آخرین خبرها
سئو

چگونه یک شرکت SEO مناسب برای پیشبرد کار خود انتخاب کنیم

[ad_1]

انتخاب یک شرکت سئو بسیار خوب برای کمک به رشد کسب و کار شما اصلاً آسان نیست. اساساً ، همه این شرکت ها خدمات خود را به عنوان بهترین ارائه می دهند. شما باید خدمات ارائه شده را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین شرکت برای کار با آنها را مشخص کنید. این می تواند کاملاً پیچیده باشد ، خصوصاً وقتی که شما اطلاعات زیادی در مورد بهینه سازی موتور جستجو ندارید.

خوشبختانه ، هر زمان که نیاز به انتخاب متخصصان باتجربه SEO داشته باشید ، یک رویکرد منطقی وجود دارد. ترفند این است که در این روند عجله نکنید در غیر اینصورت در نهایت یک انتخاب بد خواهید داشت. فقط به موارد زیر فکر کنید و احتمال خوبی وجود دارد که به درستی انتخاب کنید.

عملکرد گذشته آژانس جستجوگرها را تحلیل کنید

این یکی از مهمترین کارهایی است که باید هنگام انتخاب شرکت سئو انجام دهید. شما می خواهید مطمئن باشید که شرکت SEO کارهای بزرگی را برای مشتریان گذشته انجام داده است. عملکرد گذشته می تواند به شما کمک کند تا به سرعت بفهمید چه کسی را باید در نظر بگیرید و از چه کسی باید اجتناب کنید.

به یاد داشته باشید که وقتی مشتریان خدمات شما را انتخاب می کنند ، به کارهای شما در گذشته نگاه می کنند تا ببینند آیا می توانید به قول های خود عمل کنید یا خیر. وقتی آژانس جستجوگرها را انتخاب می کنید دقیقاً همان روش کار می کند.

همیشه نمونه کارهای ارائه شده ، جوایز بالقوه صنعت ، توصیفات مشتری و / یا مطالعات موردی را تجزیه و تحلیل کنید.

وقتی به نتایج گذشته نگاه می کنید ، چند نمونه خاص مانند یک کمپین یا یک وب سایت را بخواهید. این باید شامل تغییرات رتبه بندی و تا آنجا که ممکن است اطلاعاتی در مورد چگونگی کمک شرکت SEO به مشتریان خود داشته باشد.

پس از اثبات خوب بودن عملکرد آژانس در گذشته ، زمان تعیین وقت مشاوره فرا رسیده است ، اما نه قبل از آن.

با مشتریان فعلی یا گذشته صحبت کنید

هنگام خواندن مصاحبه های عمیق و توصیفات مشتری ، می توانید چیزهای زیادی درباره تجربه مشتری ارائه شده توسط شرکت بهینه سازی موتور جستجو ارائه دهید. با این کار می توانید از نقاط ضعف و قوت آژانس مطلع شوید. در عین حال ، می توانید در مورد استراتژی استفاده شده و فرآیند گزارشگری استفاده شده اطلاعات کسب کنید.

همانطور که انتظار می رفت ، اطلاعات تماس موجود برای مشتریان فعلی بسیار بزرگ است. با این حساب ، باید با حدود 3 مشتری فعلی تماس بگیرید. سپس ، می خواهید با چند مشتری قبلی تماس بگیرید. این به شما کمک می کند ببینید که کار SEO در حال حاضر چگونه انجام می شود و در گذشته چگونه انجام می شود. این بررسی شخص ثالث در سرویس موتور جستجو اطلاعات بسیاری را ارائه می دهد که می توانید برای تمایز بین آژانس های احتمالی استفاده کنید.

جلساتی را با آژانس های SEO در نظر گرفته شده ترتیب دهید

این آخرین قدم است که باید بردارید و بسیار مهمتر از آن است که اکنون فکر کنید. هنگامی که شرکت SEO خود را انتخاب می کنید ، باید قبل از موافقت با هرگونه تماس ، جلسه ای ترتیب دهید. هر زمان که یک جلسه حضوری منظم امکان پذیر نباشد ، یک نشست مجازی بیش از حد کافی است ، مانند کنفرانس های ویدیویی. این جلسه به شما کمک می کند تا بهتر تصمیم بگیرید که این شرکت یک شرکت بسیار خوب برای شما است یا خیر.

هرچه س questionsال بیشتری بپرسید ، ارزیابی اینکه آژانس جستجوگرها یا SEO را پیدا کرده اید که می تواند به شما در پیشبرد کار خود کمک کند ، آسان تر است.

به عنوان یک قانون کلی ، هر زمان که احساس ناراحتی کردید ، باید از نمایندگی اجتناب کنید. بهترین شرکت های جستجوگر SEO در آنجا کسانی هستند که برای کمک به شما زمان لازم را می گیرند و کاملاً به تمام س questionsالات شما پاسخ می دهند. اگر در هر برهه از زمان از نحوه رفتار با شما احساس ناراحتی کردید ، وقت آن رسیده است که به دنبال شخص دیگری بگردید.

[ad_2]

همچنین ببینید

آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب می‌کند؟+بهترین روش استفاده

کنسول‌های بازی همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهند و به بخشی جدایی‌ناپذیر از سرگرمی امروزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *