آخرین خبرها

در این زمان پر استرس چه چیزی می آموزید؟

[ad_1]

انسانها برای یادگیری درد و ناراحتی سیم کشی می شوند. وقتی همه چیز خوب پیش می رود ، ما آرام می شویم و مانند ماشین بیکار به حالت خنثی می رویم. هنگامی که با ترس ، خصومت ، درد جسمی و / یا عاطفی و سایر انرژی های فرکانسی پایین روبرو می شویم ، تمایل داریم که وارد عمل شویم و به مدال رکاب بزنیم. “چرا این اتفاق برای من می افتد؟ من چه کاری انجام داده ام که لیاقت این را داشته باشم؟” و س suchالاتی از این دست دیگر به سرعت بوجود می آیند.

خوب ، آن را بپذیرید. اگر ما همیشه خوشحال و راحت بودیم واقعاً می خواهیم چیزی را تغییر دهیم؟

رشد ، بهبود ، بهبودی و سایر تغییرات از این دست تنها زمانی اتفاق می افتد که ما به اندازه کافی ناراحت شده ایم و نمی خواهیم دیگر شرایط را تحمل کنیم. آن وقت است و فقط در آن صورت است که ما تمایل به تغییر داریم.

و بنابراین ما فقط یکی از ناخوشایندترین سالهای تاریخ خود را داشته ایم. ناگهان همه می خواهند همه چیز بهتر شود – دولت ، سلامتی ، آب و هوا ، اقتصاد ، محیط زیست و موارد دیگر.

این معامله در اینجا است: تغییر واقعی فقط زمانی اتفاق می افتد که یادگیری یک تجربه کامل شود. همانطور که یک دوست عزیز می گفت: “وقتی مسئله ای غیرمجاز شود ، دیگر درس را تمام می کنید و می توانید ادامه دهید.” به عبارت دیگر ، وقتی همه یادگیری های لازم و یا موردی راجع به یک مسئله یا موقعیت را کسب کردید ، در آن مرحله از آن بی حوصله یا خسته می شوید. این سیگنال آماده بودن برای ادامه کار یادگیری است.

از آنجا که ما هنوز با بیماری همه گیر ویروسی دست و پنجه نرم می کنیم ، ما هنوز دولتی نداریم که برای مردم کشور ما کار کند ، هنوز هزاران نفر بیکار هستند و ما هنوز در یک سیاره آلوده زندگی می کنیم ، بدیهی است که با یادگیری ما در مورد این مسائل. اکنون زمان آن است که فکر کنیم در چه نوع جهان ، دولت و فرهنگی می خواهید در آن زندگی کنید تا بتوانید آن را ایجاد کنید.

اما ابتدا باید درباره آنچه آموخته اید – کاملاً واضح – روشن شوید. فقط در این صورت است که می توانید آنچه را می خواهید تعریف کنید.

بعد از اینکه خواسته خود را تعیین کردید ، می توانید آن را تصور کرده و با جزئیات جزئی توصیف کنید. هنگام انجام این کار ، احساسات و احساساتی را که هنگام بینایی شما واقعیت دارد احساس خواهید کرد.

از خود چنین س questionsالاتی بپرسید:

  • چه عاملی باعث درد من در سال گذشته شد – احساسی ، جسمی یا هر دو؟
  • درباره موضوع / وضعیت چه چیزهایی یاد گرفتم؟
  • در حالی که چیزی را که باعث درد من شده بود ، چه چیزی در مورد خودم یاد گرفتم؟
  • چگونه می خواهم ببینم که این وضعیت / مسئله تغییر کرده است تا برای همه مفید باشد؟
  • برای کمک به تغییراتی که می خواهم به واقعیت تبدیل شوند ، مایلم چه کاری انجام دهم یا از انجام آن خودداری کنم؟

حالا کاری کن یک قدم بزرگ یا کوچک بردارید ، و دنیای خود را تغییر دهید تا در نتیجه آنچه را که واقعاً آرزو دارید ، منعکس شود.

[ad_2]

همچنین ببینید

جذابیت آشپزخانه خود را بالا ببرید

جذابیت آشپزخانه خود را بالا ببرید. فرقی نمی‌کند که چه متراژی در اختیار دارید یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *