آخرین خبرها

از چه راهی چین و چروک پوست را از بین ببریم؟

کلینک‌های زیبایی همانند کلینیک پوست پاسداران بهترین روش‌های زیبایی را برای از بین بردن مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌دهند تا زیباجویان پوستی صاف و درخشان بدست آورند.

آشنایی با خدمات بهترین کلینیک پوست پاسداران

داشتن چهره جوان و با طراوات آرزوی بسیاری از افراد است. امروزه با پیشرفت علوم پزشکی در این زمینه می‌توان خیلی آسان از روش‌های مدرن استفاده کرد و پوستی زیبا و جوان با کمترین عوارض بدست آورد. خانم‌ها و آقایان باید بدانند اگر می‌خواهند چهره جوان و جذابی داشته باشند، بهتر است به سراغ مراکز معتبر بروند، کلینیک پوست پاسداران از پرسابقه‌ترین مراکزی است که می‌تواند نیاز آنها را به بهترین نحو پاسخ دهد. برخی از خدمات کلینیک پوست پاسداران را در ادامه بیان می‌کنیم.

جوانسازی پوست

پیری یکی از رویدادهای اجتناب ناپذیر است که همه افراد آن را تجربه می‌کنند. گذر زمان و افزایش سن بر روی انسان تاثیرات زیادی می‌گذارد. مثلا عضلات انسان تحلیل می‌رود، مفاصل دیگر انعطاف لازم را ندارند، موها مانند گذشته پرپشت نیستند و پوست هم دچار چروک و افتادگی خواهد شد. بنابراین پیری چه بخواهیم چه نخواهیم به سراغ ما می‌آید، اما می‌توان با استفاده از تغذیه سالم، ورزش کردن و مراقبت‌های مختلف ظهور نشانه‌های پیری را به تعویق انداخت.  همچنین با بکارگیری روش‌های مدرن هم می‌توان به جوانسازی پوست پرداخت تا علائم پیری برطرف شود. برخی از این روش‌ها به قرار زیر هستند:

1) کربوکسی‌تراپی

کربوکسی‌تراپی از بهترین متدها برای جوانسازی پوست محسوب می‌شود. در این شیوه درمانی، مقداری از گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست تزریق می‌کنند، این کار باعث می‌شود تا پوست خون‌رسانی بیشتری گردد و ترمیم پوست زودتر صورت گیرد، بنابراین با تحریک خون‌رسانی علائمی مانند سیاهی زیر چشم، کشش و نازکی پوست و… کمتر در پوست رخ می‌دهد. کربوکسی توسط پزشک ماهر در حدود 15 تا 30 دقیقه انجام می‌شود. گاز دی اکسید کربن توسط دستگاه تنظیم‌کننده جریان خالص می‌شود و با سوزن‌های بسیار کوچکی به زیر پوست تزریق می‌گردد.

مزایای کربوکسی‌تراپی

کربوکسی‌تراپی مزیت‌های فراوانی برای فرد دارد، بنابراین خانم‌ها و آقایان می‌توانند با مراجعه به کلینیک پوست پاسداران از فواید این روش زیبایی با کمترین هزینه بهره‌مند شوند. برخی از فواید این روش جوانسازی پوست را می‌توان بیان کرد:

  • با استفاده از این روش هر گونه سلولیت و چربی‌های موضعی حذف یا کم می‌شود.
  • کربوکسی‌تراپی به بازسازی کلاژن کمک می‌کند، بنابراین موجب انعطاف پوست و رفع چین و چروک‌های پوستی خواهد شد.
  • می‌توان از این روش جهت جوانسازی نواحی مختلف بدن همانند پشت دست، گردن و… استفاده کرد.
  • کربوکسی هر گونه ترک‌های پوستی را از بین می‌برد.
  • با کمک این روش پوست صاف و ضخیم می‌گردد.

2) سابسیژن

سابسیژن یکی دیگر از شیوه‌های جوانسازی پوست شناخته می‌شود. این روش درمان در واقع یک روش تهاجمی و نیمه جراحی است تا بتوان هر گونه جای جوش و آکنه، چروک‌های عمیق، سلولیت، خط اخم و خنده و به طور کلی هر گونه مشکل پوستی را برطرف نمود.

پزشک در این روش با ابزار تیز، برشی در زیر پوست انجام می‌دهد تا بتواند بخش‌های آسیب دیده پوست را بر دارد. سابسیژن نتایج عالی و دائمی برای فرد دارد چرا که هرگونه جای جوش و آکنه، چروک، خط خنده و…  را برطرف می‌سازد. همچنین از مزایایی این روش می‌توان به امکان استفاده از آن در همه فصول اشاره کرد و بیماران کوتاه‌ترین دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارند.

روش‌های سابسیژن

سابسیژن با استفاده از روش‌های متنوعی بر روی پوست انجام می‌گردد که به صورت زیر هستند:

  • سابسیژن از طریق تزریق خونی: این روش مقداری خون به محل زخم اسکار تزریق می‌شود و ارتباط بخش‌های سالم و صدمه دیده را قطع می‌کنند.
  • سابسیژن با پیوند پوست: در این روش شکافی بر پوست ایجاد می‌گردد تا بافت‌های صدمه دیده را از بافت‌های سالم جدا نمود، سپس با استفاده از اشعه لیزر کربن دی اکسید، پیوند پوستی از پشت گوش به قسمت مورد نظر انجام می‌شود.
  • سابسیژن با فیلر: در این شیوه سابسیژن از فیلر استفاده می‌گردد که گزینه عالی برای رفع جای زخم‌های عمیق محسوب می‌شود. در این روش زخمی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و با تزریق فیلر موجب رفع مشکلات پوستی می‌گردند.

3) هایفوتراپی

در این شیوه جوانسازی پوست از امواج فراصوت استفاده می‌شود، به طوری که دستگاه هایفوتراپی را مستقیما بر روی پوست قرار می‌دهند که موجب می‌شود تا امواج آن به لایه‌های زیر پوست برسد و به تحریک کلاژن‌سازی در آنها کمک نماید.

لیزر موهای زائد

یکی از اقداماتی که موجب جذب مشتریان زیادی به کلینیک پوست پاسداران شده است، لیزر موهای زائد است. اشعه لیزر با حرارتی که دارد به سوزاندن ریشه و فولکیول مو می‌پردازد و با تخریب ریشه مو دیگر موها بر سطح پوست رشد نمی‌کنند.

 

تزریق پر کننده‌ها

یکی از اقدامات درمانی کارآمد کلینیک پاسداران استفاده از فیلر یا پر کننده است تا بتوان با پر نمودن زخم‌ها، چین و چروک‌های پوستی، پوستی زیبا را برای خانم‌ها و آقایان مهیا سازد. معمولا جهت پر کردن سطوح پوست در این کلینیک از متدهایی مانند تزریق ژل و تژریق چربی استفاده می‌شود.

نتیجه‌گیری

برخورداری از پوستی جوان و صاف بر اعتماد به نفس افراد تاثیر فراوانی می‌گذارد، اگر شما هم در آرزوی چنین پوستی هستید، وقت آن است با مراجعه به کلینیک پوست پاسداران و انجام بهترین روش‌های زیبایی روز دنیا همانند کربوکسی‌تراپی، سابسیژن و… به آرزوی خود دست یابید. این کلینیک دارای مجرب‌ترین پزشکان و کادر درمان است و با تجهیزات عالی بهترین خدمات را به زیباجویان ارائه می‌دهند.

برگرفته از وب سایت https://clinicmah.com/

همچنین ببینید

همه چیز درباره مینی لیفت شکم

همه چیز درباره مینی لیفت شکم

هنگامی که به جراحی پلاستیک برای سفت کردن شکم خود فکر می کنید، احتمالاً انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *