آخرین خبرها

بررسی کیفیت تابه گریل و سرویس قابلمه وانیا کاویش

یک مجموعه خوب از ظروف پخت و پز ، برای سال ها دوام خواهد آورد و آن را به سرمایه ای برای آشپزخانه شما تبدیل می کند. خرید تابه گریل ، جز مواردی است که ضرورت دارد. وجود محصولی که روغن کمتری مصرف کرده و سلامت اعضای خانواده را حفظ کند ، در هر آشپزخانه ای ضروری می باشد. قابلمه وانیا ، مجموعه ای است که به شما این امکان را می دهد تا با کمترین تعداد اقلام ، بیشترین کار را انجام دهید. به کار بردن مواد و متریال های محکم و با دوام برای ساخت سرویس قابلمه ها و تابه های گریل ، باعث می شود تا محصول شما ، طول عمر بیشتری را داشته باشد. به احتمال زیاد از قابلمه و تابه خود برای انواع کار های آشپزی استفاده خواهید کرد. فولاد ضد زنگ ، یکی از همه کاره ترین مواد برای تهیه و ساخت انواع قابلمه ها و تابه ها می باشد. قابلمه وانیا ، سوراخ نمی شود ، خورده نمی شود و با مواد قلیایی یا اسیدی واکنش نشان نمی دهد.

مزایا و معایب تابه و قابلمه های چدنی

جهت خرید تابه گریل و سرویس قابلمه ، باید ویژگی‌ های رسانش گرما را بررسی کنید و به دنبال هسته آلومینیومی یا دیسک آلومینیومی یا مسی در قسمت پایین محصول خود باشید. قابلمه ها و تابه های چدنی سنگین ، برای هر چیزی که باید در دمای بالا در مدت زمان طولانی پخته شود مناسب می باشد. قابلمه و تابه های چدنی ، همچنین برای سرخ کردن غذا نیز عالی هستند. اگر جز افرادی هستید که از غذاهای سرخ شدنی به میزان زیادی استفاده می کنید ؛ پیشنهاد می کنیم که تابه گریل های رژیمی را برای تکمیل آشپزخانه خود انتخاب کنید. یکی از اشکالات این دسته از ظروف ، سختی در هنگام شستشو می باشد. حتی اگر قابلمه های چدنی در آشپزخانه شما شیک به نظر برسند ، تمیز کردن آنها ممکن است دشوار باشد. بنابراین در هنگام خرید تابه گریل و انواع قابلمه ها ، باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید. جهت کسب اطلاعات کاملتر و مشاهده انواع محصولات آشپزخانه ، می توانید به مجموعه کاویش شاپ مراجعه کنید.

انواع قابلمه ها و مقایسه آنها

قابلمه های سرامیکی، در حال حاضر یک ظاهر عالی در آشپزخانه می باشند. قابلمه وانیا ، به خاطر داشتن روکش سرامیکی و جنس بی نظیر خود ، محصولی مقاوم و ضد ضربه به شمار می رود. قابلمه‌ ها و تابه‌ های لعابی ، علاوه بر تناسب با دکوراسیون شما ، گرما را به خوبی منتقل می‌ کنند. این محصولات ، اغلب با یک سطح پخت فلزی برای توزیع یکنواخت گرما تولید می شوند. آلومینیوم یک رسانای حرارت عالی بوده و برای پخت سریع ، یکنواخت و بهره وری انرژی ، بسیار مناسب می باشد. آلومینیوم سخت آنودایز شده بسیار مستحکم است و در برابر خراش و خوردگی مقاوم می باشد. با خرید تابه گریل و قابلمه وانیا ، آشپزخانه خود را تا مدت ها تضمین خواهید کرد. استفاده از تابه های نچسب بسیار آسان است و به این معنی است که می توانید استفاده از روغن ها و چربی ها را کاهش دهید. این ظر‌وف همچنین به راحتی تمیز می شوند و نیازی به صرف انرژی زیاد برای شستشو نیست.

ویژگی های سرویس قابلمه با کیفیت

چه یک سرآشپز حرفه ای و یا یک آشپز تازه کار در آشپزخانه خود باشید ، هنوز هم علاقه دارید تا بهترین کیفیت را در مورد ظروف آشپزی خود داشته باشید. به دنبال طراحی خوب و متعادل ، ویژگی های هدایت گرمای خوب ، وزن مناسب ، دستگیره های ایمن و درپوش هایی باشید که به خوبی متناسب هستند. خرید ظروفی با کیفیت خوب ، به معنای خرید با ارزش طولانی مدت است. چه در حال خرید اولین مجموعه قابلمه و تابه خود باشید و چه در حال تعویض لوازم ضروری آشپزخانه خود هستید ؛ برخی از ظروف آشپزی وجود دارد که هر آشپزخانه باید داشته باشد. خرید تابه گریل و قابلمه وانیا ، چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. از قابلمه وانیا ، می توانید برای تهیه انواع سس ها ، گرم کردن مجدد غذا و پخت برنج استفاده کنید. از تابه گریل های نچسب و با کیفیت وانیا ، برای سرخ کردن و تفت دادن گوشت و سبزیجات استفاده کنید.

نکات ضروری جهت افزایش طول عمر لوازم آشپزخانه

قابلمه وانیا ، نسبتاً همه کاره است ؛ می توانید از آن برای جوشاندن ماکارونی ، برنج و یا برای تهیه دیگ های بزرگ سوپ ، خورشت یا آبگوشت استفاده کنید. نکته حائز اهمیتی که باید به آن توجه کنید ؛ این است که مراقب قابلمه و تابه خود باشید. برای جلوگیری از خط و خش ، از ظروف فلزی یا مواد شوینده ساینده روی تابه های نچسب خود استفاده نکنید. بهتر است قبل از تمیز کردن ظرف خود را بگذارید تا خیس بخورد. وقتی تازه پخت را تمام کردید ، تابه یا قابلمه داغ خود را در آب سرد قرار ندهید. حواستان باشد که قابلمه‌ هایتان را وقتی خالی هستند ، روی اجاق گاز داغ قرار ندهید ؛ این کار ، باعث هدر رفتن انرژی و آسیب به ظروف آشپزی شما می شود. با رعایت این نکات به ظاهر ساده ، می توانید طول عمر سرویس قابلمه و تابه های خود را افزایش دهید. استفاده مداوم از حرارت زیاد هنگام پخت و پز ، می تواند به سطوح نچسب ظروف شما آسیب برساند. قبل از چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی ، بررسی کنید که آیا ظروف شما در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند یا خیر.

همچنین ببینید

راهنمای خرید کیس استوک

راهنمای خرید کیس استوک: سفری هوشمندانه در دنیای کامپیوتر در دنیای امروز، کامپیوترها  به یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *