آخرین خبرها

چطور سرعت شارژ باتری گوشی را بالا ببریم؟

برای شما هم پیش اومده که باید زود از خانه یا دفتر خود خارج شوید و شارژ تلفن شما تقریباً تمام شده است و نمی‌توانید برای شارژ کامل منتظر بمانید، چطور می‌توانید از زمان کوتاه  حداکثر شارژ را برای گوشی تامین کنید و مطمئن شوید تلفنتان همیشه روشن می‌ماند؟ اگر شارژ آهسته مشکلی است که در گوشی هوشمند خود با آن مواجه هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شارژ سریعتر و نحوه بهبود فرآیند شارژ تلفن، ادامه مطلب را بخوانید.

چجوری سرعت شارژ گوشی را بالا ببریم

امروزه فناوری شارژ سریع بسیار مورد استقبال واقع شده است و انواع شارژر ها را می توانید در سایت هایی همچون دیجیکالا، آمازون، فست جانبی و … مشاهده کنید. اگر به نحوه شارژ دقت نکنید بزودی باید بدنبال خرید باتری اصلی باشید و اگرمیخواهید شارژ سریع بر روی گوشی خود داشته باشید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. اول از همه مطمئن باشید از قویترین جریان الکتریکی برای شارژ گوشی استفاده می کنید. همچنین مصرف گوشی را در هنگام شارژ به حداقل برسانید. علاوه بر این، مطمئن شوید که گوشی شما خیلی سرد یا گرم نباشد. پس از انجام این موارد با رعایت نکات زیر بالاترین سرعت شارژ را داشته باشید.

  • گوشی را به شارژر دیواری وصل کنید، نه کامپیوترتان

بسته به سازنده دستگاه و نسل USB، پورت های USB معمولا بین 1 تا 2.1 آمپر خروجی دارند. بنابراین، آمپر درگاه USB بسیار کمتر از زمانی است که گوشی خود را با استفاده از شارژر مورد تایید سازنده به پریز دیواری وصل کنید. اگر نسل جدید آیفون یا گوشی اندرویدی دارید، احتمالاً فناوری شارژ سریع نیز در شارژر تعبیه شده است.

 

  • گوشی خود را خاموش کنید

اگر می‌توانید مدتی را بدون گوشی باشید آنرا در حین شارژ شدن خاموش کنید. این باعث می‌شود که هیچگونه انرژی برای روشن ماندن گوشی استفاده نشود، و هر ذره‌ای از انرژی که توسط شارژر تامین می گردد وارد باتری ‌شود.

  • از گوشی خود در هنگام شارژ استفاده نکنید

یکی از بزرگترین مصرف کننده های شارژ گوشی، صفحه نمایش آن است. اگر منتظر تماس مهمی هستید و نمی‌توانید گوشی را خاموش کنید، آن را تا زمانی که شارژ می‌شود به حال خود رها کنید.

  • گوشی را در حالت هواپیما قرار دهید

مانند صفحه نمایش گوشی، اتصال گوشی به شبکه های ارتباطی نیز یکی دیگر از مصرف کننده های ذخیره باتری شما است. اگر در حین شارژ شدن گوشی، باید از اپلیکیشنی استفاده کنید، آن را در حالت هواپیما قرار دهید. هر به‌روزرسانی‌هایی که انجام داده‌اید یا ایمیل‌هایی که نوشته‌اید، پس از آنلاین شدن دوباره انجام می‌شوند، اما در این بین، اگر تلفنتان کار کمتری داشته باشد، سریع‌تر شارژ می‌شود.

  • از کابل شارژر فست اصلی و با کیفیت استفاده کنید.

اگر متوجه شدید که گوشی شما حتی با شارژر دیواری خیلی آهسته شارژ می شود، احتمالا بخاطر جنس و کیفیت کابل و آداپتور باشد. برخی از کابل‌ها حتی به عنوان «کابل شارژر فست» شناخته می‌شوند که می‌تواند به کاهش زمان شارژ در گوشی‌های آیفون و اندروید کمک کند. بنابراین با خرید شارژر اورجینال موبایل سرعت شارژ را می توانید افزایش دهید.

  • روی یک شارژر قابل حمل سرمایه گذاری کنید

برای کسانی که اغلب بت کمبود شارژ مواجه می شوند ، یک شارژر قابل حمل می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد. شارژر قابل حمل (یا “پاور بانک”) باتری بزرگی است که می توانید آن را از قبل شارژ کنید و آن را در کیف یا کوله پشتی خود بیندازید و از آن برای شارژ تلفن همراه خود در حال حرکت استفاده کنید.

همچنین ببینید

آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب می‌کند؟+بهترین روش استفاده

کنسول‌های بازی همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهند و به بخشی جدایی‌ناپذیر از سرگرمی امروزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *