آخرین خبرها
بازاریابی پیامکی برای فروشگاه زنجیره ای

بیا این طرف بازار، دیگه قدیمی شده، پیامک بفرست…

کسب‌وکارها و مشاغل مختلف همواره به دنبال راه‌کار و روش‌های نوین بازاریابی هستند، که بتوانند محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. اما تبلیغات تمام ماجرا نیست، مشاغل باید بدانند، مشتریان هدف محصولات و خدماتشان چه افرادی هستند. شناخت مخاطب هدف به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بدانند باید چه محتوایی را در چه زمانی برای چه افرادی و از طریق چه روشی برای مخاطبان خود ارسال کنند. یکی از روش‌هایی تبلیغاتی که به دلیل انعطاف زیاد توانسته برای هر کسب‌وکاری مناسب عمل کند، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی است. مشاغل مختلف می‌توانند با راه‌اندازی پنل‌های ارسال پیامک انبوه و خریداری بسته‌های ویژه پیام کوتاه با توجه به بودجه خود، اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای مخاطبان هدف خود کنند. از این رو استفاده از پنل‌ و ارسال پیامک انبوه برای فروشگاه زنجیره ای به یکی از موارد ضروری تبدیل شده است چراکه  بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته و همچنین این روزها بازار رقابتی تامین مایحتاج خانواده‌ها با قیمت مناسب بسیار داغ است و مشتریان از چنین پیامک‌های اطلاع استقبال می‌کنند.

هرچه می‌خواهد دل تنگت بفرست…

پیش از این گفته شد که که بازاریابی پیامکی و ارسال پیام‌های تبلیغاتی یک روش انعطاف‌پذیر است که با همه کسب‌وکارها سازگار است. این انعطاف‌پذیری به این معناست که هر شغلی می‌تواند با توجه به محصولات و خدمات خود، هر آنچه که نیاز مخاطبان است را برای آن‌ها ارسال کند. لازم است گفته شود که از آنجایی که برای راه‌اندازی پنل‌ها نیازی به افراد متخصص نیست، داشتن کمی خلاقیت باعث می‌شود که مشاغل بتوانند با توجه به محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند با مشتریان خود در تعامل باشند که این امر موجب جذب مشتریان جدید و همچنین وفاداری آنان می‌شود. شاید برای شما این سوال مطرح شود که با ارسال پیامک انبوه چگونه می‌توان برای فروشگاه زنجیره ای بیشترین میزان مشتری را جذب کنیم؟ از این رو برای جذب مشتری برای فروشگاه زنجیره ای می‌توان از طریق محتواهای ارزشمند مشتریان بیشتری جذب کرد. این محتواها می‌تواند شامل:

  • اطلاع‌رسانی از محصولات جدید به همراه قیمت آن‌ها
  • تخفیفات ویژه اعیاد و مناسبت‌های خاص
  • برگزاری مسابقات پیامکی
  • نظرسنجی‌ از مشتریان
  • ارسال پیامک‌های شخصی‌سازی شده به همراه امتیازدهی باشگاه مشتریان
  • اطلاع‌رسانی از افتتاح شعبه‌ در یک محله جدید

بازاریابی پیامکی

مخاطب هدف کی بودی …

با توجه به محتواهایی که می‌توان برای مخاطبان ارسال کرد، حال سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که مخاطب هدف برای فروشگاه زنجیره ای شامل چه جامعه هدفی می‌شود؟ از آنجایی که مهم‌ترین مزیت پنل ارسال پیامک انبوه دسته بندی مخاطبان است، پس به راحتی می‌توان با توجه به جنسیت، سن، شغل، منطقه پستی و … برای مخاطبان هدف پیامک ارسال کرد. به عنوان مثال،گروه سنی نوجوان نمی‌تواند جمعیت هدف خوبی باشد، اما ارسال پیامک برای خانم‌ها و آقایان در رده سنی بیست‌وپنج سال به بالا و همچنین ساکن در منطقه‌ی محل قرارگری فروشگاه زنجیره‌ای می‌تواند گزینه خوبی باشد. همچنین یکی دیگر از روش‌های شناخت مخاطبان هدف میزان بازخورد آنان است که با توجه به امکان‌گزارش‌گیری که پنل در اختیار کاربران قرار می‌دهد قابل مشاهده است و می‌توان نتیجه گرفت ارسال پیامک انبوه برای کدام دسته از مخاطبان بازخورد بیشتری داشته و باعث جذب مخاطبان و همچنین نرخ بازگشت سرمایه مطلوب‌تری را به همراه داشته است.

سامانه پیامکی

بسیاری از مدیران کمپانی‌های بزرگ بر این باور هستند که هرچه میزان سرمایه‌گذاری در بخش تبلیغات بیشتر باشد به همان میزان بازگشت نرخ سرمایه هم بیشتر می‌شود و برخی از آنان هر ساله میزان بودجه اختصاصی به بخش تبلیغات را افزایش می‌دهند. از آنجایی که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی امکان انتخاب بسته‌های مختلف را برای مشاغل فراهم کرده است، آنان می‌توانند با توجه به بودجه مورد نظر خود بسته‌ها را خریداری کرده و نسبت به ارسال پیامک‌های انبوه اقدام کنند. از این رو خدمات پیامکی کندو بسته‌های ویژه پیام کوتاه مخصوص مشاغل مختلف از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای را فراهم آورده است تا هر فروشگاهی با هر میزان بودجه از این روش نوین بازاریابی استفاده کرده و بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند.

همچنین ببینید

بهترین تلویزیون 65 اینچ بازار (2024) | راهنمای جامع خرید + ویدیو

امروزه تلویزیون برندهای سامسونگ و سونی به‌دلیل داشتن کیفیت پردازش تصاویر بالا و ظاهری ظریف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *