موقعیت شما : صفحه اصلی » علم و فناوری
۶ نکته بازاریابی دیجیتال برای بازاریابان در سال ۲۰۲۱

۶ نکته بازاریابی دیجیتال برای بازاریابان در سال ۲۰۲۱

اگر به دنبال برخی از نکات بازاریابی دیجیتال هستید ، در صفحه مناسب قرار دارید. در این مقاله قصد داریم ۶ مورد از موثرترین نکات و ترفندهای بازاریابی آنلاین را بررسی کنیم. با استفاده از این نکات ، به احتمال زیاد از نتایج عالی برخوردار خواهید شد. ۱٫ سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه […]

اگر به دنبال برخی از نکات بازاریابی دیجیتال هستید ، در صفحه مناسب قرار دارید. در این مقاله قصد داریم ۶ مورد از موثرترین نکات و ترفندهای بازاریابی آنلاین را بررسی کنیم. با استفاده از این نکات ، به احتمال زیاد از نتایج عالی برخوردار خواهید شد.

۱٫ سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید

طبق پیش بینی ها ، نیمی از جستجوها براساس ویژگی جستجوی صوتی در سال ۲۰۲۰ انجام می شود. بنابراین ، ما پیشنهاد می کنیم که روی این جنبه از استراتژی های بازاریابی آنلاین خود تمرکز کنید. به عبارت دیگر ، تجارت شما باید جستجوی صوتی را پشتیبانی کند. به عنوان مثال ، می توانید ویژگی “نزدیک من” را داشته باشید ، که اگر کاربران از این اصطلاح برای جستجوی صوتی استفاده می کنند ، بهترین نتایج محلی را بازگو می کند.

۲٫ از بازاریابی تأثیرگذار بهره مند شوید

در حال حاضر ، سریع ترین رشد بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی تأثیرگذار است. مسئله این است که مردم تمایل به خرید محصولات توصیه شده توسط افراد مشهور مورد علاقه خود دارند. این موارد به عنوان تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی شناخته می شوند.

امروزه ، تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی از نظر پیروان خود نیز کاملاً قابل اعتماد هستند. بنابراین ، می توانید آنها را برای فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار خود استخدام کنید. خوبی این است که شما مجبور نیستید برای این کارها مبلغ هنگفتی هزینه کنید.

۳٫ ارزیابی مجدد از کمپین های تبلیغاتی پولی خود

با گذشت زمان ، تبلیغات تغییرات زیادی را تجربه می کند. و این نیازهای مشاغل را نیز تغییر داده است. امروزه روند تبلیغات تمرکز بر آنچه محصول یا خدمات می تواند برای کاربران انجام دهد ، است.

کاری که شما باید انجام دهید شخصی سازی تبلیغات با درج ویژگی های محصولاتی است که کاربران علاقه زیادی به آنها دارند. گذشته از این ، تبلیغات باید ساده و مختصر باشد.

۴٫ شخصی سازی را در نظر بگیرید

طبق آمار ، حداقل ۷۰٪ مشتریانی که به صورت آنلاین خرید می کنند علاقه به شخصی سازی در وبلاگ ها و سایت ها را دارند. به عنوان مثال ، اگر خریدار چیزی را از شما خریداری کرده است ، می توانید برای او ایمیلی ارسال کنید که نام او در آن ایمیل باشد. خوبی این است که شخصی سازی روند پرهزینه یا پیچیده ای نیست. تمام هدف شخصی سازی این است که خریداران بفهمند شما برای آنها ارزش قائل هستید.

۵- ویژگی جستجوی بصری را در نظر بگیرید

طبق آمار ، جستجوی تصویری نیز این روزها کاملاً مثر است. به عبارت ساده ، اگر کاربری بر روی عکس مورد نظر خود کلیک کند ، وب سایت هایی مانند Pinterest و Google گزینه های خرید را درست در زیر عکس آن محصول نشان می دهند. بنابراین ، خریداران این حق را دارند که با کلیک روی عکس ، محصول را خریداری کنند.

۶٫ ارسال محتوای ویدئو

محتوای ویدئویی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک کاملاً محبوب است. اگر به آمار نگاه کنید ، می دانید که ۵۲٪ از خریداران پس از تماشای یک فیلم ، هنگام خرید محصولات اطمینان بیشتری دارند. تا آنجا که در مورد یک محصول اطلاعات بیشتری کسب می کنید ، حداقل ۶۸٪ از خریداران دوست دارند به جای خواندن مقالات طولانی ، کتابچه های راهنما یا اینفوگرافیک ، فیلم های کوتاه را تماشا کنند.

غذای آماده

اگرچه دنیای بازاریابی دیجیتال کاملاً چالش برانگیز به نظر می رسد ، اگر خدمات یک بازاریاب آنلاین خوب را استخدام کنید ، می توانید این کمپین ها را بسیار آسان تر کنید. بنابراین ، بهتر است به دنبال یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای خوب باشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*