آخرین خبرها

درآمد 20 میلیونی فقط با شرکت در این دوره های آموزشی

بدون شک یکی از بزرگترین و مهم ترین دغدغه های افراد در سال های اخیر با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی و افزایش نرخ تورم انتخاب یک شغل پردرآمد است. شغلی که درآمد خوبی داشته باشد و از بازار کاری همیشگی نیز برخوردار باشد. اگر شما جز افرادی هستید که به دنبال یک شغل پردرآمد و ساختن آینده شغلی خود هستید توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید. در این مطلب قصد داریم شما را با مشاغلی آشنا کنیم که از آینده و درآمد خوبی برخوردار بوده ضمن اینکه ورود به آنها نیاز به سرمایه اولیه بالایی نداشته و تنها کافیست مهارت های آنها را از طریق شرکت در یک دوره آموزشی و پرداخت هزینه ای ناچیز یاد بگیرید و در مدت زمانی کوتاه به درآمد بالایی دست یابید.

اگر به دنبال ساختن آینده ای روشن هستید تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

رشته تعمیرات موبایل، رشته ای با آینده ای درخشان

در سال های اخیر شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی در موبایل هستیم. به روز شدن تکنولوژی این دستگاه باعث شده تا تعداد کاربران این وسیله هوشمند روز به روز افزایش یابید و نه تنها جوانان بلکه تمامی گروه های سنی بسیاری از فعالیت های روزانه خود را به کمک این دستگاه انجام دهند. به طور مثال با آنلاین شدن فضای آموزشی کشور گوشی موبایل جایگاه ویژه ای در میان دانش آموزان باز کرده است. یا با ظهور نرم افزارهای مدیریت امور بانکی دیگر نیازی به وقت گذاشتن در بانک ها برای اموری از قبیل کارت به کارت، پرداخت قبوض و بسیاری از موارد دیگر نمی باشد.

به دنبال افزایش استفاده از موبایل همچنین افزایش تعداد کاربران این دستگاه بدون شک تعداد خرابی های موبایل افزایش یافته و این موضوع نیاز به مراکز تعمیرات موبایل را بیشتر کرده است. مراکزی که در مدت زمانی کوتاه مشکل ایجاد شده را رفع کرده و به آنها تحویل دهد.

همه این موارد رشته تعمیرات موبایل را به یکی از رشته های بسیار عالی و آینده دار در بازار کار تبدیل کرده است که خوشبختانه ورود به آن نیاز به سرمایه بالایی ندارد و شما در ابتدا می توانید با یک مبلغ ناچیز کار خود را آغاز کنید. تنها شرطی که برای ورود به این شغل باید از آن برخوردار باشید مهارت در تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل جدید و قدیمی اندروید و آیفون است که با شرکت در یک دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاهی معتبر و مدت زمانی کوتاهی کارورزی می توانید به این مهارت دست یافته و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید.

در حال حاضر بسیاری از متخصصان حرفه ای این شغل که تنها یک سال به صورت حرفه ای در این کار مشغول فعالیت شده اند درآمدی برابر با 20 میلیون تومان کسب می کنند.

رشته تعمیرات ایسیو خودرو، رشته تخصصی با درآمد بالا

ایسیو خودرو یکی از مهم ترین قطعات در خودروهای انژکتوری امروز است. ایسیو که از آن به عنوان کامپیوتر خودرو یاد می کنند قطعه ای است که عملکرد بسیاری از واحدها و سنسورهای خودرو را کنترل می نماید. این کامپیوتر از قطعات حساس و پیچیده ای تشکیل شده است و همین موضوع کار عیب یابی و تعمیر ایسیو را امری تخصصی کرده است. از طرفی نقش مهم ایسیو در خودرو باعث شده تا به هنگام بروز هر گونه مشکل در آن عملکرد خودرو با اختلال روبه رو شود و این موضوع باعث شده تا افراد به هنگام خرابی ایسیو هر چه سریع تر به دنبال تعمیر آن باشند و این موارد دلایل خوبی است که نشان از بازار کار عالی این حرفه می دهد.

قیمت بالای ایسیو و مقرون به صرفه بودن تعمیر آن در مقایسه با تعویض دلیل دیگری است که نشان از بازار کار عالی این شغل می دهد.

از طرفی تعمیرات ایسیو کاری سخت و تخصصی است و تنها افرادی مهارت لازم در تعمیر آن را دارند که در دوره تعمیرات ecu شرکت کرده باشند و با صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر این قطعه آشنا باشند.

بنابراین اگر می خواهید آینده کاری روشن و درآمدزایی داشته باشید توصیه می کنیم با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های مورد نیاز این شغل در مدت زمان کوتاه یه یک تعمیرکار حرفه ای ایسیو تبدیل شوید و به درآمد 20 میلیون تومان و حتی بیشتر دست یابید.

رشته نصب و تعمیرات کولر گازی، رشته ای با آینده ای روشن

مزایای بسیار کولر گازی و رفع مشکلات مصرف بالای برق در این وسیله باعث شده تا تعداد متقاضیان این وسیله افزایش بسیاری داشته باشد، طوری که امروزه در کمتر اداره، پاساژ، فروشگاه، رستورانی از این دستگاه استفاده نشده است و می توان شاهد افزایش تقاضا برای خرید کولر گازی برای منازل مسکونی بود.

به دنبال افزایش تقاضا برای نصب کولر گازی و افزایش تعداد مصرف کنندگان از این دستگاه بدون شک بازار کار نصب و تعمیرات کولر رونق بیشتری خواهد یافت. کولرهای گازی از آن دسته از دستگاه هایی هستند که در بازه های زمانی مشخصی نیاز به سرویس دارند. از طرفی این دستگاه همانند دیگر لوازم به دلیل استفاده نامناسب یا بنا به دلایل دیگری با مشکلات گوناگون الکترونیکی و مکانیکی روبه رو شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. همه این موارد نشان از بازار کار عالی این شغل می دهند.

علاوه بر این امروزه در بسیاری از برج ها و ساختمانهای مسکونی در حال ساخت دیده می شود که این کولرها جایگزین کولرهای آبی شده و این موضوع نشان از آینده شغلی عالی این رشته فنی می دهد.

برای ورود به بازار کار این رشته راه سختی پیش رو ندارید تنها کافیست در یک دوره آموزش تعمیر کولر گازی و دوره نصب کولر گازی شرکت کنید با یادگیری فوت و فن های این رشته و تمرین و تکرار از درآمد بالایی برخوردار شوید.

 معرفی آموزشگاه برق گستران

آموزشگاه برق گستران یکی از آموزشگاه های فنی حرفه ای معتبر در کشور است که با سال های سابقه و زیر نظر کادری متخصص و حرفه ای زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور دوره های فنی حرفه ای را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری از طریق شرکت در دوره های این مرکز وارد  بازار کار شده اند.

دوره های برگزار شده در این مرکز به صورت عملی و در کارگاه های مجهز بوده و فرصت کار و تمرین عملی برای کارآموزان فراهم شده است این موضوع یک از مهم ترین دلایلی است که بیشتر کارآموزان پس از شرکت در دوره های این مرکز وارد بازار کار می شوند. ارائه مدرک معتبر، پشتیبانی نامحدود آموزشی، امکان بازآموزیی رایگان از دیگر مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

این آموزشگاه علاوه بر رشته های فوق کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می کند. علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره‌های این مجتمع آموزشی می‌توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می‌باشد.

 

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *