آخرین خبرها

بهترین روش طراحی سایت – آموزش رایگان و جامع المنتور

احتمالا تاکنون بارها راجع به طراحی سایت و مزایای قابل توجه آن شنیده‌اید. این روزها طراحی سایت به یک امر معمول و البته ضروری تبدیل شده است و کسب و کارهای کوچک تا بزرگ ناچارند برای حضور در بستر اینترنت، سایتی را به عنوان پایگاه فعالیت راه‌اندازی کنند. کسب و کارهای مختلف به خوبی دریافته‌اند که رشد و توسعه آن‌ها در گرو طراحی سایت و فعالیت به صورت آنلاین است؛ اما از آنجا که طراحی سایت یک کار تخصصی است و بیشتر صاحبین مشاغل تخصص آن را ندارند، طراحی سایت خود را به صورت برون‌سپاری به شرکت‌های طراح می‌سپارند. طراحی سایت هزینه‌های جاری بسیاری دارد و کارفرمایانی که در تأمین هزینه مشکل دارند، می‌توانند با آموزش المنتور و استفاده از آن، بدون تخصص کدنویسی سایت خود را طراحی کنند. در ادامه راجع به آموزش المنتور صحبت خواهیم کرد.

طراحی سایت بدون کدنویسی

برای این که المنتور را بشناسید و لزوم آموزش المنتور برای طراحی سایت را درک کنید، باید با چگونگی طراحی سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی آشنا شوید. همان‌طور که گفتیم طراحی سایت یک پروسه تخصصی است و به دانش کدنویسی احتیاج دارد. ممکن است کارفرمایان مختلف در حوزه فعالیت خود حرفه‌ای باشند؛ اما اگر دانش برنامه‌ریزی را در اختیار نداشته باشند، اصلا چیز عجیبی نیست. شرکت‌های متعددی هستند که خدمات طراحی سایت را ارائه می‌دهند اما بسیاری از کارفرمایان ترجیح می‌دهند خود وب سایتشان را طراحی کنند. در این صورت صرفا به دانش برنامه‌نویسی احتیاجی نیست و کارفرمایان می‌توانند سایت خود را روی سیستم وردپرس طراحی کنند.

احتمالا از خود می‌پرسید وردپرس چیست؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و افراد می‌‌توانند بدون حتی یک خط کدنویسی سایتشان را طراحی کنند. از آنجا که وردپرس اپن سورس است، کاربران می‌توانند با اعمال تغییرات و با استفاده از قابلیت دراگ اند دراپ سایت خود را شخصی‌سازی کنند.

با توجه به این که سایت‌های فروش بسیاری در بستر اینترنت فعالیت و رقابت می‌کنند، حرفه‌ای بودن یک وب سایت اهمیت بسیار زیادی در افزایش رتبه در گوگل دنسر و در نهایت در افزایش فروش دارد. از طرفی ظاهر یک صفحه وب از مهم‌ترین پارامترهای افزایش بازدید و در نتیجه افزایش رتبه سایت محسوب می‌شود. در واقع برای این که یک صفحه وب مخاطبین بیشتری را جذب کند، علاوه بر ساختار قدرتمند باید ظاهر جذابی داشته باشد. نکته اینجا است که وردپرس امکانات قابل توجهی دارد که نقش مهمی را در طراحی جلوه بصری سایت و حرفه‌ای بودن آن ارائه می‌دهند. این سیستم مدیریت محتوا دارای نرم افزارهای متعددی است که تحت عنوان افزونه شناخته می‌شوند. کارفرمایان می‌توانند با استفاده از افزونه‌ها و تسهیلات آن‌ها یک سایت حرفه‌ای با جلوه بصری خاص طراحی کنند.

طراحی سایت با المنتور

المنتور یکی از افزونه‌های مهم سیستم وردپرس است و اهمیت آموزش المنتور زمانی آشکار می‌شود که کارفرمایان می‌توانند با استفاده از این افزونه و به صورت رایگان سایت خود را راه‌اندازی کنند و با طراحی حرفه‌ای صفحات آن یک صفحه وب جذاب بسازند. نتیجه استفاده از این افزونه صفحه ساز، افزایش بازدید از سایت وردپرسی و در نهایت قرارگیری صفحه در صدر جدول نتایج جست‌وجوی گوگل است. این مهم دقیقا همان هدفی است که کسب و کارهای مختلف برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

المنتور به عنوان حرفه‌ای‌ترین صفحه ساز وردپرس شناخته می‌شود و قابلیت‌های بسیار زیادی از جمله: ویرایشگر لایو و افزونه‌های جانبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پرو است. کاربران وردپرس می‌توانند با استفاده از نسخه رایگان برخی از صفحات سایت خود را طراحی کنند؛ اما از آنجا که امکانات نسخه رایگان المنتور محدود است، باید برای طراحی صفحات حرفه‌ای از نسخه پرو آن استفاده کنند.

نسخه رایگان المنتور در مخزن وردپرس قرار دارد و کاربران می‌توانند برخی از نیازهای سایت را با آن برطرف ساخته و صفحات خود را توسعه دهند. این در حالی است که نسخه رایگان برای شخصی‌سازی صفحاتی مانند: صفحه جست‌وجو، صفحه ۴۰۴، آرشیو محصولات، آرشیو نوشته‌ها و غیره کارایی ندارد و باید برای توسعه این صفحات از نسخه پولی و پرو المنتور استفاده کرد. کاربران وردپرس باید برای استفاده از المنتور پرو لایسنس یا مجوز آن را دریافت کنند. در آموزش المنتور چگونگی دریافت این مجوز شرح داده شده است.

اهمیت آموزش المنتور

افزونه المنتور کاربری ساده و آسانی دارد و کاربران می‌توانند بدون هیچ پیش نیازی این افزونه را دانلود کرده و برای طراحی سایت استفاده کنند. فقط کافیه آموزش وردپرس را مشاهده کنید و این نکته را نیز در نظر داشته باشید که المنتور کاربری ساده‌ای دارد؛ اما به هر حال برای طراحی حرفه‌ای سایت بهتر است تسلط بیشتری بر آن‌ داشته باشید. آموزش المنتور به شما کمک می‌کند که با بررسی همه جانبه تنظیمات این افزونه به راحتی یک سایت جذاب و حرفه‌ای طراحی کرده و بازخورد بهتری از طراحی وب داشته باشید. در دوره آموزشی المنتور که به صورت طبقه بندی شده از سطح مبتدی تا پیشرفته در اختیار کاربران وردپرس قرار دارد، ضمن معرفی و آموزش نسخه‌های رایگان و پرو این افزونه، نحوه دانلود و نصب آن‌ نیز آموزش داده می‌شود.

مزایای دوره آموزش المنتور

  • شما در دوره آموزش صفحه ساز المنتور می‌آموزید که چگونه از ویژگی‌ها و امکانات آن استفاده کنید. به عنوان مثال می‌آموزید که با استفاده از قابلیت دراگ اند دراپ، ویجت‌ها را جابه‌جا کرده و صفحات سایت را با سلیقه خود طراحی کنید.
  • همچنین می‌توانید تمام قسمت‌های سایت را تغییر دهید، صفحات ساخته شده را ذخیره کرده و یا به صورت قالب آمده به اشتراک بگذارید.
  • جالب‌تر این است که می‌توانید از طریق پیش‌نمایش فعال صفحه ساز، سایت خود را به صورت فعال مشاهده کنید و در صورت نیاز با استفاده از ویجت‌ها تغییرات جدیدی را اعمال کنید.
  • جذاب‌تر از تمام مزایای المنتور این است که شما می‌توانید با استفاده از صفحات ذخیره شده در این صفحه ساز سایت‌های دیگری بسازید. در این صورت طراحی سایت در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود.
  • ‌ طراحی سایت فروشگاهی با المنتور یکی از مهم‌ترین مزایای آن است. شما در دوره آموزش المنتور می‌آموزید که چگونه بدون نیاز به کدنویسی سایت فروشگاهی خود را روی قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوا طراحی کنید. از آنجا که پیشرفت سایت‌های فروشگاهی به شدت به کلیک و بازدید بالا وابسته است، اهمیت طراحی فروشگاه آنلاین با افزونه صفحه ساز وردپرس قابل درک است. این افزونه علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی امکان طراحی هر نوع سایتی را فراهم می‌سازد.

خرید دوره آموزش المنتور

المنتورسایت به عنوان مرجع تخصصی آموزش رایگان المنتور شناخته می‌شود و شما می‌توانید برای خرید نسخه المنتور پرو و آموزش رایگان آن از طریق سایت المنتور سایت، صفحه شخصی خود را طراحی کرده و فعالیت خود را در بستر اینترنت دنبال کنید و همچنین دارای سایت آماده می باشد که متوانید سایت های آماده ای برای خودتان ایجاد کنید. افزونه المنتور در این سایت فارسی‌سازی شده و از فونت اختصاصی برخوردار است. ضمن این که این نسخه صفحه ساز در المنتور سایت اورجینال بوده و به صورت لحظه‌ای آپدیت می‌شود. برای خرید نسخه المنتور پرو و آموزش رایگان آن جهت دسترسی به تنظیمات، آیکون‌ها، ویجت‌ها، فونت‌ها و سایر بخش‌های المنتور از طریق لینک زیر وارد سایت شوید.

خانه

همچنین ببینید

آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب می‌کند؟+بهترین روش استفاده

کنسول‌های بازی همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهند و به بخشی جدایی‌ناپذیر از سرگرمی امروزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *