آخرین خبرها

بهترین روش برای استخراج آب کرفس چیست؟

[ad_1]

کرفس به عنوان جدیدترین ماده مغذی در سلامتی در زمینه تغذیه شناخته شده است و مردم از مزایای آن قسم می خورند. هیچ چیز جدیدی در مورد فواید سلامتی کرفس وجود ندارد. هزاران سال است که کرفس و آب آن برای ارزش دارویی آن توسط چینی ها در داروهای سنتی خود استفاده می شود.

این سبزیجات بسیار مغذی است و دارای طیف وسیعی از مواد مغذی و ضد اکسیدان است و برای افرادی که آن را مصرف می کنند فواید زیادی برای سلامتی دارد. تعجبی ندارد که مردم از آن سوگند یاد می کنند. کسانی که روزانه آب کرفس می نوشند ، فواید زیادی در سلامت کلی و سطح انرژی خود می بینند. طعم کرفس هم به شکل آب میوه و هم به عنوان بخشی از اسموتی خوب است. با مخلوط کردن آن با سایر آب میوه های محصولات تازه ، می توانید محتوای غذایی آب را افزایش دهید. افزودن میوه باعث شیرین شدن آن می شود و اگر به دلایلی مواد شیرین را ترجیح نمی دهید ، می توانید آب میوه های سبزیجات دیگر یا یک پیچ لیمو یا یک نوع زنجبیل را برای انواع مختلف اضافه کنید.

آن را هر روز بنوشید و سطح بالاتری از انرژی و هوشیاری را تجربه خواهید کرد.

هدف از آب گیری کرفس به دست آوردن بیشترین مقدار تغذیه است. همچنین اگر روزانه این نوشیدنی را می نوشید ، می خواهید این کار را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید. همانطور که می دانید کرفس یک سبزیجات سخت و رشته ای است که آب گیری آن بسیار دشوار است. دستگاه آب میوه گیری به روش افشانه افقی بهترین شرط برای اداره این سبزیجات است و حتی اگر دستگاه به آن ضمیمه کرفس داشته باشد بهتر است. عملکرد آب حاصل از این لوازم خانگی خوب است و کیفیت آن نیز خوب است.

شیره استخراج شده توسط دستگاه های آبمیوه گیری مایع ساز ، بدون از بین رفتن طعم یا تغذیه تا 72 ساعت بخوبی در یخچال نگهداری می شود. بهترین دستگاه ها برای استخراج هر نوع آب میوه ، البته دستگاه های آب میوه گیری دنده دوقلو با دنده های دوقلو به دلیل روش کند استخراج آب است. اما استفاده از ماشین آلات برای تازه کار در این زمینه دشوار است ، زیرا هم از نظر مونتاژ دستگاه آبگیری و هم از نظر عملکرد واقعی دستگاه دارای منحنی شیب تیز است.

همچنین می توانید از مخلوط کن استفاده کنید اما باید خمیر کاغذ را فیلتر کنید و ممکن است کثیف باشد و از بین بردن تغذیه هوا و گرما در مخلوط کن بیشتر است. برای داشتن بیشترین میزان تغذیه در آب کرفس و همچنین ، برای عملکرد بیشتر آب ، از یک دستگاه آب میوه گیری مایع استفاده کنید.

دستگاه های آبمیوه گیری چاشنی عمودی و افقی وجود دارد. اگر می خواهید آب کرفس را آب گیری کنید ، به دنبال دستگاه های عمودی نباشید زیرا آنها برای این منظور بسیار نامناسب هستند. کرفس دارای الیاف بلند و سختی است که گلوله هایی را تشکیل می دهد و این باعث می شود که خروجی های کوچک در ظرف تفاله مسدود شود. اگر به دلایل دیگری یک دستگاه آب گیری چسبنده عمودی را ترجیح می دهید ، پس از آنکه کرفس را از طریق لوله تغذیه آب تغذیه کنید ، خرد کنید تا از گرفتگی در خروجی یا گرفتگی الیاف در دستگاه های جمع کن جلوگیری شود.

بهترین دستگاه آب گیری کرفس چیست؟ اگر می خواهید حداکثر تغذیه را با حداقل از دست دادن اکسیداسیون و گرمایش داشته باشید ، بهترین شرط بندی برای آب گیری کرفس ، یک دستگاه آب گیری دو چرخ دنده نیز است که به عنوان دستگاه آب گیری دو چرخ دنده شناخته می شود. اما در نقطه ضعف شما دو برابر پول برای آب گیری صرف خواهید کرد. قیمت دستگاه آب گیری دو چرخ دنده دوقلو در مقایسه با هر نوع دستگاه آب گیری دیگر بیشتر است.

همچنین ، مونتاژ آنها و استفاده از آنها ممکن است برای یک تازه کار ترسناک باشد. اگر تازه کار خود را در دنیای آب میوه گیری آغاز کرده اید ، بهتر است با دستگاه آب میوه گیری پیچیده و کم هزینه ای که در واقع از آن استفاده خواهید کرد ، بهتر باشید. اگر اشتیاق به آب گیری دارید ، می توانید با خرید و فروش یک ماشین دو چرخ دنده با کیفیت بالاتر خریداری کنید. مدلهای افشانی افقی جایگزینی عالی برای مدلهای دنده ای دوقلو هستند زیرا کارکرد آنها از پیچیدگی کمتری برخوردار است و بازدهی بالایی دارد. در مورد تغذیه هیچ مصالحه ای وجود ندارد. کیفیت آب میوه بالا است و آب میوه ها به مدت 72 ساعت بدون از بین رفتن طعم یا تغذیه در یخچال ذخیره می شوند.

[ad_2]

همچنین ببینید

لاغري سريع تر با ۵ تکنیک کلیدی که نمی‌دانید!

تکنیک‌های لاغري سريع چیست؟ چگونه می‌توانم سرعت کاهش وزنم را بالاتر ببرم؟ اینها سوالاتی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *