آخرین خبرها

تبلیغات اپلیکیشن چیست و چگونه اجرا می‌شوند؟

موبایل‌های امروزی قابلیت نصب نرم افزارهای مختلف را دارند. از طرف دیگر نفوذ اینترنت به زندگی افراد و گسترش کسب و کارهای آنلاین باعث افزایش تعداد این نرم افزارها شده است. به طوری که انجام امور روزانه بدون استفاده از اپلیکیشن‌ها غیر قابل تصور است. اگر شما صاحب یک اپلیکیشن هستید به طور حتم با تبلیغات اپلیکیشن آشنایی دارید. اکثر صاحبان اپلیکیشن‌ها با هدف رفع نیاز مشتریان و کاربران هدف اقدام به طراحی و ساخت آنها می‌کنند و برای این که بتوانند نرم افزار خود را به جامعه هدف معرفی کنند، قطعاً به تبلیغات اپلیکیشن احتیاج دارند. در ادامه مفصل راجع به تبلیغ اپلیکیشن صحبت می‌کنیم تا بدانید چگونه این نوع کمپین ها اجرا می‌شوند و چه تاثیری در کسب درآمد خواهند داشت.

چگونه تبلیغات اپلیکیشن را انجام دهیم؟

برای این که بتوانید نرم افزار خود را تبلیغ کنید باید بعد از ساخت آن را بر روی گوگل پلی و آپ استور ثبت کنید. حال وقت آن است که کاربران برنامه شما را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و از آن استفاده کنند تا شما نیز بتوانید از طریق رفع نیاز کاربران به هدف خود یعنی کسب درآمد برسید. برای افزایش نصب اپلیکیشن باید از یک برنامه جهت تبلیغات استفاده کنید. گوگل ادز که پلتفرم رسمی تبلیغات در گوگل است، بهترین ابزار تبلیغاتی برای معرفی نرم افزار شما است و در زمان کمی به صورت کاملاً هدفمند آمار نصب برنامه شما را توسط کاربران افزایش می‌دهد.

گوگل ادز با کمک تکنولوژی ماشین تبلیغات اپلیکیشن شما را برای کاربران به نمایش در می‌آورد. به این صورت که گوگل ادز برنامه شما را به کاربرانی که اپلیکیشن مشابه شما را دارند یا در جست و جوی نرم افزاری با موضوع برنامه شما هستند، نمایش می‌دهد.

باید بدانید که تبلیغات گوگل ادز هدفمندترین روش تبلیغاتی در دنیا است و بازدهی بسیار مناسبی دارد. مزیت قابل توجه استفاده از این روش تبلیغاتی این است که گوگل ادز با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری هوشمند در زمان کم، هدفمندترین مخاطبان شما را پیدا کرده و اپلیکیشن شما را به آن‌ها معرفی می‌کند. مدیریت تبلیغ در گوگل ادز بسیار راحت است و هزینه آن بسیار به صرفه‌تر از روش‌های تبلیغاتی دیگر است.

تبلیغات اپلیکیشن در گوگل ادز با چه رویکردی انجام می‌شود؟

  • گوگل ادز بر حسب سیستم عامل گوشی همراه کاربران، مخاطب مورد نظر خود را پیدا می‌کند و اگر افرادی که مد نظر دارد، برنامه شما را نصب نکرده‌اند، اپلیکیشن شما را برای نصب کردن به آن‌ها نمایش می‌دهد.
  • در رویکرد دوم گوگل ادز به کاربرانی توجه دارد که برنامه شما را از قبل نصب کرده‌اند و سعی می‌کند با این افراد تعامل درستی برقرار کند. به این صورت که با نمایش تبلیغات برای آن‌ها و قرار دادن آگهی شما در جایگاه مناسب جهت نمایش برای کاربر،تعامل پایداری بین اپلیکیشن و کاربران هدف ایجاد کرده و بازدهی برنامه را افزایش می‌دهد.

تبلیغات نصب اپلیکیشن از طریق گوگل ادز چه مزیت‌هایی دارد؟

  • صاحب اپلیکیشن می‌تواند آمار دقیق تعداد نصب برنامه، تعداد کلیک بر روی آگهی تبلیغاتی و تعداد کاربرانی که برنامه را نصب کرده‌اند، مشاهده کند.
  • هزینه تبلیغات گوگل در زمینه نصب اپلیکیشن بسیار کمتر از روش‌های دیگر است.
  • افزایش نصب اپلیکیشن توسط گوکل ادز کاملاً تضمینی است چون تمام جوانب آن بارها بررسی شده و بازدهی بالایی داشته است. علاوه بر آن این امکان با سرعت بالایی نسبت به روش‌های دیگر فراهم می‌شود.
  • شما می‌توانید با حداقل هزینه تبلیغات خود را اجرایی کنید. به عنوان مثال حتی با بودجه 10 دلاری نیز می‌توان این کمپین را اجرا نمود.

هزینه تبلیغات اپلیکیشن در گوگل ادز چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه تبلیغ توسط این سیستم دیجیتال مارکتینگ معمولاً به ازای هر نصب محاسبه می‌شود و شما تعیین می‌کنید که می‌خواهید چقدر هزینه کنید. جالب است بدانید هزینه تبلیغ نصب اپلیکیشن در پلتفرم تبلیغاتی در گوگل ادز متفاوت است. معمولا شرکت‌ها و آژانس‌های بازاریابی پلن‌های متفاوتی برای هزینه نصب دارند و شما باید یکی از پلن‌ها را انتخاب کنید تا هزینه هر نصب مشخص شود. این که حداکثر چقدر می‌توانید برای هر نصب هزینه پرداخت کنید، کاملاً به عهده شما است. از طرفی می‌توانید هزینه را بر اساس رویدادهای درون برنامه تعیین کنید. به عنوان مثال اگر اپلیکیشن فروشگاهی دارید، می‌توانید اولین خرید را مبنای تعیین هزینه قرار دهید.

نکات مهم در خصوص تبلیغات اپلیکیشن

  • وقتی شما اکانت خود را شارژ می‌کنید، هزینه آن به صورت روزانه صرف تبلیغ نصب می‌شود‌. در واقع شارژ شما بر اساس تعداد نصب روزانه کم می‌شود. حال اگر قبل از عضویت در گوگل ادز تعدادی نصب فعال داشته باشید، هزینه روزانه مصرف نمی‌شود.
  • تبلیغ اپلیکیشن با گوگل ادز در کافه بازار یا آپ استورهای دیگر امکان پذیر نیست و تنها می‌توانید آن را در گوگل پلی و اپل استور تبلیغ کنید.
  • برای تبلیغات در گوگل ادز و افزایش تعداد نصب اپلیکیشن هیچ محدودیتی تعریف نشده است.
  • اگر می‌خواهید هزینه نصب آپ خود را کاهش داده و تعداد نصب روزانه را افزایش دهید، باید صفحه اپلیکیشن خود را بهینه سازی کنید.
  • شما می‌توانید اپلیکیشن آیفون و آی پد خود را از طریق پلتفرم گوگل ادز تبلیغ کنید.

بهترین شرکت برای تبلیغات اپلیکیشن

اگر به دنبال یک شرکت بازاریابی برای تبلیغات اپلیکیشن خود هستید، شرکت تبلیغات گوگل پارس ادوردز بهترین انتخاب است.‌ برای شروع تبلیغ ابتدا باید یکی از پلن‌های پارس ادوردز را انتخاب کنید تا نرخ تبلیغ مشخص شود. پلن‌های این شرکت شامل پلن درهمی، دلاری و لیری می‌شود. با خرید هر سرویس، اکانت شما به مقدار معینی شارژ می‌شود و از اعتبار آن جهت هر نصب آپ استفاده می‌شود. در صورتی که شما با پلتفرم گوگل ادز آشنایی داشته باشید و خودتان کمپین را اجرا کنید، هیچ هزینه ای بابت مدیریت اکانت از شما گرفته نمی‌شود.

در صورتی که بخواهید کارشناسان پارس ادوردز کمپین های شما را مدیریت کنند، می‌توانید از پلن های مدیریت شده استفاده نموده و با دسترسی که در اختیار خواهید داشت، عملکرد کمپین را مشاهده کنید. اگر به هر دلیلی تمایلی به ادامه تبلیغ نداشتید و منصرف شدید یا اگر اکانت شما با مشکلی مواجه شد، پارس ادوردز تمام هزینه باقی مانده از اعتبار اکانت شما را به خودتان برمی‌گرداند.

شما می‌توانید با اطمینان تبلیغات آپ خود را به شرکت تبلیغاتی پارس ادوردز بسپارید. این شرکت نوپا در سال ۱۳۹۶ تأسیس شده اما آن‌چنان کارنامه درخشانی دارد که مشتریان بسیاری را جذب خود کرده است. پارس ادوردز از یک تیم متخصص و کارشناس حرفه‌ای تشکیل شده که خدمات بسیار باکیفیتی در عرصه تبلیغات در فضای دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهند. برای تبلیغات اپلیکیشن و کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه اجرای آن می‌توانید از طریق لینک (https://parsadwords.com) وارد سایت پارس ادوردز شوید.

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *