آخرین خبرها

استفاده از ساعت هوشمند برای فعالیت‌های روزانه و تمرینات ورزشی

اسمارت واچ گجتی است که در چند سال اخیر وارد بازار شده است و اتفاقاً طرفداران بسیار زیادی دارد. شرکت های مطرح و معروفی نیز در سراسر دنیا این محصول را تولید و عرضه می کنند. در این بین ساعت هوشمند سامسونگ، اپل و شیائومی از جمله محصولات بسیار پرفروش هستند. این گجت فقط یک ساعت معمولی نیست بلکه به گوشی تلفن همراه شما متصل می‌شود و در انجام بسیاری از فعالیت‌های روزانه و حتی ورزشی به شما کمک می‌کند. فروشگاه اینترنتی بروزکالا که انواع متنوعی از اسمارت واچ را به شما عزیزان ارائه می‌دهد، در ادامه به برخی از مزایای آن اشاره خواهد کرد.

دسترسی سریع به اعلان‌ها

یکی از مزایای مهم استفاده از اسمارت واچ این است که شما می‌توانید خیلی سریع به اعلان‌های گوشی تلفن همراه خود از طریق این گجت دسترسی پیدا کنید. این گونه لازم نیست شما مدام به صفحه گوشی خود نگاه کرده و آن را چک کنید بلکه از طریق نمایشگر ساعت هوشمند به اعلان‌ها دسترسی خواهید داشت. این اعلان می‌تواند تماس تلفنی، پیامک، هشدارهای تقویم، ایمیل، اخبار و… باشد. در برخی از انواع ساعت هوشمند، می‌توانید به تماس تلفنی پاسخ نیز دهید. از دیگر نکاتی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که شما هنگام پیاده‌روی، ورزش کردن، در جلسات کاری و یا انجام هرگونه فعالیت روزانه دیگری که به گوشی تلفن همراه خود دسترسی ندارید، به اسمارت واچ روی مچ خود دسترسی خواهید داشت.

بررسی سلامتی

مزیت دیگر ساعت هوشمند، این است که شما با آن می‌توانید سلامت جسمانی خودتان را کنترل و چک کنید. به عنوان مثال وقتی شما به پیاده‌روی می‌روید این گجت تعداد قدم‌های شما را می‌شمارد و میزان کالری که مصرف کرده‌‌اید را به شما نشان می‌دهد. انواع ساعت هوشمند که جدید و پیشرفته هستند می‌توانند میزان ضربان قلب و البته فشار خون را هم به شما نشان دهند؛ این‌گونه شما از سلامتی خود مطلع خواهید شد.

بررسی فعالیت‌های ورزشی

برنامه‌هایی که برای تناسب اندام در اسمارت واچ‌ها وجود دارد، می‌تواند کمک زیادی به شما کند. برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی برای فعالیت‌های ورزشی مانند دو، شنا، پیاده‌روی و… این امکان را به شما خواهند داد. کنترل میزان خواب نیز از آن دسته مواردی است که تنظیم خواب را برای شما ممکن می‌کند. پس می‌توانیم بگوییم که یک ساعت هوشمند خوب برای ورزشکاران و علاقمندان به ورزش بسیار مفید خواهد بود.

تماس و پاسخ‌گویی

شما با انواع جدید ساعت هوشمند این امکان را خواهید داشت که به تماس تلفنی و یا پیام‌های متنی پاسخ دهید. یعنی هنگامی که اعلان‌های تلفن و پیام‌ها را روی صفحه اسمارت واچ خود می‌بینید، قادر به پاسخ‌گویی آنها نیز خواهید بود. یعنی می‌توانید با ساعت هوشمند با مخاطبین خود تماس بگیرید و یا پیام ارسال نمایید.

مسیریابی

جهت‌یابی و مسیریابی نیز از ویژگی‌های جالب اسمارت واچ است. این دستگاه کوچک قادر است در حین رانندگی به شما کمک کند تا در جهت مناسب و درست حرکت کنید. برای این کار تنها باید GPS جی پی اس روشن باشد تا با کمک ساعت خود در جهت درست حرکت کنید و به مقصد برسید.

دستورات صوتی

برخی از انواع ساعت هوشمند این ویژگی را دارند که شما بتوانید دستورات صوتی را به آنها انتقال دهید. یعنی شما دستور انجام کاری را به این گجت خواهید داد. پس از ارائه دستور به این دستگاه، شما روی صفحه نمایش شاهد پاسخ خواهید بود. به عنوان مثال چک کردن ایمیل خود را به آن اعلام می‌کنید و سپس صفحه ایمیل خود را روی نمایشگر مشاهده خواهید کرد. این یکی از قابلیت‌های عالی این دستگاه به شمار می‌رود.

پخش موسیقی و فیلم

یکی از دیگر مزایای این گجت پرطرفدار این است که می‌توانید با آن به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و البته اگر سایز کوچک آن برای دیدن فیلم و ویدئو اذیتتان نمی‌کند، به تماشای فیلم یا کلیپ و ویدئو بپردازید. هدفون شما هم به ساعت هوشمند متصل خواهد شد و به طور واضح صداها را خواهید شنید.

پیدا کردن گوشی

همواره یکی از مشکلات بسیاری از ما گم کردن گوشی تلفن همراهمان در محیط خانه، محل کار یا حتی رستوران، کافه و… است. باید این مژده را به شما بدهیم که با یک ساعت هوشمند دیگر موبایل خود را گم نخواهید کرد. طراحی این گجت به گونه‌ای است که با تلفن شما مرتبط است و می توانید خیلی راحت تلفن خود را با فعال کردن گزینه‌ای پیدا کنید. شما این امکان را خواهید داشت که کلیدها و سوئیچ ماشین خود را نیز به اسمارت واچ خود متصل کنید. جالب است بدانید که با این گجت قادر به کنترل سایر وسایل نیز خواهید بود. برخی از وسایل خانه یا محل کار ما هوشمند هستند. اگر ساعت هوشمندی را تهیه کنید که امکانات کاملی داشته باشد، می‌توانید لوازم هوشمند و الکترونیکی اطرافتان را کنترل کنید.

ساعت هوشمند همان گجت کوچک، ساده، زیبا و قابل حملی است که هم نقش ساعت را برای شما ایفا می‌کند و هم دارای قابلیت‌های بسیار زیادی مانند پخش موسیقی، اجرای بازی، یافتن گوشی، کنترل لوازم هوشمند دیگر، تماس گرفتن، پیام دادن، چک کردن ایمیل و پیامک‌ها، اعلان تماس‌ها، جهت‌یابی و مسیریابی، کنترل فشار خون، نشان دادن ضربان قلب، نشان دادن میزان کالری مصرف شده، برنامه‌هایی برای فعالیت‌های ورزشی و… است. برخی از این محصولات ضد آب هستند و حتی یک ورزشکار می‌تواند تا عمق تعیین شده‌ای با آن شنا کند. به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید و از انواع اسمارت واچ با برندهای مطرح و معتبر دیدن کنید. برای برقراری تماس با مجموعه بروزکالا، به آدرس www.berozkala.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 87700781 تماس بگیرید.

 

همچنین ببینید

بررسی کیفیت تابه گریل و سرویس قابلمه وانیا کاویش

یک مجموعه خوب از ظروف پخت و پز ، برای سال ها دوام خواهد آورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *