آخرین خبرها

جوانسازی با تزریق ژل و بوتاکس (قیمت تزریق ژل لب)

برای بیشتر افراد پیش آمده که ناخودآگاه در فضای اینترنت دنبال قیمت ژل لب و یا بوتاکس زیر چشم  باشند. همگی ما چه خانم باشیم و چه آقا علاقمند به زیبا سازی صورت و داشتن چهره‌ای جوان و بی‌نقص هستیم اما به خاطر اطلاع نداشتن از هزینه‌ها و عدم شناخت متخصص با تجربه از مراجعه به مطب‌های زیبایی خودداری می‌کنیم. تعرفه قیمت ژل لب در سال ۱۴۰۰ بسته به نوع مواد مصرفی بین یک میلیون تا چهار میلیون تومان بوده و تزریق بوتاکس زیر چشم  نیز بسته به نوع مواد و برند بوتاکس بین هشتصد هزار تا یک میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

مطب زیبایی سیمارو با داشتن پزشکانی مجرب و استفاده از دستگاه‌های جدید و روز دنیا و با به کارگیری از مواد درجه یک همواره ارزان‌ترین و با بهترین قیمت ژل لب و بوتاکس را در لیست خدمات خود دارد. هزینه زاویه سازی صورت در این مرکز بسیار ارزان بوده و بسته به نوع مواد مصرفی از رنج قیمت‌های متفاوت برخوردار است. محیط این مرکز زیبایی نیز بسیار لوکس و آرامش بخش بوده و هر نوع خدمات زیبایی نظیر تزریق ژل و بوتاکس، زاویه سازی، لیزر درمانی و… توسط متبحرترین و با تجربه‌ترین اساتید در این مطب صورت می‌گیرد.

تزریق ژل چیست ؟

تزریق ژل و بوتاکس از جمله روش‌های جوان‌سازی پوست صورت می‌باشد که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید شده است و امروزه در بسیاری از مراکز از این دو روش برای جوان‌سازی و رفع نقص‌های صورت بیمار استفاده می‌گردد. افرادی که به طور مادرزادی دارای لب و گونه‌های کوچکی هستند و به دنبال بزرگ کردن لب و پر کردن خط خنده می‌باشند مستعدترین افراد برای تزریق ژل لب و یا خط خنده هستند. قیمت ژل لب بر اساس مقدار مورد استفاده و نوع برند برای افراد مختلف متفاوت است.

ژل‌ها که فیلرهای پوستی هستند و بوتاکس که به آن بوتولونیوم توکسین (نوع ای) نیز گفته می‌شود هر دو بر روی پوست فرد متقاضی اثرات ماندگار داشته و بیمار می‌تواند برای رفع چین و چروک خود از بوتاکس و یا ژل استفاده کند اما بین این دو از لحاظ ماندگاری و برخی ویژگی‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد که دانستن آن برای استفاده کنندگان خارج از لطف نیست. در ادامه برخی از این تفاوت‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به معرفی انواع ژل و بهترین مارک‌های آن خواهیم پرداخت. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

تفاوت بین ژل و بوتاکس

همان طور که گفتیم قیمت ژل لب و بوتاکس زیر چشم بسته به نوع مواد مصرفی در رنج‌های مختلف در بازار وجود دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از استفاده از این دو ماده با کارایی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. بوتاکس از نوعی باکتری خاص تولید می‌شود که منجر به ریلکس شدن ماهیچه‌ها شده و انقباض صورت را از بین می‌برد. در واقع این ماده درمان کننده اختلالات عصبی است که منجر به ضعیف شدن ماهیچه‌ها می‌گردد. از بوتاکس جهت درمان میگرن و بیماری‌های دیگر نیز استفاده می‌شود و تنها برای جوان‌سازی صورت کاربرد ندارد. به کمک بوتاکس به راحتی چین و چروک‌های اطراف چشم، دهان و بین دو ابرو درمان می‌گردد.

تزریق ژل نیز برای رفع خطوط و چین و چروک صورت بسیار مؤثر بوده و ماندگارتر از بوتاکس است البته برخی از بیماران می‌توانند هم زمان از هر دو ماده با توجه به قیمت بوتاکس و قیمت ژل لب و گونه برای رفع چین و چروک صورت خود استفاده کنند.

کبودی نقاط تزریق شده، قرمزی و سوزش چشم و سر درد از جمله عوارضیست که در پی تزریق بوتاکس برای برخی افراد به وجود می‌آید برای جلوگیری از بروز چنین عوارضی بیمار نباید از مواد غذایی و یا داروهایی که منجر به رقیق شدن خون می‌شود استفاده کند. این روش درمان برای زنان حامله و کسانی که عملکرد ماهیچه‌ای ضعیفی دارند یا مشکلات پوستی نظیر ضخامت پوست و یا اسکارهای عمیق دارند مناسب نیست.

عوارض تزریق ژل کوتاه مدت بوده و طی دو هفته برطرف می‌شود. این عوارض احتمالی شامل واکنش آلرژیک، کبودی، عفونت، خارش، بی‌حسی صورت، قرمزی، اسکار و زخم می‌باشد. برای تزریق ژل به لب و گونه یا دیگر نقاط صورت نیاز به بیهوشی نیست و تزریق ژل با بی‌حسی موضعی ناحیه مورد نظر بدون درد انجام می‌گردد. مقدار سی سی استفاده شده در تزریق ژل به سلیقه بیمار بستگی داشته و بسته به نوع برند و مقدار سی سی استفاده شده قیمت ژل لب و صورت نیز تغییر می‌کند.

هزینه زاویه‌سازی صورت به نوع ماده استفاده شده و این که از چه نوع مارک و برندی این ژل‌ها و بوتاکس‌ها تهیه می‌شوند بستگی دارد و برای اشخاص مختلف متفاوت است. البته باید این نکته را مد نظر داشت که میزان دستمزد دریافتی نیز بر قیمت ژل لب و بوتاکس زیر چشم و زاویه‌سازی صورت تأثیرگذار است.

انواع ژل‌های تزریقی و بهترین نوع آن‌ها

ژل‌های تزریقی در چهار گروه هیالورونیک اسید، اسید پلی ال لاکتیک، کلسیم هیدروکسی لاپاتیت و پلی متیل متاکریلات ساخته می‌شوند. قیمت ژل لب و گونه علاوه بر برند و دستمزد به نوع ژل مورد استفاده از این چهار دسته نیز بستگی دارد. یکی از پرطرفدارترین نوع ژل‌های تزریقی صورت ژل‌های هیالورونیک اسید هستند. این ژل‌ها به طور طبیعی در بدن انسان در لایه الاستین پوست و ذجاجیه چشم وجود دارند و همانند یک اسفنج از آب بافت‌های پوست محافظت می‌نمایند. با بالا رفتن سن، ژل هیالورونیک اسید کاهش یافته و در نتیجه پوست صورت دچار چین چروک و لب و گونه‌ها نافرم می‌گردند. به همین دلیل این ژل جزو پرطرفدارترین ژل‌ها برای تزریق لب، گونه و سایر نقاط صورت محسوب می‌شود.

ماندگاری ژل‌های هیالورونیک اسید حدود شش تا هجده ماه بوده و پس از این مدت صورت به حالت طبیعی خود بر می‌گردد. از ویژگی‌های منحصربفرد این نوع ژل این است که در صورت نارضایتی از نتیجه حاصله به کمک تزریق نوعی آنزیم می‌توان این ژل‌ها را کاملاً از بین برد. همچنین ژل هیالورونیک اسید هیچ گونه عارضه‌ای را در پی نخواهد داشت و مناسب کسانیست که از حساسیت و آلرژی رنج می‌برند. ژل کلسیم هیدروکسی لاپاتیت به طور طبیعی در استخوان‌های انسان وجود دارد. تحریک کننده پوست برای افزایش تولید کلاژن بوده و برای از بین بردن چین و چروک عمیق پوست کاربرد دارد.

اسید پلی ال لاکتیک نیز نوعی ماده مصنوعی است که در تولید کلاژن تأثیرگذار می‌باشد. پلی متیل متاکریلات یکی از قدیمی‌ترین ژل‌ها جهت تزریق محسوب می‌شود که حاوی ماده کلاژن است و برای بهبود جای زخم و جوش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از بهترین مارک‌های ژل تزریقی برای صورت می‌توان به ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا، ژل تئوسیال ساخت لابراتوآر Teoxane سوئیس، ژل بلترو ساخت لابراتوآر Merz کشور آلمان، ژل استایلج ساخت لابراتوآر Vivacy فرانسه و ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر Allergan امریکا اشاره کرد. قیمت ژل لب این برند‌ها با توجه به کیفیت بالا و ماندگاری زیاد بسیار با صرفه بوده و در بیشتر نقاط دنیا از جمله ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مارک‌های یاد شده برای تزریق ژل دارای معتبرترین تأییدیه‌های بین‌المللی هستند و از طریق مجرای قانونی و در دمای سلامت وارد کشور می‌شوند.

برای اطلاع از قیمت ژل لب و بوتاکس زیر چشم و همچنین اطلاع از هزینه زاویه‌سازی صورت و سایر خدمات زیبایی می‌توانید به وب سایت مطب زیبایی سیمارو مراجعه کرده و ضمن بازدید از تمامی محصولات و خدمات از مشاوره و راهنمایی پزشکان متخصص این مرکز نیز بهرمند شوید.

همچنین ببینید

همه چیز درباره مینی لیفت شکم

همه چیز درباره مینی لیفت شکم

هنگامی که به جراحی پلاستیک برای سفت کردن شکم خود فکر می کنید، احتمالاً انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *