبی داشته باشند و مدل BU8000 دقیقاً برای آن‌ها طراحی شده است. فروشگاه بانه آی تی یکی از اصلی‌ترین فروشگاه‌های سطح کشور می‌باشد که محصولات پرفروش‌ترین برندهای جهانی را عرضه می‌کند. با ارائه توضیحات مختصر اما دقیق درباره بخش‌های مختلف این تلویزیون امیدوار هستیم بتوانید به دلیل پرفروش بودن آن در بازار پی ببرید بنابراین با ادامه این مطلب از بانه آی تی همراه باشید.

طراحی مینیمال و زیبا

سامسونگ تلویزیون BU8000 را با زبان طراحی AirSlim معرفی می‌کند. تلویزیون‌های معرفی شده با این عنوان اصولاً دارای بدنه‌ای با ضخامت و وزن کم هستند که براحتی روی از طریق پایه مخصوص روی دیوار قرار می‌گیرند. از سوی دیگر ضخامت فریم دور تا دور صفحه نمایش این تلویزیون به حداقل رسیده است و تمرکز روی محتوای صفحه بدون حواس پرتی امکان پذیر است.

سامسونگ BU8000 دارای پایه‌های دو شاخه با قابلیت تنظیم در 2 حالت است و این انعطاف خیلی بیشتری به آن بخشیده است. این تلویزیون در چندین سایز مختلف توسعه یافته است که در بین آن‌ها مدل‌های 55BU8000 و  65BU8000از فروش بالاتری برخوردار هستند. مدل 75BU8000 نیز به عنوان یک مدل 75 اینچ اقتصادی طرفداران خیلی زیادی دارد.

تلویزیون BU8000 سامسونگ

کیفیت تصویر

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ BU8000 با تکنولوژی کریستال توانایی دستیابی به رنگ‌های غنی با دقت بالا را دارد. این تلویزیون میان رده به پنل نوع VA مجهز است که مهم‌ترین امتیاز آن در نسبت کنتراست بالایی است که به آن دست پیدا می‌کند. بنا به کنترسات بالای تلویزیون و نمایش رنگ مشکی عمیق باید گفت که یک گزینه ایده‌آل جهت قرارگیری در اتاق‌های تاریک مخصوصاً برای تماشای فیلم و سریال است. نوع نور پس زمینه تلویزیون نیز Edge LED می‌باشد.

انواع محتوا در نمایشگر این دستگاه با وضوح 4K برای ارائه جزئیات فوق العاده است. در ساختار تلویزیون از پردازشگر کریستال 4K با امکان ارتقاء منابع غیر 4K استفاده شده است. این تلویزیون کریستال سامسونگ با فرمت‌های HLG و HDR10+ سازگار است.

نرخ رفرش صفحه تلویزیون معادل 60 هرتز و سامسونگ با هدف بهبود حرکت در آن از فناوری Motion Xcelerator سود برده است. این تلویزیون فاقد پورت HDMI 2.1 است و پتانسیل لازم برای بازی با کنسول‌های نسل نهم را ندارد منتها با پشتیبانی حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) و چند ویژگی دیگر برای بازی با کنسول‌های نسل هشتم گزینه مناسبی است. خرید تلویزیون سامسونگ BU8000 اصولاً بیشتر به علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال در اتاق‌های با نور کم پیشنهاد می‌شود.

تلویزیون BU8000 پرفروشترین تلویزیون سامسونگ در ایران

صدا و فناوری‌های مرتبط با آن

یک سیستم صوتی 2.0 کاناله در تلویزیون سامسونگ BU8000 تعبیه شده است که توانایی پخش 20 وات صدا را دارد. از فناوری‌های برتر بخش صوتی این تلویزیون باید به Object Tracking Sound Lite برای پخش صدا متناسب با موقعیت آن در صفحه و Q-Symphony برای همگام سازی صوتی جهت پخش صدای هماهنگ با ساندبار سازگار اشاره داشت. این دستگاه با پشتیبانی فناوری Dolby Digital Plus توانایی پخش صدای همه جانبه را دارا می‌باشد.

سیستم عامل و قابلیت‌های اسمارت

تلویزیون 4K سامسونگ BU8000 با نسخه بروز یافته از سیستم عامل اختصاصی تایزن به کاربران اجازه می‌دهد به سرگرمی به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنند. رابط کاربری جدید سامسونگ دارای سه بخش رسانه، گیمینگ هاب و بکگراند است که از سردرگمی کاربر جلوگیری می‌کند. مجموعه‌ای از سرویس‌های پخش محتوای جریانی از قبل در تلویزیون نصب شده‌اند. سامسونگ این مدل را به دستیار منحصربه‌فرد بیکسبی مجهز ساخته است تا کاربران بتوانند از طریق صدا به جستجوی محتوای مورد علاقه خود بپردازند.

این تلویزیون 2022 سامسونگ با ریموت کنترل هوشمند این برند مدل TM2280E ارائه می‌شود که توانایی شارژ از طریق پنل خورشیدی را دارا می‌باشد. همچنین این ریموت حرفه‌ای از طریق پورت USB-C و امواج روتر وای-فای قابل شارژ است. برای اتصال تلویزیون به سایر دیوایس‌های صوتی و تصویری انواع راهکارهای اتصال پیشرفته پیش پای کاربران گذاشته شده است. این تلویزیون همچنین از فناوری SmartThings پشتیبانی می‌کند.

 

همچنین ببینید

بهترین تلویزیون 65 اینچ بازار (2024) | راهنمای جامع خرید + ویدیو

امروزه تلویزیون برندهای سامسونگ و سونی به‌دلیل داشتن کیفیت پردازش تصاویر بالا و ظاهری ظریف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *